Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

wait wut? Hoeveel je van een spel geniet hangt toch niet van de cijfers maar van de kwaliteit van het spel en je persoonlijke voorkeuren?

Of vallen spellen je altijd erg tegen als je teveel gehyped word?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De afgelopen jaren heb ik daar gelukkig geen last meer van maar als je op dit forum kijkt maar ook op andere fora dan is het iets dat je vaak ziet. Als ik bij games zie dat het 9's en 10'n krijgt, op fora uitspraken van "GOTYE/ beste in 't genre etc" dan weet ik alweer hoe laat het is. En ja hoor, paar dagen na de release komen de posts alweer "hmm valt toch tegen etc"

We zullen het ook weer krijgen bij Halo Reach, "hmm halo 3 was beter"... Als dit spel alleen maar 10'n krijgt zullen mensen hier snel zeggen "oh wacht, Maffia 1 was beter"

Maar, aangezien dit spel nu 7's en 8'n krijgt zullen veel mensen denken. Hmm misschien toch niet GOTYE, nouja ik zie wel "ik heb er toch zin in!" En dan spelen ze het gewoon om te kijken wat voor spel het is en om er van te genieten. Niet met de vooringenomen mening dat er hier een best of the best is etc.

Samengevat, wat lage cijfers doen het spel goed_O_

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Mafia 1 kreeg trouwens ooit een 4 van eurogamer, dus dan moet deze wel heel goed worden. :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Metalsonic: op wat voor manier doet het het spel goed dan? Het spel is dan toch al gekocht? En Reach gaat, denk ik, de 10-en ook echt verdienen

Mafia II ga ik me een paar maanden voor inhouden. Als ik zie hoe debiel snel de prijzen zakken van spellen tegenwoordig. Dragon Age paar maanden terug voor 13 euro incl opgepikt 8)

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Al kreeg de game allemaal 4 en en 5en , wat ik me niet kan bedenken , maar het is wel precies een game waar ik van hou !! En kijk als de game technisch slecht is , veel bugs en glitches ,ja dat maakt het dan een "slechtere" game. Maar ik weet bijna zeker dat deze game netjes is afgemaakt. 2K kennende leveren ze altijd wel kwaliteit af :)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    In welke zin het spel zelf het echt goed doet, is in de zin dat de verwachtingen van het spel "realistischer worden" men is wat nuchterder. Je ziet het bij elke grote sequell, ga maar eens door topics van Halo 2 heen, desnoods Halo 3. Maar ook Gears of War 2.. Zelfs in dit topic zie je het her en der.

Ik zie het zo:
    "Maffia 1 was in zijn tijd een super goed spel, een spel dat vooral draaide om sfeer etc. Maffia 2 wordt ook gewoon weer een goed spel. Een spel dat via trailers al heeft laten zien grafisch mooi te zijn, gameplay technisch leuke dingen te hebben. Laat Maffia 2 maar komen, zodat ik mij weer als een Corleone kan uitleven"

En ik zie het niet zo:
    Yeahhhhh Maffia 2, beste spel van het jaar, alles dat maffia 1 ook heeft en dan nog veel vetter. Spel krijgt van mij nu al een 10, wordt gewoon de beste game van dit jaar. Heeft alles dat er in een game moet zitten

2de reactie is iets wat overdreven maar helaas ook weer niet heel erg.

whaha :D _O_

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar die gene die zo reageert is gewoon een idioot.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoe kan Mafia 2 nou GOTY worden als SMG2 dat al is? :+

Nee, maar ik weet wel bijna zeker dat dit toch echt een top 3 game wordt voor mij, al is het maar omdat het zo'n mager jaar is. Overigens nog een week tot de demo! Laat mij alle impressies, zonder spoilers, maar horen. :)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Boys, laat die mensen lekker enthousiast zijn:+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar mag dat; we hebben de beta al kunnen testen dus weten we ook wat we kunnen verwachten. :cool:
    Mag ook zeker! Stiekem is die hype natuurlijk juist een van de leukere gedeeltes bij een release. :9 Al moet je altijd opletten dat het niet té wordt vanwege de de redenen die MetalSonic geeft. Het zou flink balen zijn als je na jaren wachten teleurgesteld wordt alleen door je eigen hype. =(

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik word niet zo snel boos op jou hoor! :+
    Maar ook niet omdat ik nu nog steeds 100% achter die comments sta!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, gelukkig. :+ Ik hoop iig dat je gelijk krijgt. ;) Er is de laatste tijd niet genoeg moois uitgekomen.

16. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het spel zal tegenvallen, als je alleen al kijkt naar de hoeveelheid mensen die er naar uitkijken, willen ze met iets goeds komen. Maar nog belangrijker als ze graag zelf een goed product willen uitbrengen en dat ze daarvoor bereid zijn om de release uit te stellen. Niet alleen knap dat je het durft, maar geweldig dat je het doet. Veels te veel spellen werden en worden gedumpt voor ze klaar zijn (lees ascaron voor de pc).

Ik ben heel benieuwd hoe dit spel gaat worden.

En ik denk niet dat 7 en 8en gaan helpen in reviews, aangezien steeds meer mensen op reviews vertrouwen om iets te kopen (wel van goede sites dus, dus geen gamespot ;) )

En helemaal mooi vind ik dat dit voor dit spel al een tweede draad is opgestart. Ding is nog niet eens uit :D.

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach we zien wel, ik ga de demo checken en nog wat stukken lezen over Maffia 1 (nooit gespeeld:F:). Vaak zitten in sequels wel wat verwijzingen naar 't vorige deel.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]702509[/GT]

19. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat er een demo uitkomt. Ben nog niet echt overtuigd, in mijn ogen is het GTA maar dan net iets anders. Het ziet er niet vernieuwend uit, het ziet er ook niet beter uit dat de laatste GTA. Demo zal de doorslag geven.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zou zeggen: Ga iets lezen over Mafia 1 of lees de twee threads eens door. Dit is het zoveelste voorbeeld van iemand die de game vergelijkt met GTA, terwijl je dat niet moet doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina