Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Anders plan je je vakantie naar de UK en pik je hem dan op?:cool:
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog meer verschil tussen de 4 GB en 250 GB versie, op de harde schijf na?
     
  3. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Mat zwart en 'glimmend' zwart?
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ook nu sinds een week mijn gemodde ouwe 360 de deur uit gedaan en een Elite slim gehaald, heb er nog geen moment spijt van gehad.

    Moest in een keer wel weer originele games kopen, maar zo hoort dat natuurlijk ook.

    Hij maakt idd minder geluid, helemaal als je hem in een liggende positie hebt ipv staand. Toch vind ik dat een cd laden toch nog steeds met redelijk wat geluid gepaard gaat. Verder prima ding, mooi stiller, minder energie verbruik.
    Glazend zwart past beter bij de TV. alleen mijn zoontje vind hem ook mooier. (dan zijn de touch knoppen weer wat minder).
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De knoppen op de console hoef je in principe niet aan te raken.
    Je kunt hem aanzetten met de controller en de DVD lade kun je vanuit het menu ook openen.
    En als je de spellen installeerd op de harddeschijf dan heb je tijdens het spelen ook geen last meer van het geluid dat de DVD drive maakt.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens nog een vraag, zit er bij de nieuwe slim ook weer 3x 1 maand Gold of hebben ze dat ook al van het pakket geschrapt? Kon het namelijk niet vinden in de handleiding en Microsoft's reputatie is voor mij na het alleen bijleveren van een AV composiet-kabel behoorlijk gedaald.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij krijg je dat standaard als je een nieuwe live account aanmaakt, toch?
     
  8. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt op ieder account 1 maand gratis gold.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder account? Lijkt me dat hier wel een maximum aanzit toch? :eek:
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan volgens mij 3 accounts maximaal aanmaken op 1 xbox, als je deze aanmeld voor xbox live krijg je één maand gratis. Dit kan je maar 3x doen. Correct me if I am wrong.
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 'oude' xbox was het geloof ik zo dat je oneindig accounts kon aanmaken (zal vast wel een limiet ergens zijn, maar zeker weten meer dan 3 ), alleen op 3 accounts 1 maand gold kreeg. Maar ik neem dus aan dat hetzelfde geld voor de slim, mooi zo.:thumbs:
     
  12. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Slim, maar je hebt zoiezo 1 maand gratis :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    3 accounts max
     
  14. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook n account met gmail aanmaken of gaat dat niet?
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat een gare actie weer van MS. Ik heb echt een haat/liefde verhouding opgebouwd in de afgelopen jaren met ze. Ik hoop nog steeds dat amazon.co.uk ze wel aanbiedt op de site, anders ben ik bang dat ik het via een collega moet gaan spelen, die een adres heeft in Amerika vanwaar hij alles laat opsturen.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja, de oplage zal wel te klein zijn om ook in de Benelux te kunnen verspreiden. Mooi dat je het via een collega kunt doen! Er zijn ook bedrijfjes die het voor je bestellen en verzenden, moet je alleen wel een x % van de koopprijs extra betalen, plus grote kans dat het bij de douane ook nog eens wordt gepakt. :x
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie nog steeds niks bijzonders aan die Halo uitvoering. Hij is helemaal grijs?

    Begrijp heel goed als iemand fan is, maar in dit geval zou ik s zoeken naar een mooiere decal. Zag alleen geen decals van Halo.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die decals zijn niet origineel uit de fabriek, daar houd ik persoonlijk niet zo van. De Reach console schijnt ook een aantal geluiden te kunnen maken. Ik ga hem zelf ook niet gebruiken maar zou het geweldig vinden als ik hem naast mijn groene Halo console neer kan zetten. :)
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere apparaten lukt het dus wel,maar mijn xbox vind hem dus niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina