[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aangezien aardig wat mensen hier in bezit zijn van een mobiel met Android, Symbia, iPhoneOS, is het aardig lastig om het forum op hun mobiel te lezen.

Nou kan een simpele plugin er voor zorgen dat wij makkelijk het forum kunnen lezen.

Weliswaar moeten degene wel de app: Tapatalk installeren, maar dat zal geen probleem moeten zijn.

Is dit mogelijk? :)

Hier heb ik het over

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het is genoteerd! Het zou alleen beter zijn als er een plugin voor vbulletin zou zijn die standaard herkent dat iemand van een mobiel apparaat af komt en daar de opmaakt aan aanpast. Dan hoeft diegene niks te installeren.

Dat is er vast ook wel.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar wil ik aan toevoegen dat de plug-in die je voorstelt nog niet compatible is met onze huidige software (3.6).

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ah, ik zie het, 3.7+ wel. :mad:
    Even verder kijken dan maar.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Naja, er is echt niks anders te vinden zo te zien.
    Dan maar wachten tot XBW een keer update. :+

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zou het maximaal toegestane aantal kb voor een avatar omhooggeschroefd kunnen worden? Ik wilde net een avatar instellen die 44kb is, maar dat kan dus niet! Omhoog naar 50kb? O-)

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    30KB is genoeg voor een normale avatar hoor. :9

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon opslaan als .gif, dan zijn er geen problemen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even wat spontane ideetjes:

• Relaunch van XBW TV
      Het idee van XBW TV vond ik goed, jammer genoeg kwam er al snel een einde aan de afleveringen van XBW TV. Wellicht dat we dit weer kunnen terugbrengen? Het kost natuurlijk wat tijd, maar het was leuk, en vernieuwend voor de site. Nu wel met iets strakker edit-werk en geen mono-tone sprekers. No offense!
    • XBW Uitje
      Een uitje realiseren met de redactie/crew van Xboxworld? Voor degene die interesse hebben natuurlijk. Een zaal afhuren en daar wat praten, om vervolgens met z'n allen wat leuks te gaan doen bijvoorbeeld.
    • Users featured columns & [p]reviews
      We hebben al een lange tijd geen columns meer als leesvoer gekregen op de frontpage. Misschien wordt het tijd om een topic te starten waar leden columns kunnen posten waarvan Mirik/Willem/iemand anders van de redactie er één uitzoekt en die plaatst. Elke maand een nieuwe? Hetzelfde geldt voor de [p]reviews, alleen zouden dat er wel meer dan één per maand kunnen worden. En mocht een [p]review echt goed gewaardeerd worden dan zou deze in de 'spotlight' gezet kunnen worden.
    • Video artikelen
      Wat veel websites al hebben, maar wat er niet is op XBW zijn video artikelen. Previews, reviews, of trips bij een game ontwikkelaar waar een crew-lid verslag doet van de gebeurtenis, of een game bespreekt. Is weer wat anders, en vaak leuk en interessant om naar te kijken.

Mijn vraag aan jullie is, wat vinden jullie ervan? Zijn er nog ideeën waarvan jullie denken dat het wat toevoegt aan de website? Of iets anders? En wat is jullie mening over deze opsomming?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is een zeer goed idee I want :D

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    ^Zijn wel alternatieven voor, alleen dan voor iPhone OS alleen. :'-(

Vraagje: waarom is er geen optie om je eigen posts te verwijderen?
    Is volgens mij al is eerder gevraagd, maar dat kan ik niet terugvinden.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Omdat als je dan een quote terug wil vinden, het een chaos wordt omdat je als je op het pijltje klikt, misschien de post al weg is.

En dan nog: je kan ook gewoon in je bericht zetten:

Bericht verwijderd. :)

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maar dat is lame. 8)
    Heb zo vaak dat als ik iets post dat ik het gelijk daarna zelf vind.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan zeg je:
    Edit: nvm :F:

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik post dit even hier, omdat het nergens anders echt kwijt kan.

Ik stoor me er de laatste tijd echt enorm aan vele gebruikersnamen van sommige members. Dit was een tijd terug ook al, maar nu kom ik bij elke thread wel een rare/ongepaste/grove naam tegen. Het zijn er stiekem best veel. Waarom wordt dit niet verboden? Niet dat ik hier als de grote zeikerd wil uithangen, maar het is wel een beetje raar als iemand op mijn laptop meekijkt hoe een of andere: Balhaar91/Aftrekgek of een of andere mongolX934 etc. zit te posten. Het is iets wat niet hoort bij een behoorlijk net/ordelijk forum als deze.

Dus ik weet niet of ik de enige ben die zich hieraan stoort?

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niet iets waar ik me persoonlijk aan stoor eigenlijk...

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Stoor ik me ook niet aan, vraag me dan wel altijd af hoe ze er opeens op komen om zo'n naam te gebruiken. 8)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er kan daar misbruik van gemaakt worden, dus vandaar dat het niet is toegestaan

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is het niet mogelijk om er voor te zorgen dat je een spoiler niet ziet als je iemand quote. Als je iemand quote met een spoiler erin zie je de inhoud van de spoiler wel, en dat kan best vervelend zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina