Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Same here ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :'-(

Ik geef deze game de voorkeur boven de hele Gothic serie. Zo! :+

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Aaah :eek:

Nee, Two Worlds II kan wel eens gaan verrassen, ik verwacht wel dat het een goeie game wordt. Maar bij Arcania heb ik echt hooggespannen verwachtingen (wat natuurlijk ook totaal verkeerd kan uitpakken, maar laten we hopen dat het meevalt).

Ik heb deel Two Worlds I trouwens nooit gespeeld. Ik heb volgens mij wel die demo op mijn HD staan, moet ik nog maar eens checken :D

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Demo is niets vergeleken bij de game. Die kun je trouwens al voor nog geen 20,00 euro incl verzending krijgen. Volgens mij bij Nedgame o.a. Je moet er even doorheen prikken de eerste 3 uur, maar dan is het echt een leuke game.

Je kunt ook echt oppermachtig worden in de game en ik hoop hetzelfde te kunnen worden in het 2e deel. Van mij mag veel dan ook wel worden overgenomen.

Mijn kritiek op Two Worlds was vooral het camerawerk, besturing en graphics. Meer eigenlijks niet. Voor de rest gewoon een top game. ;)

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, tweedehands voor 20,00 daarzo. Ik pik 'm wel een keer nieuw op op ebay :p voor nog goedkoper. Ben nu nog met Resonance of Fate bezig en krijg binnenkort Divinity II binnen (nieuw voor 15 eu op ebay _O_). Daarna kan Two Worlds weleens aan de beurt komen, wil 'm sowieso wel spelen voor ik het vervolg ga doen.

Maar graphics kan ik wel mee leven, maar besturing en camerawerk kunnen het speelplezier wel bederven :eek:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, maar vreemd genoeg wen je er wel aan. Het is vooral in de krappe ruimtes ondergronds een drama, dat deed Oblivion weer erg goed. Als je op open gebieden loopt is het weer een heel ander verhaal. Deze game, als ik eerlijk ben, was meer geschikt als First Person RPG. Dan had je minder snel problemen gehad met de camera.

Ontwikkelaars die Third Person games maken lopen bijna altijd wel tegen de lamp met camera werk.

Trouwens: Heb het verhaal nu bijna klaar. Het is niet eens zo slecht als je denkt. ;) Hier en daar een plotwending, maar heb dan ook een tyfushekel aan de zus van de hoofdpersoon.

Het taaltje wat ze in Two Worlds spreken mogen ze van mij behouden. Dat was zeer origineel imo en heeft mij dan ook blij verrast. In Oblivion is het allemaal puur Engels zoals we het kennen. In Two Worlds zeker niet. ;)

Ik moet en ik zal je klaarstomen voor deze game. Probeer dat met Mass Effect ook al bij mijn broertje (Mika Kimi op XBW). :+

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, zolang je eraan kunt wennen, zodat je de game uiteindelijk wel fatsoenlijk kan spelen, dan hoeft er niks aan de hand te zijn. Ik begin al warm te lopen moet ik bekennen, dat oppermachtig worden klinkt wel interessant :D

Ja, Mass Effect is ook zoiets. Ik ben daarmee gestopt omdat ik allemaal op kansloze planeten kwam. Ik kan niet zo goed met open world omgaan, ik leg die games heel vaak aan de kant. Maar ik wil Mass Effect 2 ook gaan spelen uiteindelijk, en voor ik die speel wil ik ME1 uitgespeeld hebben... Moet die dus ook maar weer eens aanschaffen :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat oppermachtig zit hem vooral in de gear. Je kunt het jezelf moeilijk of makkelijk maken door de stand van de game te veranderen. Zelfs al heb je hem op easy staan, aan het einde van de game zijn er nog een handje vol tegenstanders die je niet snel verslaat. Neem alleen al de stone gollem of een draak. Het nam voor mij bij de stone gollem een hoop tijd en heen en weer lopen van de respawn plekken in beslag voordat ik hem neer had. Die draak had ik in een keer omdat die vast zat in een rots en ik hem daar vasthield. Voor de rest kun je uiteindelijk bijna alle vijanden, vanaf level 20-30 al in een keer neermeppen met de juiste gear en wapens en enchants. Level 50 halen duurt echter wel even in deze game, maar niet zo'n probleem als je het eenmaal doorhebt. ;)

9. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, graphics en camerawerk, daar kan ik zeker mee leven en mee leren omgaan... Als de GAMEPLAY (opbouw held, herspeelbaarheid, verslavend effect, ...!) "big fun" is kan een RPG voor mijn niet meer stuk.
    Maar dan is mijn vraag:
    als ik Two Worlds I voor pakweg 20 euro zou kopen (is dat op de Xbox of pc?), is die dan ook BUGvrij?? Zijn dan de laatst patches inbegrepen?

Ik geloof wel in Two Worlds II hoor, maar toch nog meer in Gothic (ook al heb ik nog nooit 1 Gothic game gespeeld), maar dat komt voornamelijk omdat Gothic me persoonlijk méér aanspreekt ! Ook als ik screenshots en videofragmenten bekijk hou ik meer van de Gothic wereld.

Yellow, ik ben er zeker van dat TW II óók een dijk van een RPG kan/zal worden, maar persoonlijke voorkeuren zullen er altijd zijn !!
    En ik blijf TW II zeker in de gaten houden. Echter, mits ik (mometeel) cronish tijd te kort kom (voltijds werk en ook zelf alle huishoudelijke taken uitvoeren) om veel te gamen, moet ik noodgedwongen keuzes maken !
    ;)

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Op de 360 download je automatisch al die patches wanneer je de game voor het eerst draait. Hoe dat op de pc zit, weet ik niet. Volgens mij kun je die patches dan downloaden via steam ofzo, maar ik ben geen pc-gamer ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zulke mogelijkheden zijn er inderdaad. ;)

@ Kirimo: Hij is niet helemaal bug vrij. Je zult misschien een keer een vastloper hebben, maar voor de rest gaat het prima. Tip die ik je kan geven is alles te voer afleggen en alleen ff op een paar stappen voor de achievement. Voor de rest ook geen skillpoints investeren in paardrijden, dat is zo ruk als wat.

Gisteren en vannacht toch maar verhaal Two Worlds uitgespeeld. Sta nu op 820/1000. Die achievement van 370 GS is dus binnen. :9

12. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, dat die niet bugvrij is en wat ik kan lezen wat ik moet "vermijden" te doen? (om geen bugs tegen het lijf te lopen?)
    Nee, dank u wel, die game hou ik toch voor bekeken en dan kijk ik liever uit naar Two Worlds II ! Maar eerst afwachten wat de reacties zijn op dit (en andere) fora ...
    Ik doe niet moeilijk over wat grafische minpuntjes, maar ik heb een hekel aan bepaalde soort "bugs" ...

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er valt mee te leven hoor. Ze zijn lang niet zo erg als in menig ''topgame'' van andere ontwikkelaars.

Laat ik zeggen dat het stukken minder erg is als de MP van GOW 2.

Qua gevoel dan he. ;)

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is MP en wat betekend GOW 2 ?
    sorry, ik ben niet zo thuis in dit genre "afkortngen" :eek: :p

15. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij de multiplayer van gears of war 2 bedoelt ;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat ome Henk boven mij zegt.

Ik ben er ook niet zo thuis in hoor, merk ik vooral bij WoW. ;)

Laat ik zeggen dat sommige topgames bepaalde dingen erger doen dan Two Worlds. ;)

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik kan er niet mee vergelijken want ik ken die game niet. Ik heb btw nog nooit een multiplayer RPG gespeeld (of ander soort multiplayer game)

Maar dank voor de verklarende uitleg ;)

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Online bugs zoals bij GoW 2 en bugs zoals bij een RPG als Two Worlds kun je moeilijk vergelijken.

Bij Two Worlds heb je vooral te maken met framedrops en vastlopers.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En bij GOW komt het op serveruitval te staan op bizar lange zoektijden. Komt wel op hetzelfde neer en in mijn ogen dus wel wat te vergelijken. Problemen met een game = Irritatie. ;)

Anyway, laten we het maar bij Two Worlds 2 houden.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    inderdaad ... anders moet ik nog terug komen van vakantie om in te grijpen!

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina