1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    [​IMG]

    Wat is HDTV ?

    High Definition Television (HDTV) is zoals de naam al doet vermoeden televisie
    met een hoge resolutie over dit laatste straks meer. HDTV-beelden bevatten
    meer gegevens dan bij de conventionele standaardresolutie. Deze extra gegevens
    leiden tot een rijker beeld met meer detail en helderheid. Er zijn een aantal uitzend
    standaarden, de meest gangbare daarvan zijn 720p en 1080i.

    Resolutie
    Resolutie is voor iedereen die wel eens achter een pc heeft gezeten een bekend
    begrip, de resolutie bepaald de hoeveelheid beeldpunten / informatie die je kunt
    tonen op het scherm. Iedereen wil altijd spelen op een zo hoog mogelijke
    resolutie zodat je alles goed en gedetailleerd kunt zien, zoals zo vaak geldt
    ook in dit geval 'bigger is better'.

    • NTSC 480p: 640x480 pixels (307.200 beeldpunten)
    • PAL 567i/p: 720x567 pixels (408.240 beeldpunten)
    • HD 720p: 1280x720 pixels (921.600 beeldpunten)
    • HD 1080i/p: 1920x1080 pixels (2.073.600 beeldpunten)

    Interlaced versus Progressief
    De resolutie 1280x720 wordt vaak aangeduid als 720P, de 720 staat voor het
    aantal beeldlijnen en de 'P' staat voor een progressief beeld.

    Bij een progressief beeld wordt het beeld in 1x op het scherm getoond. Bij een
    interlaced beeld worden eerst de oneven regels op het beeld getoond en met de
    volgende verversing de even regels. Doordat er gewerkt wordt met een hoge
    verversingssnelheid (refreshrate) zie je hier in de praktijk over het algemeen
    niets van. Je gaat pas problemen krijgen met interlaced beelden op het moment
    dat er snelle actie op het scherm te zien is.


    Codering
    HDTV gebruikt digitale videocodering, MPEG-2 genaamd, die tevens wordt toegepast
    op DVD en digitale televisie. De technologie is echter verder ontwikkeld. Dit
    heeft geleid tot nieuwe indelingen zoals MPEG-4, H.264 en Windows Media® 9,
    waarmee codering en bandbreedtegebruik efficiënter verloopt. Hierdoor komen meer
    TV-zenders beschikbaar, passen er meer films op een schijf en zijn de beelden
    van hogere kwaliteit.

    [​IMG]
    Volgens de EICTA moet een toestel voldaan aan de volgende voorwaarden

    * De horizontale resolutie bedraagt minstens 720 lijnen.
    * Het toestel aanvaardt HD-signalen via Analoge YPbPr (Component) ingang , Digitale DVI-I of HDMI ingang.
    * Het toestel moet volgende HD-signalen ondersteunen:
    1280x720 @ 50 en 60Hz progressive scan ("720p") en 1920x1080 @ 50 en 60Hz interlace ("1080i").
    * De DVI of HDMI ingang ondersteunt kopieerbeveiliging (HDCP).

    [​IMG]

    Full HD LCD-scherm, 1920 x 1080p

    Dit is het nieuwe officiele FullHD logo.
    [​IMG]

    Dit beeldscherm heeft een resolutie die wordt aangeduid als Full HD.
    De nieuwste LCD-schermtechnologie zorgt voor een volledige high-definition breedbeeldresolutie van 1920 x 1080 pixels, de hoogste resolutie die voor HD kan worden uitgezonden.
    Dit scherm biedt de best mogelijke beeldkwaliteit voor elk formaat HD-signaal en geeft heldere,
    trillingsvrije Progressive Scan-beelden met verbluffende kleuren.
    De levendige en scherpe beelden staan garant voor comfortabel kijkplezier.

    [​IMG]

    Kijkafstand tot LCD/Plasma

    Wat is nu de "ideale" kijkafstand !

    Bij uitzendingen in HD is een kijkafstand van <1m helemaal geen probleem.
    Daar tegen is de kijkafstand van een analoge uitzending op een FullHD (1920x1080) wel heel belangrijk.
    Eventuele storingen in de beeld zijn op een te korte kijkstand zeer goed te zijn.

    Hier een tabel met de "aanbevolen" kijkafstand bij 720p en 1080i/p.
    [​IMG]


    Plasma TV

    Een plasma-scherm werkt totaal anders dan de conventionele crt-beeldbuis.
    Naast het uiterlijke verschil - een plasma-scherm is superplat en uitermate geschikt om aan de muur te hangen -is met name de weergavetechniek van een ander niveau.
    Hoewel reeds in de jaren zestig met succes met plasmaschermen werd geëxperimenteerd, zijn deze displays pas sinds een jaar of vijf goed genoeg voor massaproductie.

    In een plasmascherm zijn tussen twee dunne platen glas meer dan een half miljoen cellen met gas aangebracht.
    Deze cellen zijn voorzien van een fosforcoating die uit de drie kleuren rood, blauw of groen kan bestaan.
    Wanneer er spanning op deze cellen wordt gezet verandert het gas in plasma en lichten de cellen op met uv-licht,
    waardoor de rode, groen of blauwe fosforcoating zichtbaar is voor het menselijk oog.
    Drie cellen (een losse cel wordt ook wel een subpixel genoemd) vormen samen een pixel, en kunnen door de fosforreflectie iedere gewenste kleur aannemen.

    OLED
    [​IMG]

    Samsung.
    [​IMG]

    Enkele speqs.
    40" Oled panel.
    8,9mm dik.
    Contrast 1.000.000:1
    1920x1080 (FullHD).
    De luminantie bedraagt 200cd/m2 met pieken naar 600cd/m2.

    De laser

    Plasma en LCD krijgen in de nabije toekomst concurrentie van de laser.
    Laserprojectie is scherper, helderder, kleurrijker, energiezuiniger én goedkoper dan courante platte schermtechnologieën.
    De eerste Laser tv’s zouden eind 2007 in de winkels moeten liggen , helaas is het behoorlijk rustig geworden bij het bedrijf die dit heeft ontwikkeld.
    De laatste press-bericht komt dat ook uit 10-10-2006.

    [​IMG][​IMG]

    Wat is HDMI

    HDMI betekend High-Definition Multimedia Interface.
    En is ontwikkeld door Sony, Hitachi, Thomson (RCA), Philips, Matsushita (Panasonic), Toshiba and Silicon Image.

    HDMI is de opvolger van het huidige scart.
    En daarmee is HDMI nu ook meteen over de hele wereld beschikbaar. Van HDMI zijn er inmiddels een aantal versies; 1.0, 1.1, 1.2, 1.2a, 1.3 en 1.4.
    De PS3 zal je eerste aparaat zijn die de nieuwe HDMI 1.3 gaat gebruiken.

    Met HDMI 1.3 zal er ook een nieuwe connector beschikbaar komen.
    Deze is kleiner en speciaal bedoelt zijn voor Digitale videocamera's
    [​IMG]

    HDMI.
    1.0 , 1.1 en 1.2 = SACD en 1080p.
    1.3 = Dolby TRueHD , DTS-HD en 3D (1080i).
    1.4 = Ethernet , 3D (1080p) en 2160p (4Kx2K).

    Welke HDMI-kabel moet ik nu kopen !!!

    Consumentenbond.
    [yt]OVgygdrY3vk[/yt]

    Kassa.
    [yt]Imf48f932Lw[/yt]

    De Xbox 360
    Om in volle glorie van HD te kunnen genieten , kan je gebruik maken van de volgende drie kabels:
    -Xbox 360 Component HD AV Cable.
    -Xbox 360 VGA HD AV Cable.
    -Xbox360 HDMI-kabel.

    - Met de Composiet- of RGB-kabel zal je nooit in HD kunnen gamen.

    Het gebruik van één van deze kabels blijft een persoonlijke keus.
    Bij Component zijn de kleuren veel helderder van bij VGA.
    Bij VGA heb je weer een scherper beeld dan bij Component.
    Bij HDMI heb je de voordelen van Component en VGA.

    Xbox360 aansluiten op LCD/Plasma.
    [​IMG]

    Xbox360 Elite
    [​IMG]

    De Xbox360 is voorzien van een nieuwe 120GB HDD.
    Ook beschikt de Xbox360 Elite nu over een HDMI-aansluiting , helaas heeft Microsoft niet voor de HDMI 1.3 gekozen maar voor de HDMI 1.2a

    De Xbox360 Elite geeft helaas geen ingebouwd HD-DVD speler !!

    Velen zien dit als een grote misser en zien de PS3 daarom dan ook als enige Next-Gen console.

    Uiteraard is het ook mogelijk om middels Windows Media Center HD films of trialers te bekijken op de Xbox 360.
    Voor meer informatie kan men terecht in deze thread.

    Sinds Maart 2007 ligt eindelijk de HD-DVD drive voor de Xbox360 in de Nederlandse winkels. De speler is
    voorzien van een eigen stroomvoorziening en wordt middels een USB aansluiting aan de Xbox 360 gekoppeld.
    De prijs voor deze HD-DVD drive is € 199

    24-02-2008
    Microsoft to stop making HD DVD players.
    Redmond says it will no longer sell the $130 add-on to its Xbox 360 gaming device.

    [​IMG]

    Waar kan ik nog meer High Definition ontvangen / kijken behalve via de Xbox 360?

    Nintendo Wii
    [​IMG]

    De Nintendo Wii ondersteund een maximale resolutie van 480p (Component).

    Playstation 3
    [​IMG]
    Velen zien de Playstation 3 ( PS3 ) als enige Next-Gen Console.
    Dit om de volgende redenen.
    1. Ingebouwde Blu-Ray speler.
    2. HDMI 1.3
    3. Geschikt voor Dolby TrueHD and DTS-H **
    4. De mogelijkheid om SACD af te spelen , helaas alleen via HDMI en wordt alleen ondersteund door de launch (60GB) versie.


    ** Belangrijke informatie wat betreft de audio-weergave.
    1. SACD kan alleen via HDMI worden uitgevoerd.
    2. TrueHD en DTS-HD worden omgezet naar Linear PCM (LPCM).

    De PS3 Slim
    [​IMG]

    1. Kan naast LPCM nu ook Bitstream versturen via de HDMI-kabel.

    Satelliet
    Op 1 januari 2004 werd een nieuwe HDTV-service genaamd Euro 1080 geïntroduceerd op het Astra satellietnetwerk.
    Deze service bestaat uit twee zenders, Main en Event, die momenteel concerten en kinderprogramma's uitzenden. Euro 1080
    heeft bepaalde voetbalwedstrijden van de Europese voetbalkampioenschappen in 2004 uitgezonden.
    Hiervoor is wel een speciale HDTV-decoder , Abonnement nodig.

    HDTV in Nederland
    Vanaf eind mei 2006 introduceren een aantal providers hun HDTV pakketen. Het gaat om de volgende providers: UPC, @Home en Casema.
    Alle drie bieden ze dit aan in de vorm van een extra pakket bovenop het huidige standaard digitale televisie abonnement.

    Om HD zenders te kunnen ontvangen via de kabel heb je een decoder nodig. Op dit moment zijn er maar 1 decoder verkrijgbaar, namelijk
    de DCB-H360R van Samsung. De advies prijs van de Samsung decoder bedraagt €299,-, maar bij sommige online-shops is al voor € 149 verkrijgbaar.
    Deze decoder werkt alleen met de volgende provioder (@Home , Casema , Multikabel , aantal kleine providers ).
    De prijzen van de verschillende providers en abonnementen kunnen behoorlijk verschillend zijn.

    Voorbeeld van het digitale tv pakket van @Home.

    @Home Digitaal ( standaard pakket maar dan Digitaal ) gratis.
    @Home Digitaal Extra ( >120 Digitale TV-kanelen en >60 Digitale radio-zenders ) € 9,95 per maand.
    @Home HD-pakket (HD-NL , NGC HD , Disvovery HD en The History Channel HD ) € 3,95 per maand.

    Film1 HD is standaard in het pakket van Film1 , maar dit kanaal wordt alleen geactiveerd door een HD-decoder.

    Samsung DCB-H360R
    [​IMG]

    Humax iHDR-5050c met 320GB HDD
    [​IMG]

    Cisco 8455DVB met 160GB HDD - Interactieve Decoder
    [​IMG]

    verschil tussen HDTV en Analoge tv
    [​IMG]

    Op DVD
    Er zijn diverse films op DVD uitgebracht in Windows Media® 9-indeling (WMVHD),
    een hele verbetering ten opzichte van het bestaande DVD formaat. Het afspelen van deze WMVHD DVD’s kan enkel via de PC of een speciale losse speler die je hiervoor dient aan te schaffen.

    Blu-ray Disc™ en HD-DVD
    De kandidaten om de huidige DVD te vervangen zullen beiden gebruikmaken van een blauwe laser (die op eenkleiner punt kan
    worden gericht) zodat zij meer gegevens kunnen bevatten dan een conventionele DVD. Op dit moment zijn er eigenlijk 2 nieuwe
    "standaarden" in ontwikkeling namelijk: Sony’s Blu-Ray Disc en Toshiba’s HD-DVD. Beide hebben hun voor en nadelen. Zo hebben Blu-Ray
    schijfjes een grotere opslagcapaciteit dan HD-DVD schijfjes, maar zijn de prijzen van HD-DVD spelers lager dan de Blu-Ray spelers.
    Ondanks dat Blu-ray een grotere opslag capaciteit bied zijn beide formaten meer dan geschikt als opvolger van de DVD en kunnen
    zij zonder problemen films in HDTV formaat opslaan. Op dit moment lijkt Blu-ray aan kop te gaan doordat zij al vele content aanbieders
    achter zich hebben staan, hoe het in werkelijkheid gaat uit pakken als de spelers op de markt komen is niet te voorspellen. Wel wordt
    gevreesd dat de markt straks door 2 standaarden wordt verdeeld en hierdoor consumenten minder bereid zijn te investeren in deze formaten
    en dus de kat uit de boom gaan kijken.

    04-01-08
    WARNER BROS. ENTERTAINMENT TO RELEASE ITS HIGH-DEFINITION DVD TITLES
    EXCLUSIVELY IN THE BLU-RAY DISC FORMAT BEGINNING LATER THIS YEAR.

    24-02-2008
    Microsoft to stop making HD DVD players.
    Redmond says it will no longer sell the $130 add-on to its Xbox 360 gaming device.

    Inmiddels heeft LG de 1e speler op de markt gebracht die zowel Blu-ray als HD-DVD kan afspelen !!!
    De Super Multi Blue Player kan overweg met zowel blu-ray-schijfjes als films op hd-dvd-discs en ondersteunt de maximale resolutie van 1080p.
    Om problemen met patenten en het verkrijgen van licenties te omzeilen, heeft LG ervoor gekozen om zijn speler niet officieel hd-dvd-compatibel te maken.

    Welke HDTV is nu geschikt voor de Xbox360 ??

    Eigenlijk maakt het niet uit voor welke A-merk LCD of Plasma je graag wilt hebben .
    Bijna alle tv’s zijn voorzien van Component , VGA/DVI of HDMI.
    De combinatie LCD of Plasma en Component , VGA of HDMI is een hele persoonlijke keus.
    De gemiddelde response-tijd voor LCDs ligt rond de 8ms , maar er zijn al LCD’s die een response-tijd hebben van 3ms.

    Kabel Tips.

    1. Gebruik nooit te lange kabels , koop bij voorkeur een goede kabel die qua lengte overeenkomt met wat je daadwerkelijke nodig hebt.
    2. Bij Analoge verbindingen loont het altijd om standaardkabels te vervangen door duurdere (extra afgeschermd) kwaliteitskabels.
    3. Ook bij Digitale verbindingen kan signaalverlies optreden. Een goede afgeschermde kabel kan hierbij het verschil betekenen tussen perfect beeld en zichtbare storingen.

    HD trailers
    Goed je hebt inmiddels al een heel verhaal achter de kiezen, het wordt nu ook tijd dat je wat kunt bekijken. Er zijn verschillende
    mogelijkheden om op je pc op dit moment al te genieten van HD. Op de volgende websites kun je filmpjes in hoge resolutie bekijken.
    Hou er echter wel rekening mee dat je een dikke pc nodig hebt om de filmpjes te kunnen bekijken. En dat vaak je monitor niet echt
    toereikend is doordat deze vaak 4:3 is (je verliest dus een deel van het beeld aan zwarte balken) Maar het geeft wel goed weer
    wat voor scherpte/kwaliteit je kan verwachten van HDTV.

    - http://www.wmvhd.com/ (Showcase van Microsoft)
    - http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/ (Apple trailers in HD, gecodeerd middels de H.264 codec)
    - http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=abde1e02-b529-469e-ae6a-7417fcde9e12&displaylang=en (xbox 360 HD filmpjes)
    - shrek 2 samplebij deze sample moet je het .avi vervangen voor .ts
    - Link naar heel veel HD trailers op 1 pagina

    Interessante link(s)

    - Informatie over 720p, 1080i en 1080p [Engels]
    - Alles over HDMI - Engelstalige
    - Alles over Blu-ray
    - Alles over HD-DVD
    - Alles over HDready

    Tutorial video's ( Engels talig ).

    Hier vindt je diverse Tutorials

    Hier vindt je de overige delen

    Deel 20
    Deel 21
    Deel 22
    Deel 23
    Deel 24

    Laatste berichten over HDTV

    - 2010 introductie van de 3D TV.
    - Blu-ray 3D.
    - Deze zomer komt de 3D firmware voor de PS3 beschikbaar.
    - WK 2010 wordt uitgezonden in 3D.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2010
  2. DOMOOO

    DOMOOO Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik hier op de goede thread zit om te vragen maar ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe HD tv. Ik heb momenteel een 32 inch HD-READY tv van LG. Ik wil graag 1 maatje groter en er graag een full hd van maken voornamelijk voor het spelen van games en het kijken van tv!

    Ik kwam deze tv tegen:

    http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-37pfl5405-art-115946.htm

    mijn budget zit dus ook ongeveer rond dit bedrag. Is dit de beste tv voor deze prijs, ik heb zelf redelijk wat gezocht maar ben benieuwd wat jullie mij adviseren!

    Dominique
     
  3. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik eerder een samsung 37b550 kopen of 37c550
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is erg lastig om zo te zeggen wat de beste tv voor je is, dat hangt van je eigen eisen en smaak af. Als je de vorige topics een beetje doorleest zie je dat veel mensen (waaronder ikzelf) een complete zoektocht verrichten of hebben verricht naar de ultieme tv. Er is niet 1 tv de beste, maar ga gewoon rondkijken in winkels, speel met instellingen, lees reviews en artikelen op internet en probeer te kijken wat je wilt en wat je niet wilt.

    Dus die grijze waas die ik in de winkel wel bij Plasma zie en niet bij LCD/LED LCD, waardoor Plasma minder scherp oogt, zwart minder zwart is, wit minder wit, contrast lager en het beeld minder helder, levendig en diep, komt door die fosforlaag, en daar heb ik thuis geen last van, terwijl ik dat mooie beeld van LED LCD thuis niet kan krijgen omdat het dan te fel aan mijn ogen is? Klopt dat?

    Betekent dat ook dat jullie dit verschil dus ook zien in de winkel, maar weten dat dat thuis niet meer het geval is? Of zien jullie het wel, maar vinden jullie plasma toch mooier? Of erkennen jullie dat verschil sowieso niet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2010
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook aan de instellingen liggen van de winkel, die staan meestal ook bedroevend afgesteld, zeker bij een MM ofzo.

    Ikzelf heb een LCD tv gehad en ben nu 3 jaar tevreden plasma eigenaar. Veel natuurlijker plaatje waardoor films beter tot hun recht komen, daarnaast is gamen ook een genot!
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, de instellingen hebben we in de winkel mee zitten spelen, dat was het allemaal niet, er was ook niet echt fel licht in de buurt of een lichtbron.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zei het in het vorige topic ook al, maar waarom ga je niet naar een speciaalzaak met een luisterkamer? Daar kunnen ze vaak de verlichting aanpassen waardoor je er dus ook prima een tv kunt bekijken. Als je serieuze interesse hebt kun je denk ik zelfs je console wel meenemen of een dvd'tje. Dan kun je de tv's waarin je interesse hebt rustig vergelijken.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ten eerste hebben we hier niet zo;n winkel voor zover ik weet, ten tweede is in zo'n winkel de prijs veel hoger, dus ik ga hem daar toch niet kopen, dan vind ik het vervelend dat soort dingen te gaan vragen, dus daarom zou ik nog graag even antwoord krijgen op deze vraag voor ik ga bestellen.
    EDIT: Ik kan in dat andere topic nergens jouw bericht vinden dat daarover gaat ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  9. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    TL balken geven net als de zon UV licht. UV licht toont de phosphor laag aangezien het filter hier niet op berekend is. LED, Halogeen en Gloeilampen stralen geen UV uit en hebben dit probleem niet. Wanneer je de TV dus thuis zet in een kamer verlicht door LED's, Halogene of Gloeilampen zal je dus dit probleem niet hebben.

    LCD TV's staan standaard op torch mode (maximale backlight), dit is onder normale omstandigheden te fel. De backlight zal je sowieso terug moeten schroeven om ernaar te kijken zonder dat je er hoofdpijn van krijgt. Een goed afgestelde LCD geeft zeker geen slecht beeld. Echter een goed afgestelde Plasma heeft net wat meer potentie.

    Ik moet hier wel bij zeggen dat ik alleen maar praat over high-end Plasma's (beginnend vanaf S20 tm VT20, Kuro 8G/9G, C7000 of PK950).

    Inderdaad. In een winkel zal LCD altijd mooier eruit zien vanwege het feit dat de backlight wordt gemaskeerd. Ik weet dat je een TV niet kan beoordelen op basis van zijn looks in een winkel. Thuis is de verlichting anders, staan de instellingen betere en gebruik ik direct bronmateriaal.

    In een winkel ziet LCD er altijd mooier uit dan Plasma. Ik denk niet dat iemand hier met een recht gezicht kan zeggen dat bij bijvoorbeeld de Media Markt hij of zij een Plasma eruit vindt springen ten opzichten van een LCD.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, mijn plasma was om te janken zo slecht bij de MM. Bij de shop waar ik hem gekocht heb was het een plaatje en dat is thuis alleen nog maar beter geworden.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik moet dan dus overdag wel op de een of andere manier mijn kamer gaan verduisteren, want ik heb alleen witte gordijnen en dan komt er denk ik veel te veel zonlicht binnen, vooral omdat vanaf begin van de middag tot de avond de zon op mn kamer gericht staat.

    Valt de Panasonic TX-P42G20 hier ook onder?

    Dat is dus wat ik ook ervaren heb, hopelijk ga ik dan ook ervaren dat dat thuis anders is, bedankt nog even voor deze bevestiging.


    Ik heb de Panasonic P42G20ES besteld, jawel, een Plasma! :b: Hij wordt pas maandag bezorgd dus ik moet nog even geduld oefenen. Mocht hij niet bevallen dan kan ik hem op laten halen en kan ik een LED bestellen als ik dat wil.

    Dat wat op de site stond over ongeopend terugsturen klopt niet. Ik heb contact gezocht met de winkel en ik mag hem gewoon openen, aanzetten en uitproberen, enkel als hij beschadigd raakt nemen ze hem niet terug. Ik mocht zelfs beide tv's tegelijk bestellen en er dan 1 terugsturen, maar dat werd mij een te groot bedrag om in 1x voor te schieten.

    Het terugsturen kost geen geld, ik betaal alleen 1 of 2x de verzendkosten, hangt er vanaf of ik nog een 2e tv bestel.

    Ik ben erg benieuwd en ik hoop echt dat jullie gelijk krijgen over de kwaliteit van Plasma's in thuissituaties en dat ik heel tevreden ga zijn met deze Plasma. Ik moet dan alleen nog een home cinema set, maar dat zal een goedkoop setje moeten worden ben ik bang ;) En ik moet dus nog mn kamer gaan verduisteren op de een of andere manier, want die is zonovergoten op het moment, en dat zal de Plasma geen goed doen.
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De Panasonic G20 zit tussen de S20 en V/VT20 in. (S20, G20, V/VT20)
    Dus ja, De G20 valt onder de High-End Plasma's
     
  13. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt maar probeer het eerst gewoon met je witte gordijnen. Als dat werkt dan kom je er goed mee weg.

    Yep die valt daar zeker onder. G10, V10, Z11, S20, G20, V20 en VT20.

    Probeer het gewoon eerst met je huidige gordijnen, werkt dat niet probeer dan meer verduistering.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Spannend! Wel foto's maken hè! :D Wees voorbereid op een gigantische doos.. :+
     
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    een zware gigantische doos:+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wait wut? Bij de MM nemen ze niet eens de moeite om die Panasonic van jou van €5000 (?) goed af te stellen?
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik zou zelf geen tv van 5000 euro bij de mediamarkt kopen. :p
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat ze ze daar blijkbaar niet goed afstellen? :+


    wat vinden de plasma fans hier trouwens van deze serie van panasonic?

    http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/plasma-tv/panasonic/tx-p42g20e-plasma-televisie/p32692

    ik vind t nog steeds lastig om te zien waar het prijsverschil tussen die verschillende series nou in zit maar ben er inmiddels al wel achter dat je wel zon Neopdp moet hebben.

    Zijn die g20's dan een goede keus in die prijsklasse?

    edit:// zoals deze bijvoorbeeld,

    http://www.plasma-discounter.nl/plasma-tv/panasonic-plasma-tv/panasonic-tx-p46s20-art-116422.htm

    waarom is die nou 250 euro goedkoper?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je best de HDMI Color and Reference Levels settings zetten bij de Xbox 360 met een samsung 32inch HD ready LCD? Maakt het veel verschil?
     
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop geen shit bij de MM :) Nu niet, nooit niet. Ik zag hem er toevallig staan en zoals hij stond afgesteld zal dat nog wel even zo zijn.

    @averagegamer: hou ons op de hoogte! Wij hebben een glazen pui pal op het zuiden, maar met gordijnen is dat geen enkel probleem, komt geen licht doorheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina