De enigste reden dat mensen hier zogenaamd iets 'tegen' je hebben (ik zie mezelf niet binnen deze categorie) is waarschijnlijk omdat je post nogal laks over kwam met de (momenteel) moeilijkste content in game.
Ik denk dat we beide wel weten dat je niet echt bepaald op hardcore-raiding niveau zit, niet lullig bedoeld. Maar LK is en blijft een redelijk lastig gevecht.
Again, het is niet bedoeld om je er voor te stoppen of iets dergelijks, ik zou het juist aanraden om een keer proberen richting LK te spelen, maar als je voor de title gaat moet je in de gaten houden dat je ook zogenaamde title runs hebt, zoals de vroegere ZA bear runs.
Waarmee mensen van je verwachten dat je daadwerkelijk al ervaring hebt met de gehele raid waar je in zit.
Sommige members zouden het misschien op kunnen hebben pikken dat je van plan was zo'n run te doen.
Wat ik in ieder geval bedoelde met de post is, als jij nu een LK attempt zou doen, 9 man of 10 man, de raid praktisch al één man minder heeft.
Niet alleen omdat je een slechte speler bent, maar ook omdat de encounter nieuw voor je is, een first attempt is alleen weg gelegd voor top raiding guilds.
There you have it, niet om stoer te doen; maar gewoon een verklaring als Raid Leader zijnde binnen mijn raiding guild waarom ik jou op het moment zijnde niet mee zou nemen naar een LK attempt.
Laatst bewerkt: 3 aug 2010