[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? :'-(

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Geplaatst in de bronze league, zo slecht vond ik mezelf niet. :+

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Orange, hebbie zin om nu een potje tegen mij te doen? Ik heb geen idee of m'n laptop het trekt, dus wil gewoon ff proberen.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Two sec, eerst even bakkie koffie. Daarna wil ik wel potje doen. :) Maar ik ben echt niet zo slecht hoor. :+

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waarschijnlijk ben je beter dan ik. 8) Ik heb nog nauwelijks MP gedaan. Hoe kan ik je vinden in MP?

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met toevoegen op Orange + charactercode 960, bij 'Add a character friend'.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, tof. Thanks. Start ik het spel nu op!

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeh, Willem twee keer verslagen. :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar jij bent ook veel beter dan mij. :'-( Heb wel dingen bijgeleerd die ik de volgende keer niet fout moet doen. ;) Vraag me dan wel af of ik daar genoeg minerals/gas voor heb, maar dat zien we dan wel weer. ;)

10. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook weer begonnen met Starcraft, Starcraft 1 heb ik echt helemaal kapot gespeeld waardoor ik nu met volle overtuiging weer ben begonnen met het nieuwe tweede deel en het bevalt me tot nu toe prima ! Heerlijk spel

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een beginner, zin om een keertje tegen elkaar te spelen? :)

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zat toch in de platinum league? :+

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben m'n nummer weer vergeten, zal het morgen wel even opzoeken en posten. Kunnen jullie allemaal mij toevoegen. :+

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

haha door in mijn placement matches zwakke tegenstanders te treffen ja :+

net wel weer een super leuk potje vs zerg gewonnen!\o/

Ik zag via een scout dat hij heel snel voor een expansion ging waardoor ik dacht; Hey, dat betekent dat hij minder resources heeft om units te bouwen, dus ik met een groepje marauders en marines ernaar toe en kreeg het voor elkaar hem goed onder druk te houden.

Aangezien hij begin game voor zerglings en banelings ging hield ik hem op afstand om in de tussentijd via een reactor op mijn factory een aantal hellions te regelen + ik had onderhand de stimpack upgrade.

ik vol vertrouwen aanvallen, en dit ging in eerste instantie ook goed en kwam ver in zijn basis waar ik flink wat economische schade aan kon richten, helaas was het net niet genoeg want hij kon op het nippertje mijn aanval afslaan.

Vervolgens ging ik met de units die ik onderhand had getraind ( eindelijk de hot-keys enigzins onder de knie ) weer aanvallen waardoor zijn economy nog meer verzwakt werd. Hierna ging hij in een laatste desperate attack met een paar hydralisks en drones mijn expansion te lijf ( de main was al leeg ) en richtte hier flink wat schade aan.

Vervolgens kon ik met mijn laatste 8 marauders en een handjevol marines zijn basis op zijn knieƫn brengen.

Kijk, zo is het leuk! Spannende matches die beide kanten op kunnen.

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Heuy, heb een trial key gekregen via iemand, kan ik ook checken of het wat is. Alleen bij region staat er Southern Asia, dus dan moet ik straks zeker tegen al die veel te goede aziaten? :+ Of maakt regio verder niks uit?

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, na 5 testmatches wordt je ingedeeld bij spelers die ongeveer even goed zijn :)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Even helemaal offtopic, maar wat is de originele boxart van deel 1? En hoe werd deze geleverd?

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand wat informatie over hoe deze game zich op een MacBook Pro 13 inch (standaardmodel 2010) weerhoudt? Lijkt me een erg leuke game dit, maar wil wel even weten of hij goed werkt...

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was het orginele plaatje wat op de boxarts stond voor SC1:

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Thanks, daar kan ik wat mee! _O_

Deel Deze Pagina