Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb vanmiddag nog even de Podcast van Gamekings over PES '11 gezien.
    Na deze gezien te hebben ben ik toch wel erg enthousiast! :)
     
  2. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt die met JJ ?

    JJ heeft een zware voorkeur voor Fifa dus zijn positieve bevindingen klonken mij als muziek in de oren.
    Alleen vindt hij het wel wat houterig en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel vind afgaande op de previewcode van vandaag.
    Nou heb ik gelezen dat degene die speelde met de d-pad speelde.....dus dan snap ik het wel.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar ja, hoe dom kan je zijn om nu nog met een d-pad te spelen, waar de grote troef de 360 control is? :confused:
    Zoiets kan je alleen van Konami verwachten.
     
  4. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Of hopen we met zijn alle dat ie met de d-pad speelde ? :p
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tja, zou kunnen... iemand begint te zeggen dat het zo is en dat verspreid zich dan via het internet. Maar het ziet er wel een beetje zo uit, vind je niet :)
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja, is al van een tijdje terug maar ik had hem nog niet gezien. :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb dat filmpje Nederland - Duitsland ( met pijn ) wel gekeken :+ Eerlijk is eerlijk, ik ben onder de indruk van de vaak voorkomende vloeiende spelers animaties. Nice!
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    idd. moet wel zeggen dat het over-all-gevoel wel is alsof je naar een echte nieuwe PES zit te kijken, maar wie weet is ook dat door al het positieve nieuws in mijn hoof gaan zitten...
     
  9. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo ,ik ben nieuw hier en een verslaafd aan pes :).Ik volgde dit forum al een tijdje omdat er hier best veel gepost word. Ik heb direct al enkele vragen. Is er al nieuws over het editten? Zullen er voldoende slots zijn voor het maken van teams die ook te gebruiken zijn in de master league? Hoe veel stadions kunnen er gemaakt worden en zijn deze te gebruiken in de master league. Wat mij ook stoort dat ik nu al een jaar pes2010 speel en nog maar 1 pinalty kreeg. Zal dit veranderd zijn want echt realistisch vind ik dat niet.
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ben zelf zeer tevreden over wat ik gelezen heb over PES 2011. Heb alle delen gespeeld en met plezier tot het volgende deeltje uitkwam dus bij dit deel zal het niet anders zijn. Vorig jaar ging ik voor FIFA 10 en ik kwam tot de conclusie dat ik het niet leuk vond omdat het " PES gevoel " ontbrak. PES 2010, toen die uitkwam meteen gekocht en ik heb me er gewoon weer mee vermaakt ( en nog ). Nu ben ik alleen nog benieuwd naar de licenties. Wat hebben ze dit jaar kunnen doen qua clubs van bv bundesliga, premier league etc. Weet dat EA de licenties heeft maar goed, wie weet:)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]eFv3kelbjRk&feature=related[/yt]
    Ik had deze video preview nog niet gezien, ziet er goed uit. Ook dat verdedigen, de tactiek daarvan met Zone / Delay en het automatisch schakelen daarvan ziet er goed uit.
     
  12. DENUSH

    DENUSH Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ben de afgelopen jaren mijn interesse in pes enorm verloren.....fm is de nieuwe shit...over langzaam gesproken :p
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn interesse in PES gaat dit jaar hopelijk enorm stijgen :)
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen langzaam aan ook redelijk wat fm elementen in PES. Ben hier zelf erg blij mee want mij gaat het meer om de complete voetbal ervaring dan de multiplayer bijvoorbeeld.
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Must..need..PES2011. Waarneer krijgen we nieuws over de licencies etc?. Zit daar weer een embargo op of is konami hier nog in onderhandeling over met verschillende teams/competities en word dit pas in september bekend ofzo?
     
  16. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ze nog met sommige teams aan het onderhandelen zijn voor hun rechten. Voor mij maakt dat weinig uit. Als ze maar zorgen dat er genoeg ruimte is om alles te wijzigen en dingen toe te voegen. Er komen dan toch weer zeer goeie option file's met goeie stats en kits enz. En door dat we nu zelf nog de stadions kunnen maken is het helemaal goed.Kits,chants ,stats en stadions zullen kunnen gewijzigd worden dus voor mij hoeven ze er niet veel tijd in te steken met hun licenties. Zo lang ze er maar voor zorgen dat de gameplay goed is het voor mij goed
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ja een option file is zeker een optie maar goed ben wel benieuwd waar PES heen gaat als het om licenties gaat.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo dat gameplay filmpje zie van Duitsland - Nederland, denk ik dat ik ook dit jaar weer voor Fifa ga
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat filmpje is niet handig gedaan. Iemand heeft het spel met de d-pad gespeeld en dan krijg je van die stijve robot-achtige bewegingen en dan ook nog een op een laag niveau gespeeld zodat de verdediging er niet uit ziet.
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet het eerst zelf spelen, daarnaast is het een youtube filmpje dus daar hecht ik weinig waarde aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina