1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0


    als je nou gewoon je wat meer inzet met je class te begrijpen en meer dingen zelf opzoekt, word het weer een wow-topic i.p.v een Bash yellow topic. en 't is je vergeven=]


    Net de argent title gehaald, cheers. na 2 dagen farmen van de argent dawn. we lekker 1.5k gold mee verdiend!
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wtf. Extended maintenance van 0:00 tot 23:59 8)
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Komt ook ergens achter hoor 8)
    Staat al 3 dagen bij je login scherm.. Cata voorbereidingen enzo :)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat lees ik nooit. Er is al 4 jaar onderhoud en er staat al 4 jaar lang hetzelfde :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat ik dan dit nog even zeggen: Ik ga gewoon de komende tijd zelf dingen over DK's opzoeken via Google. Mocht ik aan iets twijfelen, mag ik het dan nog laten controleren ipv vragen aan de o zo grote wow meesters van XBW? Gewoon een beetje zekerheid, zonder meteen te vragen. Ik zoek eerst op google dingen op voor mijn DK en als ik het niet vertrouw kan ik altijd nog een hand of judgement krijgen toch? Dat laatste is een grapje hoor, mocht het zeikerig overkomen. :+

    Mocht je btw over datgene wat ik niet had moeten zeggen willen praten, ik kan je wel wat vertellen over hoe ik en mijn fam. dat beleven. Daar is dit topic niet voor. Misschien heb je wel een keer een behoefte aan ervaringen van iemand anders.

    @ Moderators: Ik geef ook minder om mijn digitale penis op XBW en het WoW topic. Mochten jullie posts vinden, of het er nu 20 of 200 zijn, in dit topic die weg kunnen, bij deze mogen jullie dat van mij doen.

    Is een soort tegemoetkoming. ;)

    Aub zie dit niet als iets geks ofzo, probeer op deze manier wat rust in de tent te krijgen. ;)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nogmaals mijn reactie van een paar dagen geleden waar je overheen hebt gelezen.


    Je bent vrij om te vragen, zolang je maar eerst zelf je best doet.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat snap ik volledig Pim, maar internet staat ook vol met de grootst mogelijke onzin. Ik kan dus het beste eerst de bekende sites bij afgaan. Het kan toch echter ook zijn dat ik iets tegenkom van een site wat volgens jullie bijvoorbeeld helemaal niet waar blijkt te zijn. Het is alleen voor de toekomst even, want ik zal ook zeker wel dingen zelf gaan op zoeken. Probleem is, zoals ik zei, dat er met wow ook een hoop onzin op internet kan staan. Waarschijnlijk ben je dit zelf ook wel eens via google tegengekomen. Een wow wtf je zeg maar. ;)
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tankspot
    Elitist Jerks

    Min of meer de engiste twee sites die je nodig hebt als een gemiddelde speler.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En Bosskillers voor de tacts :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op moment heb ik wel veel aan het Nederlandse wow forum.

    De reden dat ik daar veel dingen lees is omdat ik moeite heb met begrijpend Engels lezen. Kan het goed spreken en redelijk schrijven, maar begrijpend lezen is een ander verhaal soms. :'-(

    Gasten: Nieuwe trinket @ Menora Runetotem. Frost Trinket. Eindelijk van het bij mijn weten laatste level 200 item af. ;)
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Tank trinket?...

    Als je wilt tanken moet je wel andere gear + spec hebben (een blood tank spec) + Frost Pressence gebruiken ofc.

    M'n tank gebruikt een beetje outdated tank build: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Mahguroth

    Punt kan in Dancing Rune Weapon, maar vind dat teveel RP kosten, dus hou het lekker bij deze build. Kan wel Necrosis weg doen, alhoewel het een beetje extra TPS is (minder dan DRW, maar DRW kost RP + is een CD).
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga nog niet direct tanken hoor. Heb wel lage gear, maar ik moet me eerst ZELF maar in verdiepen niet? Deze trinket is alleen een tijdelijke oplossing. Bovendien vind ik hem cool en is 26K unbuffed voor een DK te weinig naar mijn smaak. Ik doel dus op HP. Er komt zeker nog een ander, betere. Er waren gasten in mijn guild die het me aanraden. Dus please, laat het maar zitten zo. In ICC wilde namelijk maar een keer een goede droppen, maar die ging aan mijn neus voorbij. Als ik weer ICC doe dit weekend, dan ga ik zeker bidden voor een andere trinket. Ik kom tegenwoordig wel wat gemakkelijker aan mijn Frost Emblems. ;)
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had wat meer aan die de War Token trinket (Melee DPS trinket die ook 60 frost kost) maar dat is jouw keuze.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet ik, maar mijn 2e trinket kan tot Cata nog wel mee. Tegen die tijd heb ik het wel vervangen. Komt goed, zeker bij mijn huidige guild. ;)
     
  15. SysanApse

    SysanApse Guest

  16. SysanApse

    SysanApse Guest

    Je moet uit de slachtoffer rol gaan. Je bent toch volwassen genoeg om te weten wat je met je "aandoening" moet doen ?

    Sorry, double post.
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nu jammer. Dan krijg je een oprechte tip dat je beter de DPS trinket had kunnen kopen, sla je dat in de wind. Je hebt echt helemaal niets, maar dan ook niets aan meer HP als DPS DK. 26 K health is voldoende.

    Ik ben zelf een vrij nieuwe speler, ben vorig jaar rond deze tijd begonnen, en ben nu bezig met het lvlen van mijn 4e char, een Disco Priest. Op dit moment heb ik een Paladin (mee gedps't, getankt en gehealed), Arcane Mage en Resto Shaman (waar ik momenteel mee raid) op 80. Ik zie mezelf als een prima speler, maar heb juist heel veel van deze game geleerd om naar anderen te luisteren. Ik vind dat je dit niet of nauwelijks doet.

    Nu ik niet meer op mijn 360 speel, kom ik hier soms naar toe om het WoW topic door te lezen. Er zitten hier namelijk spelers die nuttige posts hebben (en ik vind het leuk om veel over WoW te lezen). Alleen ik vind het persoonlijk jammer dat jij dit topic overspoelt met veelal onzinnige posts. Dan zeg je dat je wilt leren en dan sla je goede adviezen weer in de wind. Jammer!

    Dit is geen aanval, maar een eerlijke mening van een neutrale meelezer.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En vond je deze post nuttig? Ik niet namelijk... En die dubbele post hierboven al evenmin..
     
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig gaat het er niet om wat jij vindt.

    Probeer alleen aan te geven dat niet iedereen die hier meeleest jaaaaren WoW ervaring heeft, maar ook hun mannetje kunnen staan als je maar luistert naar adviezen.

    En btw, die afbeelding hierboven is briljant.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als gasten in je guild een DPS DK een tank trinket aanraden, wil ik niet weten wat voor een gear ze zelf hebben... Dit is een i264 item dus één van de hoogste die je kunt hebben. Wat voor een trinket wil je uit Icc halen dat beter is? Trinket van Deathwhisper heeft een lager itemlvl en ik wens je veel succes met rollen op DBW. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina