[TV] Rob Dyrdek's Fantasy Factory

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 11 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet die nieuwe series ook gewoon downloaden.

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 3 net al gezien, vond hem niet zo bijzonder.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lol, dit was echt weer zo'n aflevering waarbij het gewoon duidelijk is dat die gast gewoon teveel geld heeft. :+ En dat het dus blijkt dat als je fucking veel geld hebt, kun je gewoon doen wat je wil. :p Ik ben wel benieuwd hoe die tosti smaakt. :D

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nieuwe aflevering was wel weer leuk, alleen volgende aflevering wordt weer een "The best of" aflevering. Met het beste van alle 3 de seizoenen en nog niet vertoonde clips. Dat haat ik zo he.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah lol, heb seizoen 3 net gekeken, t/m de nieuwdste aflevering.
    Wat een eindbaas is die Rob toch, ik kan echt zo genieten van deze show!

Die best of aflevering lijkt me wel leuk, kan ik weer zien wat er leuk was aan de vorige seizoenen ook.
    Ik vind een nieuwe aflevering beter, maar een best-off is wel oke

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij heeft gewoon echt een bazenleven. Als celeb in Amerika kun je gewoon alles doen wat je wil, omdat je toch een oneindige stroom geld genereert zowat. Andere mensen werken wel voor je. Al geloof ik niet dat Rob Dyrdek qua zaken de hele dag op zijn kont zit.

Maar goed, net als Bam Margera. Die gast doet de hele dag niets anders dan een beetje kutten. Zet er een camera bij en hij wordt nog rijker. Als je kijkt hoeveel auto's die kut hier heeft staan:

[yt]BRLxSIJmKGw[/yt]

En dan niet zomaar 1998 honda civic's.

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Rob verzint gewoon iets geks, en dan doen die jeremy etc. de rest volgens mij. Maar Rob verzint vaak wel iets wat nog verkoopt ook:9

Echt zo chill leven inderdaad, gesponsord worden door Monster dus de hele dag een eindeloze voorraad blikjes. Daarnaast verveel je je nooit met zoveel geld in zo'n vette hal.

haha dat filmpje is wel ziek jonge:9

Wat ik me trouwens afvraag: Waarom hebben die lui zoveel geld? Ze geven echt fuuucking veel uit, dus dan vraag ik me af waar ze toch alles mee verdienen? Skaten brengt wel wat op, maar niet zo ziek veel. Een tv show helpt ntuurlijk ook, maar dan nog! Ze geven echt superveel uit.

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wtf is dat voor gare shit man, pfff 8)

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gast, wat denk je van MTV.......? MTV geeft Rob elke aflevering geld om te doen wat hij wilt.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Hij verdient sowieso fucking veel geld, en hij geeft niets uit omdat ie alles gesponsord krijgt.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Waar kijken jullie het? Season 3 werkt niet @ MTV.. :mad:

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Usenet is your friend. :)

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Mja stream is makkelijker. Maar ok ok. :9

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    I know, maar hoe kan een bedrijf toch nog zoveel winst maken als die gast zoveel uitgeeft:9 De serie is great, en blijkbaar profitable genoeg om te blijven gelukkig.

15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hij geeft geen miljoenen uit hoor? Valt nou echt wel mee.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat die show echt wel heel veel kost, alleen die fabriek zelf al.
    Fucking groot, in een grote stad=erg duur. Daarnaast is dat streetparkje echt veel duurder dan je zou denken.

Maar het is niet zo dat hij elke aflevering een miljoen uitgeeft inderdaad.

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Maar hij zal ook wel een deel zelf hebben betaald natuurlijk..

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Saaie aflevering! Ik ben wel erg benieuwd naar die aflevering waar ze in die opa suits lopen. :D

19. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    In elk shot komt die Monster Energy drank en DC enzo naar voren dus het zal hem allemaal niet veel kosten. :9

//edit wiki

Dyrdek is sponsored by DC Shoes, Alien Workshop, Spy+ Optics, and Monster Energy drinks. Dyrdek owns Reflex Bearings and Silver Trucks, he also is part of the team that owns the brand Rogue Status with musician Travis Barker. [5]
    Wild Grinders, a fictional cartoon skate crew, are Dyrdek's first venture into toys based on him and his group of childhood skateboarding friends. The line consists of six characters. Dyrdek also pioneered the iSX, Instant Scoring Experience, which he hopes will revolutionize the way skate competitions are held. He also has a sunglass eyewear company, Battle Eyewear, as well as being the founder of the Street League skateboarding league. Dyrdek also has his own signature TAG Body Spray scent called Make Moves. A fraction of the profit will go to his charity organization, "Safe Spot Skate Spot."[6]

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het trouwens wel echt gierig dat er pas 1 Safe Spot Skate Spot is. Die kerel verdient dus echt tyyyyfus veel geld, en dan doet ie leuk met "Ik ga overal kleine skateparkjes bouwen door los angeles!", maar dan bouwt ie er 1. In de laatste regel staat er ook dat 'een fractie' van de winst naar Safe Spot Skate Spot gaat.

Deel Deze Pagina