Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja daar dacht ik ook aan. Maar ik vind het raar dat het in ALLE gevallen de 2e keer wel raak is, en dan doet hij het prima.

    Maar goed. Zal morgen even zo'n ding ophalen.
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He..

    ff vraagie ik wil al mijn fotos in ifoto hetzelfde hebben als op mijn imac ( die heb ik net geupdated) ik zit nu op mijn macbook en ik wil alles hetzelfde hebben maar ik kan het via delen doen.... maar hoe is de snelste manier om hetzelfde te hebben op beide? ik kan wel via delen in mijn imac komen en dat het mapje robert ifotos geheel kopieren naar macbook? en dan in ifoto gooien?? maar dat duurt lang.... ik heb 16 gig aan fotos.
    iemand een idee?

    ciaoo
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Owh wist ik niet. Danku! \o/
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iPhoto Library kopiëren.
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt jullie Macbook Pro ook een piepend geluid als je je hand rechts naast het trackpad steunt en de letters aantikt boven de cd drive?
     
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he rivanov,
    jij had ook de ipad tog?? ik wil hem ook halen, maar welke versie heb jij ? wifi of wifi + 3g? en waarom??? en aantal gig hd belangrijk? zit tog tussen de 16 en de 32 100 euro verschil. ik wil er zoiezo wat muziek en mijn fotos op zetten ( fotos zijn als bijna 16 gig)

    en ik wil dus mijn mbp wegdoen en zon ipad halen, denk je dat ik de mbp zal missen? ik wil er alleen iets bij hebben bij mijn imac 27 waar ik mee bv buiten kan gaan zitten of op de bank, internetten en foto,s en muziek bekijken en luisteren, mail , apps. meer niet.

    en nog een vraag de bediening is ook makkelijk? bv typen (wil mijn vriendin weten:p)
    en gewoon de bediening van de ipad?

    alvast bedankt...

    ciaoo
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de iPad 64GB WiFi. Toen deze uitkwam in de USA was de 3G versie nog niet uit. Maar dat mis ik ook niet. Mocht ik onverhoopt op een plek komen waar geen WiFi is, dan maak ik met MyWi een WiFi-hotspot van mijn iPhone. :)

    Of het aantal GB belangrijk is, is voor iedereen verschillend. Ik heb de mijne lang niet vol staan. Heb er wat foto's en muziek opstaan. Voor mij is het echt een device voor 'erbij'.
    Het is en blijft gewoon geen échte computer. Wil je buiten gaan zitten en echt 'computeren' dan zul je de MBP wel missen aangezien dat gewoon niet het geval is op de iPad. Daar kijk je gewoon snel je mail, surft wat etc.
    Als dat genoeg is voor je, dan is de iPad een topapparaat. Ook met de apps die er steeds meer en meer bijkomen wordt het een fantastisch apparaat.

    Typen gaat ook prima, mits je geen grote verslagen gaat typen. Je kunt overigens gewoon een Bluetooth toetsenbord aansluiten, maar dan schiet je het doel van 'portable device' weer enigszins voorbij. :+

    Bediening is gewoon dik in orde. Weet niet of je een iPhone of iPod touch hebt, zoja; dan weet je al hoe de bediening is. :)

    Voor mij is het een super apparaat en gadget. Ik zou zeggen, loop een APR binnen en speel er wat mee. Alleen dan weet je of het iets voor je is.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Deze App moet je installeren! :+

    [yt]2zlD-7hwx18[/yt]
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Weet er iemand hier hoe je die shuffle functie in itunes kan fixen. Begin meestal bij 1 van mijn favo nummers, maar dan krijg je telkens dezelfde volgende songs. wil gewoon totaal random hebben.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah Civilization IV ontdekt :) Erg leuk!
     
  11. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik dus ook! Dacht eerst wat een toeval, maar valt nu wel erg op :confused:
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Ik herken tegenwoordig ook echt wel patronen.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je Itunes afsluit, opnieuw opent en begint bij hetzelfde nummer kiest hij een andere volgorde.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Question; Als ik Windows 7 via Bootcamp wil installeren, moet ik dan kiezen voor de 32 óf 64 bits variant? :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maakt niet uit.
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Applegenoten,

    Ik ben op zoek naar een goede netbook voor schoolgebruik (office internet p0rn:p dus). Nu zullen jullie denken waarom ik dit in godsnaam in het appletopic vraag maar dat kan ik uitleggen. Door mijn 21,5 mac ben ik gewend/verwend geraakt aan het solide Apple gevoel (vooral qua duurzaamheid)
    Helaas wil steve geen netbooks maken en ben ik op zoek naar iets onder 13 inch dus moet ik ook naar andere fabrikanten kijken... Jullie zullen daarom als geen ander gebruiken wat ik in mijn netbook zoek en of er wel een netbook is wat hieraan voldoet.

    Deze sony komt in de goede richting denk ik
    http://www.sony.nl/product/vn-w-series/vpcw21s1e-w
    met name het toetsenbord,behuizing en resolutie van het scherm

    graag jullie mening/suggestie (nee ik wil geen 13 inch macbook:p)

    alvast bedankt:)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat doe je hier dan? Daar is een laptop topic voor. :)
    Dat is hetzelfde als advies vragen over een Mercedes op een Gazelle forum omdat je toevallig een Gazelle fiets hebt.
     
  18. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat leg ik toch duidelijk uit... Het is behoorlijk naïef om te denken dat Apple het enige bedijf is wat goede computers in elkaar schroeft (qua hardware dan) bovendien heb ik het ook daar gevraagd
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dit is een Apple topic. Niet de plaats dus voor andere merken. Als je het daar al gevraagd hebt, dan wacht je daar toch op antwoord? :)
     
  20. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, maar zoals beschreven zal men in dit topic beter begrijpen wat ik dus zoek in een netbook, dus probeer ik het hier ook:) Bovendien gaat het in zijn soort wel over apple omdat ik producteigenschappen van een apple in een netbook zoek. Maarja het ding is natuurlijk ook dat apple geen netbooks maakt anders had ik daar waarschijnlijk wel naar gekeken. Jammer dat de ipad dit gat niet opvangt though...:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina