Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Sander: Nee sorry, geen PL spelers en bijna geen coins meer.

    Daarop de volgende vraag. Iemand een idee, om coins te verdienen door middel van onderhandelen op de transfermarkt? Wat is de beste manier om geld te verdienen. Ik heb momenteel 32,087 coins.
     
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna geen coins meer? Je hebt 32k, dat is toch neit zo heel weinig... Ik heb ook maar 22k, maar wel m'n PL team af met iedereen op hun favoriete positie en favoriete opstelling en alle posities dubbelbezet (behalve LB)

    Die CF > CAM kaartjes zijn echt veeeeeeeel te duur op de trade :mad:
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil veel meer verdienen. Nu weet ik niet wat ik moet doen om coins te verdienen.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bijna klaar met mijn team. Alleen nog maar een kaartje voor Di MariĆ” en Hulk. Of beide spelers kopen met de formatie al 4-1-2-1-2. Wat een heerlijk is dit om mee te spelen:

    [​IMG]
     
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Formatie kaartjes 41212 zijn toch super duur?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Daarom probeer ik de spelers te kopen die alvast 4-1-2-1-2 formatie heeft.
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ik, deed ik ook met mijn team, maar is soms best frustrerend omdat je niet kan vinden wat je wilt vinden ;)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu weet ik weer waarom ik zo'n graf hekel had aan dit spel :emo:

    In de finale komen en dan onderuit gaan dankzij zo'n mongooltje met een stel Trainingskaarten op een schijt team. 4-0 verloren.

    1-0 Terugspeelbal op mijn keeper. Keeper doet niks, neemt hem niet aan en hij pist hem gewoon in mijn goal. Kan gebeuren.
    2-0 Goal vanaf de middenlijn.
    3-0 Adebayor stormt dwars door mijn defensie heen, beukt 2 spelers weg ... ik krijg voordeel, maar hij mag toch scoren :emo:
    4-0 Hoge voorzet die op niks uitloopt, bal rolt langzaam terug naar mijn keeper ... wat doet hij? Jep, denkt dat het een schot is een loopt hem in z'n eigen goal.

    Ligt dat nou aan mij, of hebben die teams met Trainings Cards van +10 gewoon echt een voordeel? Telkens als ik tegen zo'n team speel gebeuren er erg rare dingen.
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt last van fouten van m'n keeper, wel vaak last van dat hun spits iedereen opzij beukt en er zo doorheen rent :confused: UT is gewoon niet leuk door al die cheaters =/
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk geven die +10 Training Cards je een heel groot voordeel. Je hebt echt voor 99% gewonnen als je een heel team met die kaartjes hebt
     
  11. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel weer en voor een paar k een heel nieuw beginnend elftal. Alleenmaar Italianen uit de Italiaanse competitie en allemaal gold. Ik schat 16 spelers voor 7K. Ik speel weer mijn oude spelletje: 4-1-2-1-2. Heerlijk. Ik hoor natuurlijk mensen praten over Rooney, Torres en Messi, mAar om te beginnen heb je aan zo'n team al heel wat plezier. Natuurlijk, later heb je geld en kan je betere spelers kopen en dat zal ik ook doen, maar als je opnieuw begint moet je slim nadenken. Ook vind ik dat de prestaties afhangen van je eigen kwaliteiten. Je speelt anders op niveau Amateur dan op Legendarisch (wel een te groot verschil). Morgen maar weer spelen. Chemestry is trouwens 100 :D
     
  12. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar offlline begint zo snel te vervelen, bij mij dan iig, daarom doe ik veel liever online, maar online zit weer helemaal vol met cheaters =/
     
  13. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Verveelt niet echt hoor. Online heb ik nog geen toernooi gespeeld. Alleen free matches.
    Heeft iemand nog een LM? en heeft iemand een idee waarom mijn spelers sneller moe worden dan die van andere? moet ik ze trainen ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Team: SalsedoFC Sterren: 4.5 Manager: Ballardini (77)
    Formatie: 4-1-2-1-2

    -----------------Cudicini------------------

    ---Ferronneti--Legrottaglie--Bovo--Grosso--

    -----------------Perrotta------------------

    -------Mesto--------------D'Agostino------

    -----------------Diamanti-----------------

    --------Pellissier-----------Floccari--------

    Mijn opstelling :D
     
  15. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je allemaal italianen zoekt moet je Rossi kopen voor in de aanval, die is snel en speelt super chill ;) Ik had ook een italiaans team, maar dat heb ik helemaal verkocht =/
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Floccari is al een held. Echt waar. Misschien is hij wel een goed maatje voorin voor hem. Met welk been schiet hij en hoeveel moet je er ongeveer voor betalen?:thumbs:
     
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm rechts dacht ik, ik heb mijne volgens mij al verkocht, anders mag je die wel hebben. Ik zal even voor je kijken. Moment

    Ik had em niet meer maar ik heb 'm net voor je gekocht :D Add me ff op xbox live dan kijken we ff hoe je 'm kan overkopen voor 1 coin ofzo
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga op vakantie zometeen en mijn xbox heb ik al opgeborgen (als voorzorg). Ik zal zeker na de vakantie kijken of ik de speler over kan nemen.

    Wat voor een team heb jij dan nu?
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
  20. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Top, zal ik doen! :D

    Nice team hoor. een echt PL team. Ik zie dat je Robin als een echte schaduwspits gebruikt. Ik ken mensen die dat hebben, en dan klikt goed hoorde ik :D. Dit is de mijne: http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#dj2QZeHc9Nkx

    Je ziet zeker D'agostino en Palladinno als wissel, dat deed ik omdat hij beetje moe was. Ik zoek ook nogsteeds een paar wissels omdat ik ook heel graag wissel. Veel zal ik niet kopen, want contracten beginnen toch aardig te slingeren. Al 2 reserve die niet kunnen spelen en minimaal 5 die zich daar bij kunnen verstigen. Als ik terug ben, toch even contracten kopen :D
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010

Deel Deze Pagina