Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet trouwens nog wel van toen ik voor het eerst uit de vault kwam.
    Werd ik na een paar meter lopen aangevallen door zo'n molrat beest.
    Vet bang en paniekerig dat beest proberen te killen enz:+ Vond dat toen al heel wat:9

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde het met de difficulty op Normal, belangrijk is dat je vooral in het begin altijd extra goed rond kijkt voor ammo. Veel VATS gebruiken, soms ook vats, even weg en als de VATS meter vol is weer VATS gebruiken.

Met grenades kan je soms meerdere kills maken, zodra je level 5 oid wordt, dan is 't alweer een stuk makkelijker/ leuker. Verder natuurlijk veel troep verzamelen om vervolgens te verkopen.

3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de difficulty gewoon in het begin even op easy zetten tot je denkt dat je het wel aan kan.
    Of gewoon de wasteland survival guide quest in het begin doen kom je ook wel ver. ;)
    En natuurlijk veel in containers ,brievenbussen, vuilnisbakken enz. kijken voor ammo.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb nu de GOTY editie weten te regelen :)
    Ik ben nu level 5 (bijna 6), welke DLC's moet ik wanneer spelen?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou gewoon als ik jou was eerst kennis maken met de Wasteland, veel sidequests doen en met het verhaal beginnen. DLC komt wel, of je doet eventueel alleen The Pitt even.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Even checken: Na de mainquest kun je niet doorspelen? Kan ik daar alvast mee rekening houden.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel met de DLC Broken Steel.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, mooi. Hoef ik verder niks voor te doen? De DLC inladen is genoeg? (wat dus automatisch gebeurt)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Operation: Anchorage. Zelf op Level 2 mee begonnen. Makkelijk & de equipment die je er voor terug krijgt blijft de hele game van ongelooflijke waarde :thumbs:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar, of het spel zo leuk is? Ik vind het juist geweldig aan Fallout 3 dat je, zeker in het begin, echt moet zien te overleven. Het spel bevat een bepaalde uitdaging.

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Winterized T-51b armor FTW. Met een health van 10000 punten8)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik speel het spel gewoon zoals ik het zelf wil. Af en toe een missie uit de mainquest maar ik dwaal vooral veel rond. Snap niet dat veel van jullie zitten te zeuren voor ammo. Zelfs wanneer ik net begin ben ik helemaal loaded kwa ammo! Een van de eerste skills waar ik punten aan uit geef is Barter trouwens. Die heb je zowel in het begin als tot het einde nodig. Energy weapons, Lockpick, Medicine en Science komen later wel.

Wat voor characters maken jullie meestal? Mij is opgevallen dat Powerarmor + Energy weapons altijd het sterkst is. Andere combinaties zijn lang niet zo sterk.

Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Energy wapens ftw!
    Ik heb het hele spel lang bijna alleen maar die plasma gun gebruikt die je van die kloon robot krijgt, van die missie in rivet city.

15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja - hij vroeg welke DLC je het beste kan doen vroeg in de game :p Zelf heb ik altijd Leather Armor, een van de Merc outfits of de Sheriffs Duster aangehad :)

Stealth, Small Guns & Speech hier.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    't Is maar wat je leuk vind, als iemand vraagt welke DLC kan ik he beste doen dan raad ik je aan om ze op een manier te doen van minst leuk naar leukst. :+ Vind Fallout 3 minder leuk als je onverslaanbaar bent, bijvoorbeeld omdat je in het begin van het spel meteen Operation Anchorage gaat doen en die sterke gear krijgt. Mja, dat ben ik. ;)

17. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maakt het bij jou dus ook geen verschil - O:A is de slechtste DLC :9

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet, dat is mothership zeta, dat is echt ongeïnspireerde bagger waarvan je slechts wilt dat het is afgelopen. Nog nooit zulk inspiratieloos design gezien, de aliën clichés zijn nog clicher. Te lame gewoon allemaal.

Ik vond OA nog best leuk, beste is natuurlijk Point Look out, beste sfeer, lekker lang, nog best pittige tegenstanders (vooral Qua health en damage die zij doen)

19. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind Broken Steel het leukst. Gewoon goede actie en lekker door spelen na het einde van het spel. En natuurlijk al die sterke enemies.

20. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    In Mothership Zeta waren er tenminste nog keuze mogelijkheden en kon je alles looten. Operation Anchorage was gewoon een belachelijke, lineaire FPS DLC. De aliën clichés - dat is juist de bedoeling? Aliens hoe ze "er uit zagen en gedroegen" volgens de 50s. Niets mis mee. Buiten dit vond ik het verder ook geen interessante DLC hoor - maar wel DLC die zich aan de gameplay van Fallout hield.

Point Lookout was idd een hele zieke sfeer - maar The Pitt had dit ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina