[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nice, gisteren heb ik die Mass Effect guide binnengekregen.. Toch leuk leesvoer voor 5 euri.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Neem die van deel II dan ook gelijk maar.

    Guide van Mass Effect I is wel beter, maar toch.

    Je zult er zeker wel wat aan hebben. Beetje net zoals Oblivion guide, maar dan uiteraard futuristischer. ;)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vette game, maar wat is de framerate slecht zeg. :x Helpt het nog enigzins als ik de game op mn hdd installeer?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ja, een klein beetje doordat laadtijden verkort worden en de framerate iets meer ruimte krijgt. Zo kan ik vertellen uit vele uren ervaring met de game op mijn HDD. ;)
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hmm, thanks. Maar eens overwegen dan want dit is gewoon niet leuk meer. Game stond net 10 seconden stil en ging toen weer verder. :lol:
    Zijn er trouwens veel dingen te missen als je de verhaallijn gewoon volgt? Kan het veel kwaad als je negatieve antwoorden geeft? Ik probeer zo aardig mogelijk te zijn maar weet niet of dat ook het beste is. :p
     
  6. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook vaak last van framedrops, heel irritant :mad:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Zijmissies stellen geen reet voor, al raad ik die paar van Garrus en Wrex zeker aan om te doen. Tali heeft er ook een, maar pas nadat je de hele Geth missie van the Fifth Fleet en een hack op een apparaat daar hebt gedaan. Die missie houd alleen maar in de gehackte gegevens naar haar toe te brengen. Meestal sla ik hem over.

    Het kan in zijn geheel niet zo veel kwaad gemeen te antwoorden, maar gedraag je tegenover de personages die dood kunnen in deze game, want die kunnen wel kut reageren. Ook het beste aardig te antwoorden tegen Ashley. ;)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ok, thanks! _O_ Vanmiddag maar weer even verder spelen. (al komt er wel veel info op me af tijdens het spelen. :eek: )
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Er komt zeker wat op je af in deze game. Je moet ook wel een beetje gemaakt zijn voor dit soort games. ;)
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, er zullen heel wat mensen zijn die de sublimiteit van Mass Effect niet zullen merken omdat ze hier gewoon niet op ingesteld zijn. Dan mis je toch zeker wat. Maar goed als je het niet merkt dat je het mist zul je er vast ook minder last van hebben. :9
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dan is het net een game als ieder ander. Kun je net zo goed 4Chan spelletjes spelen. :+
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het bv. geweldig dat je al die achtergrond informatie krijgt (ook via de codex). Bijvoorbeeld hoe mass effect accelerators werken ivm zwaartekracht lichter en zwaarder maken.

    Bioware zet een universum neer dat vrij begrijpelijk is, en binnen het sci-fi genre vind ik dat een 'achievement' op zich.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja codex is een leuke toevoeging, alleen die entries over hoe schepen werken vind ik minder interessant.^^
    Het beste aan de franchise vind ik dat alles zo geweldig is uitgewerkt, dat ik niet het gevoel hebt dat je speelt als Commander Shepard, maar dat je Commander Shepard bent. En dat vind ik echt een ongelooflijke prestatie!:thumbs:
    Eigenlijk vind ik het heel moeilijk uit te leggen wat er nou zo goed aan is, alles is gewoon zo perfect.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Codex is een leuke toevoeging, maar ik klik altijd gelijk op berichten gelezen. Heb er een pesthekel aan dat bij bijna elk moment in te game te moeten doen. Dat stukje over Shepard heb je volkomen gelijk in. ;)
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really??

    Ik echt niet, zeker niet de eerste keer dat ik de game speel; dan lees ik alles en klik niets weg (op de planeet info na).
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik klik juist wel alles weg, zeker na een paar honderd uur ME I. :+
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de eerste keer las ik alles op de meeste planeet-info na. Maar ik hoef die codex-entries niet twee keer of vaker te lezen.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Als dat nu gesproken tekst was. :+
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ik ga hier binnenkort maar weer eens aan beginnen. Ik had 'm eerst verkocht, omdat ik mijn save had verkloot bij zo'n vrouwbaas (moeder van zo'n meid die ik in m'n crew kan laten komen ofzo, is echt nog het begin), maar nu heb ik 'm weer gehaald. Ik heb ook ME2 besteld, dus die ga ik meteen erna doen denk ik. En als ik soms zo in dit topic kijk, krijg ik heel veel zin om er al mee te beginnen, maar ik ben al met twee RPG's bezig, dus eerst wil ik er eentje daarvan uitspelen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Wat zijn die 2 andere RPG's dan? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina