1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus, ik save na de laatste missie(want nu heb ik alle beslissingen genomen zoals ik wilde. Die savegame hou ik.
    En daarna begin ik opnieuw. Speel het uit met andere beslissingen en save opnieuw. Maarja, dan heb ik een hoger level, en zou misschien beter gewoon terug dezelfde beslissingen nemen, want vanaf level 50(denk ik) krijg je grote bonussen in me3...

    Anyways, nog e vraagje. Ik heb deze game tweedehans gekocht. Dus ben nooit ingelogd geweest in cerberus network. Is dit de moeite? En is die Zaeed de moeite? En kan ik als ik die code nog koop, Zaeed dan in mijn team krijgen op het einde van het spel(vlak voor ik de laatste missie doe, dan load ik dit, haal ik eerst Zaeed, en finisch het laatste stuk nog eens) of moet je opnieuw beginnen dan?

    Grtz
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ME2 gaat maar tot level 30....:+

    In mijn mening; ja. Maar het is wel 1200 MS points....

    Niet echt... Maar hij is gratis, dus who cares. De rest is beter.

    Volgens mij kun je dat gewoon na de laatste missie doen; maar het kan zijn dat je discs moet wisselen om het te krijgen.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend ME 2 uitgespeeld na zo'n 53 en een half uur, opnieuw subliem!:thumbs:
    Ben ontzettend benieuwd naar deel 3!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Insanity? :confused:
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien vond hij de Normandy enorm intressant om te bestuderen :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik had er ook zo'n 48 uur opzitten hoor op Normal, hangt er gewoon van af hoe je de game speelt.

    Ik krijg trouwens gewoon nog steeds kippenvel van die launch trailer, heb ik echt nergens anders bij wat voor games/films dan ook. _O_
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, normal. Ik heb alleen in het begin elke planeet gescant voor resources dus dat heeft nogal lang geduurd. Toen ik de tweede disc erin moest stoppen ben ik hiermee gestopt aangezien ik inzag dat ik er niks aan had en het me nogal begon te vervelen, ik had resources genoeg en anomaly missions worden meteen aangegeven zodra je scanner start. Maar heb dus waarschijnlijk alle quests die in dit spel te doen zijn gedaan.

    Ja, die heb ik grondig bestudeerd. :9

    Helemaal mee eens, maar de 'E3 Sizzle' trailer vind ik ook zeer geslaagd.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toch gek, gisteren wel weer in kunnen loggen op het Cerberus network, vandaag weer niet.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oké *)

    Heb uw mening toch maar opgevolgd. 1200 punten is wel veel, maarja, toch wel vet. Dat voertuig vind ik wel de moeite. Moet nog een paar missies ervan doen. Ik heb mijn savegame geload vlak voor de laatste missie. Ga nu zorgen dat ik alles 100 procent gedaan heb, dan haal misschien zelfs level 30 in één playtrough. Ben nu level 26. 3 missies doen met het voertuig, en de laatste missie, moet misschien wel lukken om level 30 te halen dan.

    Ja, vind hem ook maar een wannabee. Heb dan ook de mensen gered in zijn missie, zijn loyalty heb ik niet nodig...
    Ja, zoals ik zei, heb vlak voor de laatste missie geloaded.
    Merci voor de info.
    ps: Is er nog een DLC waarvan je zegt, 'die moet je echt hebben', of niet?
    Owja, nog één vraagje, op je menuscherm staat conect to cerberus netwerk. Waar moet je je profiel maken? Op de website? Want ik heb nu de code gekocht via marketplace, heb niets moeten ingeven...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Overlord schijnt goed te zijn, en die Kasumi is ook wel vermakelijk. Maar als ik jou was zou ik even wachten op de aankomende DLC met Liara en de Shadow Broker, waarschijnlijk gaat dat echt iets zijn waarmee we meer over het verhaal te weten te komen.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die lijkt wel vet ja. Ben wel benieuwd wie de shadow broker is...
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie hebben jullie eigenlijk 'geromanced' in je 'echte' playthrough?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Tali, Miranda, Jack, Liara en Thane.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Oeps ik bedoel eigenlijk eigenlijk in je 'echte' playthrough, de playthrough die je gebruikt voor ME 3. Maarja kan in dat geval ook meerdere zijn natuurlijk...
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niemand; blijf trouw aan Liara van deel 1.:):
    en
    Miranda;.

    Heb twee saves voor elk ME deel: 1 voor een vrouwelijke paragon en 1 voor een mannelijke renegade.


    Ben nu bij de laatste vijand op Insanity.....tering, dat is pittg zeg!8)

    Heb ervoor teveel medigels verspeeld, ben bang dat ik een stukje moet overdoen, want heb er nu maar 1 over, en 0 special ammo...|:-
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wou ik dus ook doen, alleen
    op Illium begon ze opeens zo iemand te bedreigen en vond ik haar echt niet meer hetzelfde als ze was in deel 1. En toen ging Tali opeens echt heel aardig doen dus ben ik met haar gegaan.:9
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil ze allemaal gebruiken voor ME3. Want ze hebben allemaal andere keuzes gemaakt.

    Maar in mijn eerste playthrough ging ik voor Tali.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi. Ik moet die bende ook maar eens gaan spelen. Ik wacht lekker met Insanity tot de DLC ophoud. Vervolgens haal ik datgene van mijn 360 af wat ik niet meer nodig heb en dan overweeg ik wellicht Insanity. ;)
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je geloof ik lang wachten want ik dacht dat BioWare had gezegd dat ze het rustig aan zouden doen, maar nog grote plannen voor verdere DLC hadden. :9
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn keuze was uiteraard voor Tali, in deel 1 wilde ik al voor haar gaan maar was dat helaas niet mogelijk.
    Ik kom er trouwens nu pas achter dat als je het spel hebt uitgespeeld er nog hele conversaties zijn om te houden. Ongelooflijk :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina