Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind Lightning inderdaad ook echt super. Lekker snel, goedkoop en nog nooit een probleem mee gehad eigenlijk.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Laatst nog iets van 470 dagen oud gedownload, LightningUsenet is niks voor mij :+

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Acht voor zulke oude bestanden gebruik ik wel torrents :+

4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik SABnzbd, maar nu is het repairen van een bestand gefaild. Kan ik dat fixen, of is heeft dat geen zin meer?

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk ergens meer recovery blocks halen? Want ik had Manhunt 2 (AO rating) gedownload, en toen ging ie herstellen, maar dat is gefailed omdat ie 126 recovery bloks tekort komt. Dat heb ik wel vaker en dat is fucking kut.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij de download zelf? 8) Als er niet meer zijn heb je pech.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat bedoel je 'bij de download zelf'? Als het gedownload is gaat ie toch altijd de bestanden controleren en herstellen indien nodig, daar had ie dus te weinig par blocks voor. Is dat zo raar of wat?

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hoe heet dat programaatje ook alweer, waardoor de NZBknop terugkomt?

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    http://www.nzbuddy.nl/

De Nzbudyy! \o/

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    FTD Watchdog

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me net 5 uur geleden aangemeld bij lightningusenet, maar dan wil ik iets downloaden met SABnzbd en dan zegt hij:

Iemand een suggestie wat er wellicht fout kan zijn gegaan? Ik heb alle gegevens goed ingevuld.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Laat maar zitten, ik las je post niet goed :+

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Misschien was je account nog niet geactiveerd. Inmiddels wel?

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Stel je voor. Ik heb een nieuwsgroep ding gedownload wat verdeeld is in 72 .rar bestanden

Echter zie ik ze oplopen van R00 tot R70 (71 bestanden) nu zit er ook nog een verdwaald .rar bestandje bij.

Echter sabnzb kan hem niet repareren doordat het bestand niet geverifieerd kan worden, omdat hij dus niet alle 72 bestanden vind

Nu heb ik dat .rar bestandje al veranderd naar een .r72 extensie maar dat werkt al helemaal niet.

Als ik op de .r00 druk om uit te pakken zegt het dus ook dat hij .r72 mist.
    Maak ik van het .rar bestand een .r72 mist hij opeens het .r73 bestand terwijl die er helemaal niet hoort te zijn

Ik heb ook al geprobeerd system32 te verwijderen, maar die heb ik helaas niet op mijn macbookStel je voor. Ik heb een nieuwsgroep ding gedownload wat verdeeld is in 72 .rar bestanden

Echter zie ik ze oplopen van R00 tot R70 (71 bestanden) nu zit er ook nog een verdwaald .rar bestandje bij.

Echter sabnzb kan hem niet repareren doordat het bestand niet geverifieerd kan worden, omdat hij dus niet alle 72 bestanden vind

Nu heb ik dat .rar bestandje al veranderd naar een .r72 extensie maar dat werkt al helemaal niet.

Als ik op de .r00 druk om uit te pakken zegt het dus ook dat hij .r72 mist.
    Maak ik van het .rar bestand een .r72 mist hij opeens het .r73 bestand terwijl die er helemaal niet hoort te zijn

Ik heb ook al geprobeerd system32 te verwijderen, maar die heb ik helaas niet op mijn macbook

15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Meer mensen die niet kunnen downloaden met LightningUsenet, of ligt het aan mij?:+

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hij is vollop bezig hier hoor :+. Dus het zal aan jouw liggen :9

@Doelie:

Heb het in dat andere topic ook al neergezet maar, download Quickpar eens dan kun je tenminste fatsoenlijk zien wat er mist (tenzij er helemaal geen .par2 bestanden aanwezig zijn :9)

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Godverdomme, computer flipt em steeds als ik Grabit opstart. Daarnaast kan hij niet connecten, afsluiten of wat dan ook. Uninstallen gaat dus niet. Dalijk als hij wat is afgekoelt maar weer Grabit opnieuw installeren voor 100ste keer....

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    NewsLeecher/Sabnzbd...

19. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Als ik klaar ben met alles in te stellen voor server enzo met SabNZB dan krijg ik een 505 Internal Server error:

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik begrijp iets niet. Ik heb Eweka met een retentie van 600 dagen, maar als ik een DVD van 590 dagen oud probeer te downloaden dan download hij elk .rar bestandje maar tot 96%. Daarna gaat hij over op de volgende. Soms als ik dan Newsleecher afsluit en opnieuw aan zet dan doet hij de resterende 4% nog maar meestal niet. Laatst sloot hij Newsleecher niet eens meer af, maar crashte de applicatie. Iemand enig idee hoe dit komt?

Deel Deze Pagina