Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik nu zelfstandig woon, heb ik maar Slim gekocht. Bij bol.com besteld en ik krijg 2e controller gratis *)

Nu wil ik al mijn save naar mijn nieuwe xbox overzetten. Met transfer kabel wordt alles gekopieerd naar mijn xbox. Dat is niet bedoeling, want oude xbox is eigendom van mijn broertje. Hij vindt vast niet leuk, als al z'n data weg is na kopie }:]

Als ik naar mijn profile kijk, zie ik dat het 11mb groot is. Geen idee wat het allemaal bevat. Maar het kan nooit allemaal saven bevatten. Bijv: Bioshock 1 is 60 mb groot.

Dus dat betekent dat ik één voor één save moet kopiëren |:- Als ik Slim voor 1e keer gebruik, kan ik best gewoon inloggen of profile overzetten? Dat wil ik graag weten. Licenties van DLC overzetten is zo gebeuren.

Krijg ik 1 maand gratis gold member, terwijl ik al gold heb? Nog tips voor gebruik van gloednieuw xbox?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja het beste kan je een usb stick gebruiken en daar al je save games overzetten. Je kan inloggen met je account en dan worden alleen joouw save games gecopieerd. Als laatste kopier je je profiel.
    Via xbox.com/drm kan je de licenties overzetten

alleen nieuwe members krijgen 1 maand gratis gold (dus antwoord Nee)

3. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je reactie :thumbs:

Dus ik moet mijn saven nog steeds één voor één selecteren en kopieren. Of wordt alle save automatisch gekopieerd.

Xbox Slim is nog steeds niet binnen, terwijl ik gisteren bij bol.com heb besteld :mad: Bol.com zei: Voor 21.00 bestellen, morgen bezorgd. Ben benieuwd of het morgen binnenkomt :9

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wordt automatisch gekopieerd de andere saves blijven staan

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij liggen de bestellingen vaak pas na 2 dagen op de deurmat.
    Heb je van Bol.com geen trackingnummer gekregen van TNT ?

6. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn bestelstatus gekeken. De bestelling wordt verwerkt, zei Bol.com 8)

Hopelijk is Slim niet uitverkocht.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die bestelstatus wordt heel slecht bijgehouden :mad:
    Heb al heel vaak een bestelling gekregen terwijl de bestelstatus nog op bewerkt staat.

8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goede nieuws voor me }:]

9. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe tv gekocht. (Philips) en nou wou ik dus met mn xbox 360 gaan spelen door middel van een HDMI kabel. Alleen zodra ik speel gaat het beeld flikkeren. Ik heb al geprobeerd de instellingen te veranderen maar niks helpt.
    Op het moment dat ik mn component HD kabel gebruikt werkt wel alles.
    Ligt dit aan mn HDMI kabel ? of de instellingen ?

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Welke tv heb je precies?
    Op welke resolutie staat de xbox? 720 of 1080
    Welk spel speel je (staat de xbox op 50hz of 60hz)
    Is de hdmi kabel wel goed?
    Waarom heb je dit niet in de winkel getest???

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  11. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraag die niet echt van belang is, maar wat ik me toenet afvroeg bij het bekijken van mijn profiel en de profielen van mn xbox vrienden.

Rechstboven in het profielblokje, naast de naam staat meestal een cijfer. Bij eentje niks, maar bij andere een vast getal wat (bij mij) van 1 tot 4 gaat. Bij mij zelf een 2. Kan iemand me uitleggen wat dat betekent ?

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoeveel jaar je al onafgebroken Xbox Live Gold hebt

13. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok bedankt. :thumbs:
    Kijk, weer wat geleerd !

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mag ook afgebroken zijn ;) dam telt hij verder als je weer live hebt

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ow.. maar Live op de xbox telt niet mee dan? anders zou ik veel langer moeten hebben

16. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren is mijn xbox slim binnen \o/

Ik ben meteen begonnen met overzetten van saven. Pffff, het kost me hoop moeite om achter komen hoe het werkt |:-

Er wordt inderdaad wat gekopieerd. Maar je kan profile niet kopiëren, alleen move (verplaatsen).

Als je voor transfer kies, dan gebeurt het precies dezelfde bij move. Bij transfer kan je batch uitvoeren, zoals video, music, saven, profile etc. Bij handmatige selecteren, kan je saven WEL kopiëren.

Wat Fardo zei, klopt het volgens mij niet helemaal. Toen ik transfer uitvoer, wordt de saven van andere gamertag OOK meegenomen :confused: Dat is niet bedoeling, en dat kwam ik achter toen ik saven op eigen console zet. Mijn broertje beweert dat hij niks mist. Hij speelt cod6, en ik zie saven van cod6 multiplayer op mijn xbox staan.

Ik heb nog niet gekeken of de saven van andere gamertag nog steeds op andere console staan. Dat komt later wel.

Ik heb ook items van avatar meegenomen, maar ik kan nergens vinden.

Wat ik ook vreemd vind, is dat ik USB van 1GB gebruik. Als ik het op xbox aansluit, zegt xbox dat USB nog maar ongeveer 460 mb ruimte heeft 8) Ik snap niks van.

Kan ik probleemloos backup maken op eigen PC?

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 heeft een raar "probleem"
    Hij staat rechtop en dan bij de ROL brand de boven linkse led voor mijn controller.
    Nu merk ik net die hij soms naar rechts aan springt en dan terug naar links, wat wil dit zeggen?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Transfer met USB of tranfer met HDD kit?

19. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transfer met USB.

Ik heb saven op broertje's xbox gekeken, en het blijkt dat de saven van cod6 niet meer stond. Maar als ik cod6 start, dan kan ik gewoon alle missions selecteren :confused:

Ik dacht zelf als save niet meer op console staat, dan moet je alles opnieuw beginnen.

Ik wilde saven van mijn broertje terugzetten. Dan zegt xbox dat ik geen recht heb. Hoe heb ik dan eerder saven gekopieerd |:-

Even voor alle duidelijkheid. Ik heb voor transfer-methode gekozen. Ik dacht: als je ingelogd ben op je eigen gamertag, dan wordt alleen jouw saven verplaatst. Maar dat is niet gebeurd. Ik en mijn broertje hebben cod6 gespeeld, en de saven staan dus in dezelfde map, en daarom wordt alle saven automatisch verplaatst, denk ik 8)

20. Zapata360

Zapata360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gemodde xbox is kapot. Ga nu een Slim halen. Weet iemand of het mogelijk is om mijn gamertag op te schonen? Wil dus dezelfde naam behouden maar achievements etc mogen weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina