[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dank u, daar kan ik absoluut wat mee. Ik heb de site gebookmarkt :thumbs:
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb in twee dagen Elfen Lied afgekeken. Was echt veel minder tof dan ik verwachte.
    Op het begin krijg je allemaal vette actie en flink wat bloed en gore te zien en denk je echt van 'omfg deze serie is fucking awesome'.
    In de tweede helft is er niet echt veel actie en wordt er meer een verhaal gebouwd wat niet bijzonder interessant is, maar ook wel tof en je ziet het als de stilte voor de storm die je verwacht na het toffe begin.
    Maar dan op het einde wordt het verhaal complete bullshit waarbij karakters doorgedraaid lijken qua emoties en de actie blijft ook uit.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Basis van het verhaal zijn de problemen die je hebt als kind bij het opgroeien. (hij mist zijn broer, de dochter van de burgermeester is eenzaam etc) Dit tegen een zeer bizarre achtergrond aan :+
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Net episode 1 van Fairy Tail gekeken, voor het eerst ook in HD op m'n tv. Zag er vet uit! Nu snel doorkijken. :D
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap nog steeds niet wie de chick op brommer is ?:+
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij was het ook ontzettend random hoe ze elkaar hadden ontmoet, als ik me niet vergis was hij door haar(Haruko) overreden met een vespa....en vanaf daar begon het helemaal bizar te worden8)
     
  7. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze mept hem met een gitaar oid? :+ :confused:

    ga hem binnenkort wel eens lezen, zal mezelf eens flink van de planeet brengen en dan zal ik het ongetwijfeld snappen :+
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Euh, ik heb jou in m'n vrienden lijst op Xbox Live!:+
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Rebelleren als jeugd zijnde, wilde gedachten, ambities etc.

    Het is best wel diep wat dat betreft ook al kan het een héél andere impressie geven. :+
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, misschien dat ik het achterliggende verhaal nu wel begrijp omdat ik ook alweer een paar jaartjes ouder ben :p

    Ben maar aan iets luchtigers begonnen eerst: GTO, jaren geleden de eerste 15 eps gezien oid en beviel me toen, en nu wel
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    GTO één van m'n favoriete anime series!!
    Waarschijnlijk ook een van de meest hilarishe anime series die ik ooit heb gezien. Het aparte is ondanks dat het zo gericht is op humor dat de serie het ook uitstekend doet bij de meer serieuze stukken, er zit daar een erg goede balans tussen. Gewoonweg top anime:)
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat heb je, wat heeft dat met mijn post te maken? 8)
     
  13. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Favoriet is het zeker niet voor mij maar het is wel heel eg vermakelijk. Sowieso vind ik de verandering van stijl door door de gezichtsuitdrukkingen werkelijk briljant. Sowieso is het interessant studiemateriaal als toekomst docent :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kennen jullie deze anime series? Zo ja..wat vinden jullie ervan?

    Master Keaton (maker van Monster)
    Honey and Clover
    Higurashi no Naku Koro (aka When they cry)
    Paranoia Agent
    Claymore
    Berserk
    Elfen Lied
    Wolf's rain
    Gungrave
    Gambling Apocalypse Kaiji
    Kaze no Yojimbo
    Cowboy Bebop
    Samurai Champloo
    12 Kingdoms
    Ergo Proxy

    Danke ;)
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze heb ik allemaal gezien. Elfen lied vindt ik persoonlijk een van de beste (en meest f*cked up) anime ooit, net als cowboy bebop btw. De andere zijn ook erg goed, Berserk moet je maar net liggen omdat het al redelijk oud is.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Berserk is mijn favoriete anime ooit. Ook al hebben ze hem niet helemaal afgemaakt :mad:

    Gungrave is ook echt een vette anime, meeslepend verhaal

    Higurashi zijn veel mensen gek van, ik vond hem maar matig

    Elfen Lied wel ok, maar eigenlijk is alleen het begin echt vet

    Ergo Proxy, hmmm de eerste ep gezien, die was wel stijlvol. Is al wel oud trouwens

    Champloo gedropt, suffe stijl en suffe karakters

    Van Bebop de film gezien, ERG leuk
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Champloo niet bepaald suf met suffe karakters. Ik vond het wel boeiend om te zien hoe een 'slordige' samurai kon samenwerken met een 'nette' samurai. Ik hoop dat ik het goed zeg. IIG, ik vind Samurai Champloo het kijken waard als je van actie houdt (met zwaarden).
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmmm misschien toch maar weer eens aanzetten dan. Is voor mij iets van...eeeeh ik denk 4 jaar geleden oid.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las trouwens dit topic door en zag iets staan van WOUW5 over Highschool of the Dead. Ik kan je zeggen dat het leuker wordt! Althans, als het de manga volgt. Het kan je natuurlijk ook totaal niet boeien, maar ik kan je toch aanraden het blijven te kijken.

    Ik moet nu me animes inhalen; Fairy Tail, Sekirei 2, Sengoku Basara 2, The Legend of the Legendary Heroes, Senko No Night Raid, Hitman Reborn en Highschool of the Dead. Alleen ben ik lui :mad:. Gelukkig heb ik Bleach en Naruto al ingehaald.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Claymore: Anime was niet slecht (toch voor het gene wat ik er van gezien heb), maar de manga loopt nog steeds dus je zit wel met een alternatief einde.

    Wolf's Rain: Zeer mooie anime al light het tempo niet al te hoog.

    Cowboy Bebop: Dat je die nog niet gezien hebt... schande! Iedereen die hem nog niet gezien heeft zou nu alles moeten laten vallen en hem gewoon opzetten :cool:. Film is ook goed, maar natuurlijk inferieur tegenover de serie.

    Ergo Proxy: Ook een zeer goede, al durft het tempo hier ook traag te gaan en meen ik me te herinneren dat je bij serie soms wel eens moet nadenken.
     

Deel Deze Pagina