Ik heb nooit een Plasma gehad en ben na mn beeldbuis overgestapt naar een HD Ready Plasma waar ik nu op game. Ik kan de game prima spelen, het is niet zo dat het onspeelbaar is ofzo, maar ik heb nog nooit op een Plasma gespeeld, dus ik weet het verschil niet. Mss dat het dan nog wel veel beter gaat omdat je als het goed is toch een fractie van een seconde sneller bent dan nu. Ik weet niet wat de response en input lag van mijn Philips LCD is, maar je krijgt toch iets vertraagde informatie. Misschien is het zo weinig dat het niks uitmaakt, maar ik had vandaag een paar keer dat ik echt een fractie van een seconde te laat was in sniperduels en toen dacht ik wel ff, zou dat straks met Plasma dan in mijn voordeel uitpakken?
Ja, ik heb ook een verkoper geconfronteerd met uitspraken van internetfora en die vond dat ook een beetje ingewikkeld
Ik heb ook geen MS HDMI-kabel, maar een simpel standaard kabeltje volgens mij, geen goud of iets. Maakt dat nog iets uit eigenlijk? Helemaal als ik straks Full HD Plasma en Home Cinema Set heb?
Ok, dus ondanks dat je die THX-licensering hebt moet je dus nog wel een calibratie-bdtje hebben? Wat houdt die THX instelling in dan, dat je gewoon een soort preset hebt voor de afstellingen? Of kun je daarmee ook instellen met verschillende balken zwart etc? Of is THX meer een techniek die je TV heeft waardoor hij meer detail heeft of zoiets?
Dit staat op hun site:
Dat is toch weleen behoorlijke mond vol
Laatst bewerkt: 5 aug 2010