Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    die Halo edition lijkt me niks
    ik houd het lekker bij mijn arcade met 60gb hardescijf_O_
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter komt hier nog een andere goede Xbox 360 slim bundel uit... Misschien een Black Ops achtige Slim Console?
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim heeft toch niet zo veel nuttige wijzigingen dat het echt noodzakelijk is voor mij om tot upgrade over te gaan..

    250 GB? 120 GB is genoeg. WiFi ingebouwd? Bedraad werkt beter, evt koop ik wel zo'n adapter.

    Kleiner energiezuiniger en stiller? Jasper Chipset is stil en energiezuinig genoeg. :)

    Elite _O_
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga daar maar niet vanuit. Er was natuurlijk ook een limited MW2 edition, maar die game was veel meer gehyped dan Black Ops
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Aangezien m'n 20GB Xbox een volle harde schijf heeft en geen garantie meer heeft, is het maar is tijd om hem te gaan vervangen. :'-(

    Nu is de Slim dus de meest logische keuze, aangezien ik binnenkort ga verhuizen en dus niet meer 2 meter verwijderd ben van m'n modem kan ik dus niet meer m'n xbox aansluiten via ethernet. Dus ik moet dus WiFi gaan gebruiken, maar hoe is die van de Slim? Ze beweerde toen dat het de snelste WiFi zou gaan bevatten, maar is dit ook zo?

    Het viel me laatst trouwens op dat veel van m'n film dvd's krassen hadden (Niet de cirkelvormige krassen die je krijgt van het bewegen van de Xbox) en kan dit liggen aan m'n oude Xbox, want dat was één van de eerste generatie. Is dit nu ook verholpen bij de Slim?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    WiFi is idd verbeterd in de nieuwere consoles. Iets met WiFi N volgens mij :p
    Maar het zou inderdaad allemaal lekker moeten lopen ja.

    En je krijgt geen krassen met de 360 Slim :) Eerste generatie consoles had er inderdaad last van, maar is al verholpen sinds 2007.
     
  7. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heeft hij. Maar dan moet je volgens mij wel een speciale router hebben die het ondersteund. Ik zit zelf ook draadloos met de Slim, hij staat op mijn slaapkamer en de router staat op de begane grond. Ik heb af en toe een disconnect maar dat ligt helemaal bij mijn router (signaal is niet zo sterk). Verder als ik online ga gamen heb ik geen last van 'lag' of uitval. :)

    Ik speel eigenlijk geen DVD's af op mijn Xbox. Maar krassen heb ik op nog geen enkele game. Ik heb de games wel geinstalleerd op de HDD, die is toch groot genoeg en je weet zo goed als zeker dat er geen krassen opkomen. Ik heb eerst een tijdje gewoon van de Dvd afgespeeld maar geen problemen mee gehad.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zit er eigenlijk een analoge audio out op de slim (3.5 mm minijack) of moet dat weer via een AV kabel?

    Ik wil trouwens niet zeuren, maar de startpost is bijzonder karig (niet aanwezig).
    Paar foto's van voor- en achterkant met de specs en wat er in de doos zit zou toch wel het minste kunnen zijn? ;)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er moet toch een nieuwe startpost gemaakt worden, dus maak hem ;) of iemand die zich geroepen voelt
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik las vandaag een artikel waarin gezegd werd dat ze Blackops juist wel enorm onder de aandacht zouden gaan brengen, dus misschien dat er toch een blackops bundel uitkomt.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt in ieder geval toch wel een 'holiday' bundel uit naast de Kinect.
     
  13. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox slim binnen. Het ziet beter uit dan ik dacht.

    Alleen vind ik een beetje vreemd dat ventilator niet zo hard blaast. Ik adem harder als ventilator 8) Is dat normaal? Bij ventilator voel je de meeste warmte, en de rest van console niet.

    Tijdens spelen van bioshock 2 krijg ik 2x blauwe streepje te zien. Geen idee waar het aan ligt? Aan HQ-cable van 8 euro, DVD van bioshock 2, console of LCD-TV :confused:

    Voorlopig ben ik wel tevreden. WIFI configureren is eenvoudig :thumbs: Ik kon gauw op internet komen :)
     
  14. |Captain Obvious|

    |Captain Obvious| Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    blijven die streepjes ook constant in beeld dan bij het spelen?
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, het is nu Augustus en de game komt uit in November dacht ik. MW2 kwam uit in November, maar mensen zaten hem al vanaf begin 2009 te spacen
     
  16. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, paar seconden. Dan is ie weer weg. Het gaat om paar blauwe streepjes.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat heeft met je tv te maken... Ik denk dat hij dan op het kanaal springt
     
  18. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas klopt dat niet helemaal van dat geen krassen meer maken :mad:. Check dit filmpje maar:

    http://www.youtube.com/watch?v=OdOjzuJByXg

    Weet hier iemand trouwens of een USA xbox 360 'slim' te gebruiken is met een europese slim power adapter? Ik heb namelijk een Halo Reach 'slim' via ebay gekocht, maar weet dus niet of de adapter van mijn nederlandse 'slim' wel werkt. Op de europese adapter staat iig 135W en 12V.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  19. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja, wie zit er nouw aan zijn xbox als je aan het gamen bent?
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een USA box kan je ook geen europese games afspelen, dat weet je hè?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina