[XOne] Operation Flashpoint: Red River

Discussie in 'Games' gestart door fredfenster, 6 aug 2010.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319

[gb]Operation Flashpoint: Red River[/gb]

Ontwikkelaar: Codemasters
    Uitgever: Codemaster
    Genre: Shooter
    Platform(s): Xbox 360, PS3, PC
    Spelers: Singleplayer & multiplayer
    Releasedatum: 2011
    Officiƫle Website: http://www.codemasters.com/

[gb]Informatie=(/gb]

Vervolg op Dragon Rising. Dit keer in Tajikistan. Zie preview voor meer info.

[gb]Screenshots=(/gb]

http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/2010/216/604135_20100805_790screen003.jpg

[gb]Filmpjes=(/gb]

Nog niet.

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

Preview

[gb]Verder=(/gb]

Verder niks.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel ik Dragon Rising een zeer vermakelijke game vond, was ie wat aan de korte kant. Gameplay vond ik wel oke, maar om te zeggen een waardige opvolger van de originele Operation Flashpoint weet ik net zo niet.
    Ook vind ik het zeer teleurstellend dat Codemasters enige tijd geleden alweer de stekker uit de support voor online heeft getrokken.

Hopelijk brengen de makers Operation Flashpoint weer terug naar het oude niveau.

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Dat is het enige wat ik nog kan zeggen in deze fase.

Vond trouwens de 'core gameplay' van DR wel goed. Daar hoeven ze van mij niet veel aan te veranderen.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nu al?

Ik wilde de vorige nog een keertje oppikken, maar ik denk dat ik hem dan maar laat liggen, want de co-op leek me wel vet.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De vorige was qua online een enorme teleurstelling. Hopelijk hebbben ze daar van geleerd want ik zit nog wel te wachten op wat meer realistische shooters

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhu, ik heb 'm laatst via Steam gekocht omdat ie like 4,99 was.
    HEb 'm altijd al online willen spelen.
    Matchmaking is soms echt een nachtmerrie.
    Dus toen dacht ik, laat ik is googlen om een oplossing te vinden. Toen zag je allemaal dit soort berichten:

http://games.on.net/article/8139/Codemasters_drop_support_for_Operation_Flashpoint_Dragon_Rising
    http://community.codemasters.com/fo...mation-no-further-patches-additional-dlc.html

Desondanks, als ie weer 4,99 is op steam is het best de moeite waard. Je kan nog wel online spelen, maar 4 v/d 10 keer word je in het begin uit het potje geflikkerd. Maargoed, voor 4,99 is de prijs daar ook wel naar:+

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijgen geen cent van mij meer wat betreft deze franchise.

Ze hebben de boel lopen belazeren en de gamers een poot uitgedraaid met deel 2, vervolgens nog wat DLC die al op de disc staat uitbrengen voor een prijs in een multiplayer mode die nooit is gefixed, en toen het geld binnen gingen ze doodleuk aankondigen dat de stekker eruit ging qua support.

En van dat geld (verbaast me dat ze dan waarschijnlijk ook nog eens winst hebben gemaakt) komt nu deel 3 die meer moet gaan lijken op COD en L4D, beter autoaim, geen VS multiplayer, etc.. ze kunnen deze game in hun hol stoppen (het is diezelfde leugenaar trouwens die dat interview doet op de IGN site).

Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Rotzooi dat is het.

Enkel mooie beloftes hebben ze lol

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Raken developers zelf niet moe van de 9000ste shooter met Amerikanen tegen waarschijnlijk Arabieren en Russen. Zullen ook wel gedacht hebben daar: 'Oh, Afghanistan is al te veel gebruikt, laten we Tajikistan nemen. Buurlanden en lijkt op elkaar hhihiihihihihihihi'.

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dragon rising was wel een vermakelijke game, alleen de campain was veel tekort, zelfs op hardcore.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb de vorige game snel verkocht nadat ik er heel lang naar uitgekeken had. Ze beloofde een open wereld, realistische omstandigheden en een sim maar we kregen een slecht afgewerkte lineaire shooter met veel te veel bugs waarvan het realisme betwijfelbaar was.

Online was het drama dankzij alle bugs en de 2 hele levels die je mocht spelen.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het was welliswaar dan wel een open wereld, alleen was er alleen wat te beleven in de AO.
    Daarbuiten kon je wel rondlopen/vliegen/rijden, alleen er was echt geen kut te doen.

13. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging voor de grap gisteravond even dr spelen. Kapte het na 10 min alweer af, die ai van je team maatjes is echt belachelijk slecht.. Ze rennen maar een beetje in het rond, ze hebben geen idee wat er gebeurd en dan roepen ze ook nog dat het hardcore wordt. Echt zwak.
    Beter fixen ze die onzin want het is echt dramatisch dat ze zo lang hebben gedaan over de ontwikkeling van deze game en dan nog heeft super mario een betere ai..

:mad:

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ze zijn al gestopt met support voor DR:+

15. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook in red river dan, dat ze geleerd hebben van hun ( #$%&!#* ) fouten

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  17. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ze hebben wel lef zeg dat ze er nog een vervolg op durfen te maken:F:
    slechste spel ooit, 1000 glitches, codemasters moet je zowiezo niet meer kopen want bij F1 hebben ze het ook weer geflikt.
    die lui brengen alleen maar halve spellen uit met 1000000 glitches en bugs.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta er ook een beetje sceptisch tegenover maar je moet er toch ook vanuit kunnen gaan dat ze het nu 200% beter gaan doen om te laten zien dat ze het wel goed kunnen maken.

Wishfull thinking misschien maar ik ben er toch wel benieuwd na.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De eerste screenies van Dragon Rising waren ook insane, en dat bleek niet te kloppen. We shall see.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop vooral op een fatsoenlijk MP deze keer en niet die halfbakken bagger die we vorige keer kregen..

Deel Deze Pagina