Ik ga even proberen zo veel mogelijk te beantwoorden (zit echt bovenop al het nieuws/interviews etc.) Maar niet alles zal lukken
In principe werkt alles hetzelfde voor zover er bekend gemaakt is. De controle over companions (en hiermee ga ik gelijk "word het straks teveel een bijna team combat achtige game?" beantwoorden) is verduidelijkt & uitgebreider. Je hebt nog steeds de keuze in het wel of niet meebrengen van companions. Er zal misschien net als in Fallout 3 (Fawkes met het halen van de G.E.C.K.) een kleine companions-gebonden missie inzitten - maar daar zal het bij blijven.
Zoals bekend komen de Ghouls, Mole Rats, Dogs, Deathclaws, Mirelurks, Radscorpions & Super Mutants terug. Daarbij komen ook de Nightkin (enemies uit de Super Mutant Army die Stealth Boys gebruiken), de
Gecko (dit is de "Little Gecko', er zijn nog 2 andere soorten; 'Golden Gecko' & 'Fire Gecko') terug. Nieuwe enemies zijn de
Cazador, de
Mantis, de
Big Horner en de
Reptile Dogs. Daar bij zijn er uiteraard de Humans, waarvan een deel verdeeld onder de volgende factions; New California Republic, Caesar's Legion, Powder Gang, Crimson Caravan, Brotherhood of Steel, Gun Runners, Followers of the Apocalypse, Chairmen & Omerta.
Nee, er zijn veel meer andere gebieden. Denk aan de Mojave Wasteland met
Helios One,
Black Mountain,
Repcon en verschillende kampen (Camp McCarran, Camp Forlorn Hope & Camp Nelson zijn bevestigd). Verder hebben we de volgende bevestigde settlements: Novac, Goodsprings, Primm, Fremont, Hoover Dam, Freeside & Boulder City.
Vrijwel niets van bekend - behalve de muziek uit de trailers en die belooft al heel wat goeds.
Ik ga dit trouwens even cross-posten naar het Fallout New Vegas topic.
Klik om te vergroten...