Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Achievements boosten, simpelweg de ander laten winnen zodat hij punten krijgt :).

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet de meest sportieve oplossing, maar wel handig als een MP zo dood als een pier is. Neem bijvoorbeeld Prey. Veel spelen dat spel nog, puur om te boosten.

Zal met F1 ook wel gebeuren dat vrienden dat met elkaar gaan doen, al verwacht ik niet snel een dooie MP. ;)

3. Remco

Remco Guest

Ik hoop wel dat mensen online elkaar een beetje laten leven. Of zoals Olav Mol altijd zegt: 'Gewoon eieren voor je geld kiezen'. Ik heb echt het gevoel dat iedereen em gewoon laat staan in de eerste bocht en dat je er dan al uit ligt of de pits kan opzoeken 8).

Weet iemand trouwens of je ook bijvoorbeeld een drive-through krijgt als je te vaak van je lijn af gaat?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ligt aan de settings die de Host zal aanmaken neem ik aan? Of hoe jij zelf gaat zoeken naar races. ;)

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat het wel zo aan te passen is (hoop ik). Als je een F1 2010 game maakt moeten de regels van 2010 natuurlijk ook gelden. Zo kun je het pas als 'echt' ervaren imo.

6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je online kunt levelen, zouden ze ook makkelijk een systeem kunnen maken dat als je er iemand van de baan af rijd je straf punten krijgt ofzo. Zou i.i.g wel beter zijn, vooral van die figuren die tegen het verkeer in rijden! Wordt je echt niet goed van!

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga er niet van uit. Ik denk dat het vrij lastig te maken is. Er zijn allerlei redenen te bedenken waarom iemand niet met een drive through bestraft zou moeten worden na het afwijken van z'n lijn, onthoud ook dat het een spelletje is. Misschien wijkt iemand een keer te vaak van z'n lijn af om een snellere persoon de ruimte te geven om te passeren (met of zonder blauwe vlag), misschien wijkt hij uit voor een stilstaande auto, misschien is hij z'n banden aan het warmrijden (wel een beetje vreemd om dat tijdens de race te doen), misschien zag hij er geen kwaad in omdat er niemand in de buurt reed, of de mensen die in de buurt reden liepen niet op hem in, misschien ontweek hij een bult, kuil of plas (doet iedereen voor een van de bochten op Monaco bijvoorbeeld), misschien zwabbert iemand over het rechte stuk omdat hij zonder traction control de achterwielen niet onder controle kan houden etc. Best knap als je het zo kan maken dat met al die factoren rekening wordt gehouden voor de beslissing om iemand een drive through te geven. Doe je het niet goed, dan levert het alleen maar frustatie op en kun je het beter weglaten. Ik denk dat het nog niet mogelijk is om het echt goed te doen.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel voor afsteken(hoop ik) , eerst een waarschuwing en later een straf dmv tijd,drivetrue of extra tijd bovenop je eindtijd.. al zal dat wel weer alleen in de singleplayer zijn.

Tegen de richting in rijden kun je allemaal instellen , ik ga er vanuit dat het net zoals grid is.
    Schade aan is wel een must , als je door elkaar heen kan rijden haalt toch wel een hoop fun weg vind ik.

9. Remco

Remco Guest

True, true. Daar had ik nog niet echt over nagedacht. :)

10. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lijkt meer op een advertentie:)

Edit: ik keek naar de tekst, niet naar het filmpje :p

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat heb ik zin in deze game!!
    Nog 6 weken! :mad:

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    volgens mij wordt dit spel wel heel vet hoor.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag ik toch hopen!
    Anders word ik mooi chagrijnig.

Maar het zal wel goed komen , nog een paar weekjes slapen :+

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die laatste.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zouden ze die journalisten naar echte mensen hebben .... (Kan even niet op het woord komen)? Zou zo droog zijn als je opeens het hoofd van Allard ziet of bolle Olav zit lopen 8)

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, lijkt me wel super jah. Zulk soort details zijn wel leuk, maar ik betwijfel het :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Nog niet gepost dacht ik?

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Wow vet filmpje. Kan niet wachten om dit zelf uit te proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina