Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dus welke DLC moet ik wel/niet installeren en wanneer? :+ Heb net die discs kunnen ritselen bij een oud collega dus heb ze wel allemaal.

EDIT: Voor de duidelijkheid, Ja ik weet dat hetzelfde is gevraagd op de vorige pagina maar daar lees ik enkel uit dat ik het juist later pas moet installeren omdat ik anders allerlei OP shit krijg. Hoe steken de DLCs zichzelf in de main story bijv?

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Toch maar met Operation Anchorage begonnen.
    Maar wat een kut DLC :+ Het heeft helemaal niks meer met Fallout 3 te maken :9
    Het is gewoon een shooter met V.A.T.S.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Waar op een Nederlandse winkelsite kan ik de GOTY goedkoop ritselen? Liefst een bekende site, maar het is geen ramp als dat niet het geval is.

Heb nog steeds niet de Master Guide kunnen verkopen; kan dus net zo goed weer ff de game oppakken en een nieuwe char beginnen. ;)

4. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
  5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je ha dkeuze mogelijkheden en je kon alles looten, de aliën clichés zijn wellicht als je het zo bekijkt goed.

Maar dat ruimteschip van binnen, dat interieur, dat was gewoon té! lame... Werd er echt moedeloos van. Verder waren de aliëns ook belachelijk sterk. Ik heb geloof ik 120 stimpacks er door heen gejaagd. En mijn poppetje was al een tank, alles vol, beste armour (van de andere dlc's) beste wapens etc..

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoek het zelf wel uit, dusver is het wel erg donker, krijg je later nog een lamp oid? ff gegoogled, gewoon (B) ingedrukt houden dus 8)

Merk wel dat Borderlands veel van deze game geleend heeft zeg :lol: veel dingen komen verdacht bekend voor.

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Das wel grappig. De eerste paar uurtjes in BL moest ik ook steeds aan Fallout denken. 8)

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :p De hele omgeving, de kleding van de bewoners, de vergane glorie omgeving, zelfs de stenen en (lootbare) items komen overeen. Die 10MM gun ziet er ook net als een pistool uit BL uit.

Het eerst wat ik dacht toen ik uit de vault kwam was, BORDERLANDS wut!? (natuurlijk was deze game eerder maar goed, nog nooit gespeeld hiervoor)

Wel balen dat je niet kunt ironsightereren! :mad:

9. SirJokeer

SirJokeer Guest

In new vegas dus wel.
    en er is op pc een mod voor.
    vervloek mijn crappy pc.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Op de mijne draaide hij ook niet al te best :+ nooit verder dan het verjaardags feestje gekomen.

11. SirJokeer

SirJokeer Guest

w8 gewoon op new vegas.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Is een idee, maar ik ben een beetje bezig mijn gespeelde games op te krikken. Qua achievements dan. Wellicht koop ik Vegas wel, maar heb twijfel omdat het veel lijkt op Fallout 3. ;)

13. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja - ben het verder ook met je eens hoor. Broken Steel, The Pitt & Point Lookout staan echt vér boven Mothership Zeta en Operation Anchorage. Alleen de laatste was gewoon rennen & schieten tot je klaar was met die sim.

Hier werkt 'ie - maar crashed 'ie om de zoveel minuten (schijnbaar bekend probleem met de PC versie).

De omgeving is enórm veranderd en daarbij verwacht ik héél veel meer van de storyline. Qua graphics zul je niet veel verschil zien, nee.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik wacht eerst de recensies af. Verwacht namelijk niet megaveel van deze game. ;)

15. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Da's bij elke release 't beste :thumbs:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Weet ik, maar soms doe ik dingen blind. Ik heb nu zo iets van: Niet teveel games op mijn profiel waar ik misschien spijt van zou kunnen krijgen. Ik denk dus dat ik Vegas wel eventjes laat zitten.

Halo Reach komt er nog in, Two Worlds II en zo zijn er nog wel een aantal titels. ;)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar wat ik niet snap. Als je Fallout 3 toch helemaal geweldig vindt, hoe kun je New Vegas dan niet goed vinden? Het is Fallout 3 met heel veel aangename tweaks, een nieuw verhaal en nieuwe omgevingen :)

18. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, als je ergens goede meningen kan vinden is 't hier wel :thumbs:

Voor mij komt er dit jaar niet zo veel bijzonders wat echt mijn smaak games is (mogelijk Black Ops & Mafia II, maar verder niets..) dus dat komt hier goed uit :9

19. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Zag dat ik nog Fallout 3 had liggen voor de PS3, nu begin ik dus weer opnieuw. In het special boek, welke kan ik het beste veel punten geven en welke punten afhalen?:)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat veel van Vegas nog onbekend is.

Hoe werkt alles? Hoe zijn de tegenstanders? Hoe is de balans met de wapens? Zijn de gebieden net zo leuk als in Fallout 3? In fallout 3 had je echt een gigantisch gebied om te verkennen. Ook verschillende soorten gebieden, gaat Vegas dat ook hebben? Is Vegas alleen maar dat Vegas theme of zijn er ook nog andere soorten gebieden?

NPC's spelen een grotere rol, te grote rol? word het straks teveel een bijna team combat achtige game? Hoe is de muziek? weer net zulke leuke liedjes als in Fallout 3? Hoe lang duurt het spel? wat voor keuzes worden gemaakt? hoe zit het met de betrokkenheid bij de characters, in Fallout 3 waren er wat personages die gewoon weer terug kwamen. Blief je M-town op dan (..).

Nouja, dit bedenk ik even in 1 minuut, ik heb het even geïmproviseerd. Als je even nadenkt kan je nog wel meer bedenken waardoor het niet zeker is dat Vegas leuker is dan Fallout3, of zelfs maar even leuk :) We'll see!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina