[XOne] Split/Second

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 mrt 2009.

1. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan is online bullshit en dat vern.. een hoop.. nu moet ik dus zeg maar 1st het spel uitspelen voordat ik pas echt kans maak om online te winnen.. ik ken de banen ook nog niet zo goed aangezien ik hem nog niet zolang heb. dus online afkoelen als je teveel genaaid word door de moeilijkheidsgraad is er niet bij.. jammer erg jammer

2. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen niet heel veel mensen die carpack gekocht hebben maar de game is al een tijd uit dus de meeste hebben online al snelle wagens. Je kan het beste banenkennis opdoen en als je de single player uitgespeeld hebt dan pas online.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon in het begin ook niet winnen online , maat toen ik eenmaal de snellere wagens had was het geen probleem meer.

Het is niet anders..

4. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja heb hem net een paar weken net zoals blur en spiderman friend or foe en speel ook nog smackdown vs raw 2010 online dus vandaar dat ik het jammer vind had liever een betere online mode gezien die ik gewoon gelijk uit kan checken vanaf het begin ze konden de auto's bijvoorbeeld verdelen onder classes net zoiets als in forza.. kan niet zeggen dat die episodes simpel zijn dus daar zal ik nog wel een tijdje mee bezig zijn.

5. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste drie races, 3x eerste :D.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ze mijn 1000/1000 maar niet gaan verpesten! :+

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die pack niet download dan blijft het toch zoals het is?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet. Bij bv Oblivion/Bioshock heb ik de DLC nooit gedownload, maar ze staan niet meer op als 100% complete.
    Aan de andere kant, bij Mass Effect staat ie wel nog op 100%... Hmm... :p

9. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TOPgame erg vermakelijk, hoewel ik online nog niet zo meekan. Die tijdsritten in de SP zijn ook ' a pain in the ass '.

10. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de achievements proberen waar je twee tijden moet verbeteren in quickplay. Tergend :D.

Je moet nooit slippen en remmen gewoon gas loslaten en de bocht insturen. Je kan ook de vangrail gebruiken om scherpe bochten sneller te nemen.

11. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij deze game dat als je niet speelt je rank zakt? Gisteren was ik 94 en nu toen ik begon 99?

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet , is mij niet gebeurd tenminste.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een frustrerende game. Sta je 1e of 2e en dan precies op het laatste moment in de laatste bocht komt er een gek tegen je aan... bam, crash.. 6e plaats :/

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha part of the game ;)

Soms kun je ook beter ergens middenin rijden en dan in de 1 na laatste ronde zo'n wegomleiding activeren , dan heb je vaak wel een buffer.

15. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Vooraan is ook de slechtste plek om te rijden. Of je moet veel afstand nemen door nooit te slippen in een bocht en gewoon de vangrail gebruiken om door de bocht te gaan. Je moet baankennis hebben om online te kunnen winnen.

16. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal die detonator (tijdrit) Boneyard Rush maar niet... :mad:
    Elke x binnen de seconde over de gestelde tijd heen. zonet 4 tiende er over heen. Ik word gek:emo:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voor 2,95 het spel opgehaald bij Dixons. Ik ben verrast qua plezier wat ik het met het spel heb, al vind ik het soms wel verdomde lastig :)

Komt er ooit nog een vervolg?

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb em zelfs op de release gehaald en ik ben niet zo van de racegames. Erg gave racer is het. Ziet er ook strak uit en de mega level shifts zijn echt vet!

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien Black Rock gesloten is zou ik er niet op rekenen. :p

Deel Deze Pagina