Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evilminister

    Evilminister Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Op basis van een 7 min filmpje van een preview code, welke 3 maanden voor de release in elkaar gezet is, je beslissing maken :lol:

    De PR gast van pes zegt in ieder geval dat er op dit moment nog volop aan de animaties word gewerkt dus ik verwacht nog gigantisch veel verbetering en ben super beneiuw naar gamescom \o/
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    De filmpjes van PES 2010 zagen er ook crap uit, en PES 2010 was uiteindelijk ook gewoon shit. De filmpjes van Fifa 10 een paar maanden voor de release zagen er goed uit en Fifa 10 is imo de beste footie tot nu toe.
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat snap je dan toch niet? Dit is toch anti-reclame? Waarom laten ze niet iemand met de analoge spelen? En waarom niet iemand met skills?

    Ik snap dat nooit. Is bij racegames ook vaak. Dan zie je een preview van iemand die er niks van kan. En dan kan je de gameplay niet of slecht beoordelen.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na 2 jaar FIFA ben ik dat ook al weer behoorlijk zat en als ik nu de filmpjes zie van 11 dan zitten en nog steeds dezelfde vervelende klutsballen in en verdedigers die niet anticiperen.
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik geloof niet dat het spelen met een d-pad hier als excuus gebruikt kan worden. Ten eerste als je dus met d-pad speelt ziet alles er opeens houterig uit? Zo een grote kwaliteits verschil alleen omdat je met een andere besturing speelt zou niet in het spel mogen zitten. Haal dan d-pad besturing er helemaal uit als dit het spel cosmetisch verneukt.
    Ten tweede zag het spelen met een d-pad er nooit houterig uit. Ook niet op de ps2. Dus waarom nu ineens wel?

    Nu krijgen we dus weer de gebruikelijke verhalen dat dit een oude build is en dat youtube filmpjes houterig maakt. Als ik de michael jackson thriller clip kijk op youtube danst michael toch ook niet in ene houterig???
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  6. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat mensen weer in die verhalen gaan trappen zeg :lol:

    PES 2008 t/m 2010 zijn de grootste miskopen die ik ooit heb gedaan, hard geprobeerd van een trabantje een ferrari te maken, maar alas... ik ben er vaak genoeg ingetrapt, die seabass en zijn staf zijn veel te druk bezig zich te 'amuseren' met hentai en van die japanse anime opblaaspoppen te kopen van ons geld.

    Ze krijgen geen cent meer van me.
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  8. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel een stuk wijzer geworden van dat laatste filmpje 8):lol:
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    je hebt helemaal gelijk, is bullshit. maar ik vind het niet houterig, ook niet ( of zelfs niet :) )op youtube...
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, 360man, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. ;-)

    Ik bedoel te zeggen dat je nu dat hoekerige ziet, omdat de speler dpad gebruikt. Dus dan is het logisch dat dat hoekerig speelt.

    Ik zeg niet dat het met analoog beter is, maar dat zou ik juist willen weten.


    Maar mijn punt was eigenlijk dat ik nooit snap dat uitgevers gameplayfilmpjes uitgeven die door noobs bestuurt worden.


    Ennuh. ik trap nergens in hoor. Heb mijn peslesjes wel geleerd.



    Waar 360man wel gelijk in heeft, en daar irriteer ik me ook aan. Dat pes de enige game is waarop altijd excuses komen dat zou youtube niet een correcte weergave zijn.

    Nou, dat is dan ook de enige game die daar last van heeft. Ik kan duizenden gametrailors op youtube vinden waar niks mis mee is. En dan zou alleen pes er slechter uit komen op youtube???

    Wat een onzin zeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  11. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Japanners zijn dus blijkbaar niet zo slim ? ;-)
    Deel je mening hoor, 'k snap er ook niks van.
    Denk wel dat het goed komt dit jaar...
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax gaat namens Digitaalgras PES 2011 testen!
    Als je zelf nog vragen hebt waar Cyrax naar moet kijken, dan kan je die posten op DEZE plaats.
    Je kan je vragen ook hier plaatsen, dan zet ik ze wel over, of Cyrax neemt ze vanaf hier over.
     
  13. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeuhhh!!! Ik kom nog wel met een aantal punten/vragen maar zal die in 1 post zetten...als de andere dat ook doen scheelt het een hoop lijkt me
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yup,

    Ik heb de eer gekregen om PES 2011 bij Konami zelf te testen. Elite heeft de kans geboden via Digitaalgras en zij hebben mij uitgekozen om hen te vertegenwoordigen. Dit zal vrijdag gebeuren als alles goed is.

    Je kunt je vragen ook hier stellen, maar dan is het lastiger om in de gaten te houden en is de kans groot dat ik vragen mis. De link die Han stuurde is het meest handig, als je nog niet bent aangemeld bij Digitaalgras kun je dat doen zodat ik je vraag kan meenemen. Ik kan overigens niet beloven dat ik iedere vraag zal kunnen beantwoorden dus no hard feelings als je vraag niet beantwoordt word.

    Ik ben heel blij dat ik deze kans heb gekregen dankzij Elite en digitaalgras, hopelijk kan ik lekker kritische vragen stellen en veel zaken duidelijk maken d.m.v. deze mooie kans.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn eerste vraag:
    Mag ik mee?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Natuurlijk mag dat. Iedereen mag mee. Ik had je nog een pm gestuurd op digitaalgras, dat ik ervan uitging dat je vragen van niveau zouden zijn :D. En dan kom je hiermee :+
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :D Ik heb vanavond weer een uitgebreide PES sessie, dus zal wel wat zaken op papier zetten ;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    1) Is de game bij de release up to date wat betreft transfers, speler nummers en shirts?
    2) Wat valt er te zeggen over Master League Online?
    3') Aan Cyrax zelf: Vond je de game houterig overkomen, of verliep alles vrij soepel/vloeiend?
    4) Bevat de game een training mode, om je uit te leggen hoe alles werkt, en jezelf beter maakt? (Voor de beginnende PES/voetbal spelers)

    Dit soort vragen? Of bedoel je meer persoonlijke vragen aan Cyrax zelf, hoe hij de game vond spelen enzovoort?

    Ik neem aan dat hij best de mensen daar wat vragen kan stellen. ;)
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Adam van WENB heeft inmiddels ruim 100 uur op de klok en heeft een impressie van het verdedigen en dribbelen gepost:

     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Allereerst van harte gefeliciteerd! Wat een mooie kans voor je.
    In de tijd dat er nog niet zo heel veel van die perstripjes waren en er minder over te lezen viel, testte ik zelf altijd op een andere manier: ik liet mijn ps2 ombouwen om zo al die Winning Elevens te kunnen spelen (in augustus kwam die altijd al in japan uit en in februari had je vervolgens een gevolueerde versie van de PES die bij ons in sept/okt kwam). Maar goed, ik zou het op prijs stellen als je volgende vragen zou kunnen beantwoorden:

    - loopt het spel ingame structureel vloeiend (dus geen slowdowns)?;
    - lopen de herhalingen en de pre-entering scenes vloeiend?;
    - hoe gaat het online deel eruit zien (vergelijkbaar met EA-servers?);
    - lagvrij online?

    dank alvast en heel veel plezier!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina