Hmm ja het klopt dat er even geen GNR* was, en ook weinig echt interessante personages. Ook geen wasteland, ook geen vrijheid. Maar ik zag het als een heerlijk uitstapje. Het was ook een simulater waar je instapte.
Net zoals dat je een quest hebt waarin je in een level komt met huisjes om je heen, en een meisje in het midden die je vertelt wat je moet doen. Vond ik ook een leuke afwisseling van de andere uren. Daarin kon je nog veel meer niet.
Maarja, ieder zo zijn mening over OA en ik weet dat veel het met je eens zijn. Zelf begrijp ik echter wel de gedachte achter OA en die vind ik zeker niet slecht.
GNR*, leukste aan GNR is dat je die DJ kon neerschieten. Toen ik in mijn tweede playtrough wat mensen ombracht ging hij dat aan de hele wereld vertellen. Werd ik helemaal zwart gemaakt, heb hem opgezocht en neergeschoten. Hoorde ik later af en toe "hmm i am sorry but the DJ is gone, he got shot- ofzo".
Laatst bewerkt: 8 aug 2010