The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Op het Morrowind stukje na is dit in wezen datgene wat ik al sinds de game uit is probeer uit te leggen. Je kunt het jezelf zo makkelijk en moeilijk maken als je maar wilt.

Misschien dat Dulle NL of iemand anders eens een tutorial van screenshots kan laten zien over die gameplaybalk.

Deze zou eigenlijks wel in de startpost mogen. :+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt geen Morrowind gespeeld? Die game was zo veel beter op zoveel verschillende punten. Difficulty slider eruit, geen fast traveling meer en ook geen level scaling.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb hem op mijn PC geinstalleerd. Aangezien ik met zoveel vette games tegelijk bezig ben, vergeet ik andere ''goede'' titels wel eens.

Op de PC gebruik echter wel codetaal, ook al is dat niet echt netjes. Ik wil gewoon een beetje vlot door te game te kunnen om te zien wat er zo mooi aan is. ;)

Ik moet wel eerlijk toegeven dat Morrowind wel een vette wereld heeft, maar mij net iets teveel water.

4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de wereld was gewoon 10x leuker dan Oblivion, vind ik.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien een remake maken voor de Xbox 360 met 1250 achievement punten?

Geloof dat jullie dat wel vet zouden vinden. :9

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zeker. Ik wil de Houses terug!!!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Grafisch ff flink oppoetsen, hier een daar wat aan de besturing veranderen. Misschien een wat meer modernere inventory, zoals bij Oblivion en dan knallen maar. Ik geef ze een jaar, voor straf omdat ze nog geen nieuwe TES hebben uitgebracht. :cool:

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bah. Ben nu een vampire geworden, m'n best aan het doen om die stenen te verzamelen.. Eerder een kwestie van overleven, buiten brand ik dood en heb imperial guards achter me aan. Nu zat er tussen de guards een kerel genaamd Audens Avidus, die tevens het loodje heeft gelegd doordat hij iets tevaak tegen mijn zwaard aanliep. Deze man schijnt nogal een rol te spelen in het verhaal, klopt dit? Heeft het consequenties dat hij nu al dood is?

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Echt belangrijke kerels respawnen weer volgens mij :)

Succes met je vampierquest :'-(

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Alleen belangrijk voor een zij quest bij mijn weten. Lex, ook een belangrijke guard, is dan weer belangrijk voor de Thieves Guild. Het personage wat jij noemt kun je wel missen. Scheelt tenminste 1 side quest. Er zijn er toch 180 in de hele game, DLC niet meegerekend. ;)

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    DLC ook aanwezig hier, haha. Bedankt voor de hulp trouwens. Vind dat hele Vampire-gedoe wel jammer, al zorgt en toch weer voor wat uurtjes gameplay. Heerlijk spel, ben blij dat ik er toch maar eens mee begonnen ben, al voelt het nogsteeds wat ongrijpbaar af en toe. Hebben jullie niet een klein beetje het knagende idee "nooit alles gezien te zullen hebben/gedaan te zullen hebben" in het spel? 8)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    In mijn geval hoef je je daar niet druk om te maken. 25K registraties hier op XBW kunnen dat bevestigen. :+

13. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game maar weer eens opgepakt. Kan ik nadat ik de main story heb uitgespeeld de guilds nog doen? Ik moet de thieves guild nog afmaken en daarna de fighters en mages guild

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Vast wel, waarom zou je dat niet kunnen doen dan?

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om het nog maar even te bevestigen, ja je kan alles in je eigen volgorde spelen, dus nadat je de main quests hebt gedaan kun je gewoon verder met de guilds etc.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En zo'n 100 andere quests. ;)

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vond The Arena altijd zo tof. Al die verschillende personages waar je moest tegen vechten, en ik herinner me iets van een of andere prins, waarvoor je ook een quest kon doen. Interessante quest was dat geloof ik..

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inderdaad, al vond ik de afloop voorspellend. ;)

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Grey Prince? Die heb ik zojuist afgemaakt alvorens een side-quest ervan te doen 8).

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Even tussen een spoiler tag doen zou wel handig zijn he. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina