Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even proberen zo veel mogelijk te beantwoorden (zit echt bovenop al het nieuws/interviews etc.) Maar niet alles zal lukken :p

    In principe werkt alles hetzelfde voor zover er bekend gemaakt is. De controle over companions (en hiermee ga ik gelijk "word het straks teveel een bijna team combat achtige game?" beantwoorden) is verduidelijkt & uitgebreider. Je hebt nog steeds de keuze in het wel of niet meebrengen van companions. Er zal misschien net als in Fallout 3 (Fawkes met het halen van de G.E.C.K.) een kleine companions-gebonden missie inzitten - maar daar zal het bij blijven.

    Zoals bekend komen de Ghouls, Mole Rats, Dogs, Deathclaws, Mirelurks, Radscorpions & Super Mutants terug. Daarbij komen ook de Nightkin (enemies uit de Super Mutant Army die Stealth Boys gebruiken), de Gecko (dit is de "Little Gecko', er zijn nog 2 andere soorten; 'Golden Gecko' & 'Fire Gecko') terug. Nieuwe enemies zijn de Cazador, de Mantis, de Big Horner en de Reptile Dogs. Daar bij zijn er uiteraard de Humans, waarvan een deel verdeeld onder de volgende factions; New California Republic, Caesar's Legion, Powder Gang, Crimson Caravan, Brotherhood of Steel, Gun Runners, Followers of the Apocalypse, Chairmen & Omerta.

    Nee, er zijn veel meer andere gebieden. Denk aan de Mojave Wasteland met Helios One, Black Mountain, Repcon en verschillende kampen (Camp McCarran, Camp Forlorn Hope & Camp Nelson zijn bevestigd). Verder hebben we de volgende bevestigde settlements: Novac, Goodsprings, Primm, Fremont, Hoover Dam, Freeside & Boulder City.

    Vrijwel niets van bekend - behalve de muziek uit de trailers en die belooft al heel wat goeds.

    Ik ga dit trouwens even cross-posten naar het Fallout New Vegas topic.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Net Operation Anchorage uitgespeeld en wat ben ik daar blij om want wat was het kut :lol:

    De wapens op het einde waren de moeite dan wel weer waard :+
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Beantwoord ook gelijk mijn vraag over Fallout 3 O-)


     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan wat je van plan bent
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou sowieso veel (liefst 9 of 8) punten in Intelligence steken, dan krijg je meer Skill Points die je kan besteden elke keer dat je een Level Up gaat.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Agility is ook belangrijk ivm enemies zijn op je 'compas' en VATS Action Points.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12


    Ik had dit rijtje al klaar, heb alleen nog niet op all-done gedrukt :mad:

    Strength - 2
    Perception - 5
    Endurance 5
    Charisma 3
    Intelligence 9
    Agility 9
    Luck 7

    Is dat goed of kan ik beter wat aanpassen?:)


    Vriend helpt me al, heb aangepast wat ik nu heb :)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  8. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Strength is wat laag, ga je merken met wat je mee kan nemen...
    En dat ga je echt merken.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    En luck is totaal niet belangrijk. Alleen voor critical hits en een paar perks.
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij zei over Strength dat je daarvoor huizen hebt waar je, je spullen kan droppen :)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
    Smaken verschillen zullen we maar zeggen, ik heb OA met veel plezier gespeeld. De sneeuwsetting beviel mij wel, en ik vond de actie ook leuk. Na de DLC kon ik weer lekker looten enzo...

    maarja smaken verschillen, ik vind Mothership Zeta super slecht.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die andere DLC's heb ik nog niet gespeeld ;)
    Maar OA vond ik echt heel erg slecht. Het is gewoon geen Fallout 3 meer.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde anders gewoon nog met hetzelfde personage, ik had nog steeds VATS, en de graphix waren ook niet anders. Je kon even niet looten, maar dat kon je daarna weer voor 100+ uur. Ik vond het een leuke afwisseling.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik bedoel dat de sfeer die Fallout 3 zo goed maakt compleet weg was. Geen GNR geen, geen echt interessante personages, geen wasteland, geen ontdekken. Niks van dat alles, maar gewoon 2 uur hersenloos met een sniper hoofden eraf schieten.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.303
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vond hem juist goed. Vond The Pitt bijvoorbeeld erg tegenvallen. ;)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja het klopt dat er even geen GNR* was, en ook weinig echt interessante personages. Ook geen wasteland, ook geen vrijheid. Maar ik zag het als een heerlijk uitstapje. Het was ook een simulater waar je instapte.

    Net zoals dat je een quest hebt waarin je in een level komt met huisjes om je heen, en een meisje in het midden die je vertelt wat je moet doen. Vond ik ook een leuke afwisseling van de andere uren. Daarin kon je nog veel meer niet.

    Maarja, ieder zo zijn mening over OA en ik weet dat veel het met je eens zijn. Zelf begrijp ik echter wel de gedachte achter OA en die vind ik zeker niet slecht.

    GNR*, leukste aan GNR is dat je die DJ kon neerschieten. Toen ik in mijn tweede playtrough wat mensen ombracht ging hij dat aan de hele wereld vertellen. Werd ik helemaal zwart gemaakt, heb hem opgezocht en neergeschoten. Hoorde ik later af en toe "hmm i am sorry but the DJ is gone, he got shot- ofzo". _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar Three Dog is baas! :cool:
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Mooie game is het ook. Die gast zat mij ook telkens af te kraken terwijl ik gewoon de good guy speelde. Ja dan had ik weer een kindje achtergelaten in een dorp waarin ik voor dat kindje een compleet vuurmierras had uitgemoord maar daar had meneer het niet over. :+

    Operation:Anchorage en Mothership Zeta vond ik beiden overigens echt bagger. Andere DLC was wel top.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn eerste playtrough wel, in mijn 2de waarin ik wat egoistischer was echter niet. Ik luisterde vaak GNR en hij bleef maar zeuren. En dan kwam er even later weer een groepje mensen die even "de politie zouden helpen ofzo" weet niet meer hoe en wat. En daarna weer GNR.

    Het was heerlijk om dat radio station binnen te lopen, hem op te zoeken, en in VATS zijn kop eraf te schieten met een shotgun _O_
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die mutant buddy van je vond ik altijd zo tof. Super sterk met z'n laser machine gun.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina