[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet nooit wanneer ik Blur weer ga spelen, maar als ik online ben ben je altijd vrij om te joinen. ;)

Weet wel niet of je in mijn fl staat. :+ even kijken. edit: Blijkbaar niet. Gaan we dat even fixen.

In de tussentijd zijn hier wat stats.

Wat me nu het snelst opvalt is dat ik veel meer Bolts heb afgeschoten dan ik dacht (al zal dat ook komen doordat die volgens mij vaker op de baan ligt dan bv Shunts :p) en dat ik minder vaak mensen raak met mijn Shocks dan ik dacht.

Volgens mij wel de hoogste accuracy van mijn FL. :cool:

Gisteren heel even bezig geweest om op Easy de resterende events even te halen, maar als ik zie hoeveel moeite ik nog steeds had/heb met bepaalde Destruction en Checkpoint events dan denk ik niet dat ik ooit aan Hard ga beginnen. 8)

Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel het allemaal op medium, maar sommige checkpoints zijn idd erg pittig.

Ik sta idd niet in je FL. Maar dat regelen we wel even. Het is toch leuker om met "bekenden" te spelen.

Afgelopen week ook al 3 x dezelfde duitser tegengekomen. Elke x strijd om positie 1 en 2.

Sommige gasten hebben trouwens echt zieke stats. die zitten al op 5000 races ofzo. Ik dacht dat ik erg was met +- 550 races...

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het ook allemaal op Medium gedaan, alleen gisteren even niet. :9 In het geval van die laatste paar checkpoint/destrution races moet dat even kunnen. O-) (al had ik niet écht het idee alsof het me gemakkelijker werd gemaakt)

Maar ik verbaas me er ook over hoeveel mensen ik tegenkom die al Legend X zijn. Gelukkig betekend dat niet altijd direct dat ze dus ook beter dan mij zijn. :p (al merk je het in sommige gevallen wel dat ze het vaak hebben gespeeld. Hoe doen ze et toch om in het begin aan de chaos te ontsnappen en daarna een grote lead op te bouwen...)

Ik zit zelf geloof ik gemiddeld rond de 5e plek. Met vaker uitschieters naar beneden dan naar boven denk ik. :+

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Meeste Legend X races zijn ook gehackd. Legend X in nog geen 35 minuten? :') Jammer dat, dat altijd weer moet gebeuren.

En als je eenmaal eerste ligt dan rijd je ook snel heel veel weg. Simpelweg de goede racelijn en powerups op pakken, dan hoef je alleen nog maar vooruit te kijken en achteruit te schieten :+

*Stats pagina doet het niet op blurgame.com

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt aan de baan. @Amboy en die ene baan waar ik nu niet van op de naam kom lukt me dat wel eens, maar bij (bv) banen in Tokyo...damn... SHOCKS OVERAL SHOCKS! Te weinig ruimte om goed uit te wijken.
    Tsja, of ik ben slecht. Dat is ook een goede mogelijkheid.

Gisteren een race de hele tijd comfotabel eerste, totdat ik letterlijk 5 meter ervoor de finish tegen alledrie de shocks oprij. :'-( Was ook totaal onnodig. Ik zat echt te wtfen toen het gebeurde. Dulle, wat doe je nou! 8)

Nu ik erover nadenk.... in de beta een aanatal keer héél dik weten te winnen (verschil van 30+ seconden met de no.2). Na 250 races heb ik dat nog steeds niet weten te herhalen. =(

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Klopt inderdaad, op sommige banen vliegen de shocks je om de oren! Vooral goede powerups pakken om je te verdedigen tegen die dingen als je 1e ligt, al is het bijna onmogelijk om te voorkomen dat ze je niet raken...

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Gisteren wist ik ze vrij vaak te ontwijken, maar het zijn er zoveel dat je op een gegeven moment wel geraakt 'moet' worden. Als je voorop ligt moet je natuurlijk altijd een shield bij je hebben, maar die kan maar 1 shock hebben en dan is het alweer afgelopen.

Ach, als je eerste ligt kan het even irritant zijn, maar het houdt het wel leuk voor de rest van de spelers. Tot aan de laatste meters blijft het spannend. Heerlijk gevoel als je na 3 intense laps in de laatste bocht je tegenstander voorbij vliegt. :D

Misschien vandaag (of wanneer ik Blur ook weer opstart) eens andere mods kiezen. Ik gebruik al ruim 200 races dezelfde.
    Iemand leuke aanraders? :9

Ik gebruik nu
    Battering Ram
    Splash Damage (Barge <3 )
    En die dat je een random power-up krijgt aan het begin van een race / als je gewrecked bent

8. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik zou voor een heel andere setup kiezen, namelijk:

- Nitro bij iedere gespeelde ronde
    - Decal powerup (dat je nep powerups neerlegt)
    - Silent Running of iets waar ik de naam niet meer van weet :)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Werkt dat Decal Powerup ook echt? Ik vind die dingen altijd zo obvious. Kan me niet voorstellen dat je er veel succes mee behaalt.

Maar volgens mij is die mod setup meer gemaakt om te winnen, waar die van mij is om zo agressief mogelijk te spelen. :+ Misschien leuk om eens die speelstijl te proberen. Misschien maak ik dan ook meer kans om die Ultimate Comeback challenge te behalen. ;)

(is Silent Running die waar de auto onzichtbaar wordt zolang je geen power-up gebruikt?)

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Klopt inderdaad. Die set-up is afgesteld om te winnnen. Die Decal Powerup werkt zeker. De rijdt door een powerup die veel mensen vaak pakken (Shock, Shunt, Bolt) en vervolgens DIRECT nadat je hem gepakt, moet je hem weer droppen, succes gegarandeerd:)

Silent Running is inderdaad die powerup, krijg je pas bij level 48 of zoiets...

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Shocks afvuren vanuit de achterhoede is leuk. O-)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben eens bezig om alle lights te halen. Dat betekend offline races. Dat betekend foto's.

Stomme Blur site. Ik wil weer eens high res foto's kunnen uploaden. :mad:

Nu weer verder. 419/450 lights.

edit: Pff, Fan targets @ Destruction Events... :'-(

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo.
    Blur
    845 van 1000 [​IMG]
    46 van 50 prestaties (92%)

Speed Demon
    Hit set speeds in class A, B, C and D cars
    25 [​IMG] (11-8-2010)

Drop the hammer
    Complete everything in the singleplayer game
    30 [​IMG] (11-8-2010)

Who needs cone gates?
    Master Fan Runs
    25 [​IMG] (11-8-2010)

You can't touch this
    Master the Shield Power-up
    20 [​IMG] (11-8-2010)

Medic!
    Master the Repair Power-up
    20 [​IMG] (10-8-2010)

Dus ook weer foto's. :cool:
    Blijft jammer dat de instellingen van mijn TV anders zijn dan hoe ze het willen. Hierdoor komen foto's anders uit de bus dan ik had bedoeld. :p

Ah well... Hier zijn er weer een paar. Mijn tocht door de laatste paar events.

Vandaag nog een mooie/frustrerende online race. Letterlijk de hele tijd ruim eerste. Alleen de 2e wist me een beetje bij te houden. De *hele* tijd was mijn beeld blauw van de shocks die ik constant moest ontwijken. Dat ging heerlijk. :9 Mooie race. Totdat ik per ongeluk een shield dropte, door een shock reed en 3 bolts in mijn uitlaat gepropt kreeg. En dat een paar meter voor de finish.

Ach, ik had wel de award dat ik het langste eerste was gebleven... :'-( 3:17 dacht ik.
    Goddamnit. 8)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    \o/

Kom er nu pas achter dat je je awards kunt bekijken (van de laatste 10 races)
    Jammer dat daar niet meer stats van worden bijgehouden.

Nu ik de eerste Legend in ben gegaan zijn alle challenges gereset. Niet erg, want dan heb ik tenminste wat te doen. Ik bedenk me nu alleen wel dat je voor 1 achievement de Ultimate Comeback challenge moet halen. Die gelocked is tot level 30. 8) Damnit. Gaat het levelen nu ook trager dan eerst? Anders kan het nog even duren voordat ik die weer unlocked heb. :p

1 vraagje nog: Als ik toch nog ooit zin krijg om alles op Hard te halen; hoe kan ik zien welke ik al gehaald heb op hard en welke niet?
    Of moet ik dat op papier gaan bijhouden? :+

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  15. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Er stond dan toch een speciaal icoontje bij het event?

16. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Zo, mooie foto`s heb je gemaakt hoor! Leuk ook dat je de moeite neemt om ze te maken en te posten op het forum, respect! Kost namelijk veel tijd.

Goed bezig met de achievements moet ik zeggen, schiet al aardig op! Wanneer je vijf primary lights hebt gehaald, komt er een soort van trappetje boven de afbeelding van de baan te staan die je wilt gaan rijden in single player. Zo kan je zien of je hem gehaald hebt of niet.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ook Blur maar opgepikt voor €25 bij Intertoys.
    Dus Dulle kijk maar uit :eek:

18. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft het nogal wat voeten in de aarde om te joinen bij Skirmish Racing online. 14 van de 15 keer gaat ie een nieuwe sessie maken i.p.v. bij een andere sessie erbij te gaan.
    Bij de andere modes gaat het gewoon goed en kan ik eigenlijk altijd direct joinen.
    NAT is open...

Iemand met dezelfde ervaring?

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Danku. :)

Ik zag gisteren inderdaad een trappetje staan. Vroeg me al af waar het voor was, vond het immers meer lijken op een signaal indicator op een GSM. :+

Ik zit rond de 300 online races. Maar als je een écht doel wilt hebben moet je voor Cookie gaan. Damn wat heeft hij veel races in een korte tijd gereden. 8) (en ook gewonnen =( )

Bij Blur is het bij mij zo vaak net niet.. Ze hadden een stat moeten hebben om te zien hoe vaak ik in de top 5 terecht kom. Of mijn gemiddelde positie.
    Gisteren ~30 races gedaan waar van ~20 keer top 3. Geen enkele keer eerste. :mad:

Skirmish racing.. Welke is dat? :p Die tot 10 man? Kan het niet zo zijn dat er gewoon te weinig mensen online zijn in die mode?

Gisteren nog 1 foto gemaakt (zat de hele tijd met die Tourist achievement te klungelen met de verkeerde auto :+)

20. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Heb het ook bij de tweede trouwens (4-20)
    Dat zijn voor mij nu de twee drukste modes met meestal rond de 160-200 man.

Deel Deze Pagina