[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. Forty

    Forty Guest

    je moet gewoon dingen doen zoals riot shield met c4, intervention alleen no scopen en ninja pro doen dus mensen heletijd volgen en als ze gaan campen een berichtje sturen van: look behind you. en dan knifen.
    dat vind ik nou leuk.
    oh ja en ook mensen noob tuben voor de leuke berichtjes.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gelukkig weet jij wat de rest van de wereld gebruikt :+
     
  3. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    mare, misschien goed om ff on-topic te gaan?
    vanmiddag, ik moest alléén nog de 20 tube kills voor m4 mastery,
    nou ik had ze in 1 potje gedaan, wat blijkt, er zaten nederlanders in de room,
    nou ok ik sloot me mic aan, 1 grote geluidswalm van kleine kindjes die gingen janken tuber tuber, ik legde het ff uit, maar ik was gewoon een vieze tuber,
    ik weet tuben is irritant, maar dit was de eerste keer in me xbox mw2 carrière dat ik tubete, echt zielig was die clan, dus rematch en nu gingne zij allemaal tuben, lol,
    en dan ben ik triest...

    EDIT~ Maar WTH waarom hebben ze nu nog een mw2 demo uitgebracht, van de missie cliffhanger?¿?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lockum heeft wel gelijk. :+

    Yes! Bijna 6e prestige! Ondanks dat ik het spel best wel kut vind, blijf ik het spelen! :+

    Kreeg gisteren ook nog een leuke message over dat ik niet mag hardscopen, ja, want je gaat ook echt quickscopen/no-scopen vanaf de spawn. Rare mensen heb je soms 8)
     
  5. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat wel, ikk krijg ook wel eens berichten met de vraag waarom ik hun kilde, want ze waren 23 kills verwijderd van nuke:confused:
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat gisteren S&D te spelen, eindig ik op 14-0. Vervolgens krijg ik allemaal berichtjes dat ik wallhack, en dat mijn wapen overpowered is.

    Ze speelden zelf allemaal met UMP FMJ, en ik speelde met Vector Silenced.:+
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb ik ook gehad wanneer ik een soortgelijke score haalde kreeg ik gelijk na dat potje ook berichtjes, mensen die met een UMP spelen hebben het recht niet om over OP wapens te beginnen. Ik vind het persoonlijk niet erg als ze met de UMP spelen zolang ze zelf maar weten dat het easy mode is...
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is UMP zo easy dan? Ik gebruik m ook wel eens een keer, meestal met RDS en Silencer, maar gebruik ook veel andere wapens, vind hem niet per se makkelijker.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Waarom is CoD het enige spel waarbij je last hebt van een strict NAT, bij Rainbow heb ik nooit connectieproblemen..
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, UMP is zoals lockum zegt gewoon easy mode. 2 shot kill op close/midrange, 3 shot kill op long range. Hij doet meer dmg dan de scar-H:{
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Easy mode is nou ook weer niet hoor, als je van afstand schiet beweegt het toch behoorlijk veel. Ik vind ACR een goed wapen maar ook easy want er is bijna geen of geen sprake van recoil en het is toch een sterk wapen.:+
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen. :p

    En voor een SMG is hij gewoon enorm overpowered.
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat zeker maar dat kan je ook zeggen over de Spas-12 de range daarvan is ook overpowered.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt de UMP niet minder overpowered.

    Wat probeer je te zeggen?
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Easy mode? Nee hoor, ik vind hem even makkelijk/moeilijk als andere wapens, ja, ieder wapen heeft zn sterke en zwakke punten, maar het is echt niet zo dat een slechte speler met een UMP ineens veel beter wordt. Van de Famas wordt trouwens ook altijd gezegd dat ie te goed is, welk wapen "mag" je dan wel gebruiken?

    Die recoil gaat over de ACR en dat is een AR en ik vind de P90 vaak fijner dan de UMP. Het enige waar UMP soms te goed in is is zn kracht op afstand, maar ik heb er vaak een silencer op, dus dan wordt dat een stuk minder.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Tuurlijk mogen mensen wapens gebruiken zoals de UMP, geen probleem want als zij hem gebruiken tover ik die ook van mij tevoorschijn, en als ik normaal scores haal bv in SnD zoals 7-2 dan haal ik met de UMP 10-2.

    Trouwens ik gebruik de Famas echt heel vaak, en het is zeker een goed wapen maar als je er niet mee overweg kan is die bijna waardeloos, in tegenstelling tot de UMP waar je met een random spray er nog mee weg kan komen.

    Ik wil niet gaan zeggen welk wapen nou echt OP is maar dit zijn mijn eigen ervaringen uit de game en ongetwijfeld zullen er mensen zijn die de F2000 OP vinden....:emo:
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag weer mijn 'gierige modus' aangezet en 2 teammates gekilled met een carepackage. :+

    1: Gooide een carepackage onder een trekker waar die gozer eerst op stond, hij gaat eraf en gaat 1 meter naast me staan, vervolgens valt mijn carepackage tegen de rand aan en rolt de carepackage over hem heen (:lol:)
    2: Was een vriend van me die ging snipen, dus ik gooi mijn carepackage tussen z'n benen en toen viel de carepackage dus op hem -> dood

    Gierig, maar wel vermakelijk... :+
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, Famas is wel een wapen waar je mee om moet kunnen gaan, maar dan wel erg krachtig. Toen ik net begon gebruikte ik geen burstwapens, maar het is nu mijn favoriet naast de snipers.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jij het presteert de UMP even makkelijk/moeilijk te vinden dan andere wapens, hij heeft namelijk relatief weinig terugslag en enorm veel stopping power.

    http://callofduty.wikia.com/wiki/UMP

    Hij killt dus met 3 schoten op wat dan ook voor range,en of je een silencer hebt of niet maakt geen ruk uit.

    Hij doet een DMG van 40-35, waar de andere SMG's maar 20-25 dmg doen. Ook heeft hij de op één na grootste patroonhouder (genoeg voor 32 .45 patronen). Hij heeft een relatief lage RoF wat er voor zorgt dat je veel langer aanhoudend kan vuren (lees sprayen) dan met andere SMG's.

    [​IMG]

    Hier heb ik de UMP45 vergeleken met de P90, de IMO op één na beste SMG (en mijn persoonlijke favoriet samen met de Vector). See for yourself!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, metingen zijn anders dan je eigen ervaring, ik speel liever en beter met een Famas dan met een UMP en zoals je ziet heeft de Silencer wel degelijk invloed.
     

Deel Deze Pagina