[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    @ Kevf, ik heb ong. 20 uur gespeeld en Morrigan al mee gekregen, heel veel cadeautjes geven heeft bij mij gewerkt :)

Moet maar weer eens verder gaan met deze game, voordat ik op vakantie ging was ik er heel druk mee bezig :)

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op iets van 35 uur en heb morrigan en leliana gehad. Tussendoor Zevran ook maar ff versiert. Best wel slet eigenlijk. De sleutel tot sex is gifts geven. Dan heb je ze zo.

3. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij een eindbaas "Brood Mother" in Orzammar. Nu ben ik daar geraakt, en heb maar drie "health poultice" meer. Kan ik nog dat level gewoon uitlopen, en dan ergens zo van die dingen gaan kopen? Ik heb al gemerkt dat wanneer ik ergens alles opkoop, het ook niet meer wordt aangevuld? Is er ergens een trucje voor daar gemakkelijk aan te geraken? Zelfde voor zo'n "injury set".

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moet je voor sex terug naar het kamp ofzo?

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    :{ zijn andere manieren, maar als je dan toch echt kicked op ingame sex van DA, dan ja moet je terug het kamp in

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn inventory zit de laatste tijd constant vol, ik geloof dat je extra rugzakken kunt kopen zodat je meer kunt dragen, weet iemand een goede plek om deze rugzakken te kopen of zijn ze bij bijna elke merchant wel te krijgen?

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Of je wilt gewoon de achievements als extra ;)

Volgens mij moet je dat in het kamp doen, daar heb ik er tot nu toe 3 gehad zonder al te veel moeite.

Je moet er gewoon bij iedere koopman ff op letten of die toevallig backpacks verkoopt. En ineens kon ik ipv 70 items 110 items meenemen.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Waarom zijn het altijd EA games waar achievements niet unlocken, heb al meer dan 100 darkspawn vermoord, geen achievement.

Kan je trouwens verder spelen na het einde? En iemand tips voor die quest waar ik
    Flemeth
    moet vermoorden, facking moeilijk. Party is allemaal rond de level 14, maar gaat echt niet. Anders kom ik later wel eens terug.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Spoiler graag hierboven...

Ik moet nodig eens verder gaan met de game, zit een beetje vast in de ondergrondse gangen bij de dwergen...

10. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben juist op het einde van dat level. Ik heb sommige stukken vaak moeten herdoen vooraleer het lukte. Misschien ga ik de moeilijkheidsgraad wat lager zetten. Naar het schijnt is hier toch geen achievement aan gekoppeld.

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zitten paar spoilers in hoe het makkelijker word, maar je kan eerst richting die andere high dragon, weet niet de naam van het plaatsje precies meer, daar zijn paar kleine draken en lever die skins in bij de smith in denerith. Goede armor tegen dragon, daarnaast is er ook nog de manier als je traps kan maken om freeze traps te maken en gewoon een stuk of 30 op de plek zetten waar ze spawned dan heb je vast een goede voorsprong.

Hopelijk heb je er wat aan

12. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet verder spelen.

Je kan haar vermoorden. Het moet niet. Je kan haar namelijk ook laten leven.

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Met Awakenings kan je toch wel verder spelen?

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Pffffff, ik zit al zo lang op een GOTY edition te wachten van deze! :eek: Er zijn volgens mij nog geeneens plannen voor, maar het lijkt mij logisch dat er eentje komt binnenkort.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    :eek:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup kick ik op, voor een gamer toch echt de enige echte manier toch? O-)

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi dan kunnen we misschien nog wat goede pittige game-scènes uitwisselen :thumbs:

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren in het camp en dacht ´doe eens gek´ en heb die DLC gehaald van die vent die in het camp staat. Soldier´s Peak. Toch in de aanbieding. Het is wel leuk, maar het is ook erg kort. Halfuurtje, 3 kwartier max wat je erover doet.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meh. Ik had ook een female Night Elf in WoW. Niet omdat die oh zo mooi/geil/ander overdreven woord waren maar omdat die mannen zo verschrikkelijk lelijk gespierd waren met die brede schouders e.d.

:)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hoezo is de game bij het laatste gedeelte 9000 keer moeilijker. Speel al op Easy en had nergens last van de hele game, behalve bij de momenten waarop je een grote draak tegen kwam (Uiteindelijk beide keren gewoon niet tegen gevochten omdat het toch niet lukte :+) maar nu begint het wel vervelend te worden. :mad:

Deel Deze Pagina