The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Spoiler tag? 8)

Hij doet mee aan de arena, je krijgt gewoon gelijk al te horen dat als je Champion bent, hem kunt challengen voor de Grand Champion title. Het is niet zo dat er een groot stuk van de verhaallijn wordt verteld. En spoiler tags voor een game die alweer meer dan 4 jaar oud is hoeft ook niet meer :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat 1e ok, dat laatste niet. Komen hier namelijk ook mensen die de game net weer spelen of voor het eerst. ;)

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoals vele :+

Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja inderdaad.

Wat een heerlijke avatar heb je ook. Jij bij je vriendin? :+:cool:

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee, de jouwe :b:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mond gesnoerd. :+

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb per ongeluk mn savegame gedelete tijdens het accountretreiven, 90 uur weg. Wel balen, want ik ga voorlopig niet meer aan oblivion beginnen zo. Gelukkig had ik alle achievements al. Ik had wel ff die umbra willen slachten (en kijken of het echt zo goed als hier wordt gezegt).

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is ze zeker en de moeite waar om een stukje overnieuw te doen. Je hebt vanaf level 12 redelijke kansen, maar vanaf level 8 kan het al. Probleem is dat je dan een vrachtlading potions en spells nodig hebt om jezelf in leven te houden. Zelfs op zijn makkelijkst heb ik dat aan den lijve ondervonden. Ook zo'n beetje de enige echt tegenstander in de game. :+

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je eigenlijk geen zin hebt om opnieuw te beginnen, zou ik niet het spel van onder 't stof vandaan halen voor Umbra. Het zwaard is alleen nuttig als je van plan bent door te spelen, verder is het gewoon een normaal zwaard met wat leuke stats.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    :cool:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En daar doe je het voor dan? "Hé, ik heb een zwaard dat er precies uitziet als zoveel andere, waar geen enkele toffe Quest aan verbonden is, maar verder wel 'goed' is." Leuk, maar om daar nou weer een paar uur voor te gaan spelen... als je al aangeeft er geen zin in te hebben.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is gewoon een hebbedingetje, voor mij althans. Hij moet het ook zelf weten. ;)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb m'n zwaardje al weer weg gedaan voor een masker! :+

Helaas draag ik geen heavy armor.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En geen collectie opbouwen met allerlei soorten armor en wapens? :{

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, ik dacht dat iedereen dat deed :+

Al mijn huizen in Oblivion zijn net Musea, vooral Rosethorn Hall. Zo'n beetje alle zeldzame of unieke gear uit het spel heb ik daar in kisten en display cases liggen. En daarnaast van elk wapen/armor een normale versie ergens in een kist zitten.

En niet alleen zeldzame armor en wapens maar ook items als de flessen met bloed en harten heb ik in de slaapkamer op de ontbijttafel liggen.

Kan er niks aan doen maar ik heb in TES spellen altijd enorme hamsterneigingen ..
    Ik neem ook alle skulls mee die ik kan vinden, liggen allemaal in de vile lair bij de shrine in de kelder:+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik gooi altijd alles in een kistje! Lekker simpel :+

In Morrowind had ik wel een aantal geniale huisjes btw. Lekker alles kansloos op de grond pleuren wanneer ik het niet meer nodig heb. Na een tijdje leek het net de kamer van josh g-unit. :emo:

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kijk maar uit in Skingrad, je kon daar alles al kwijt zijn. Meende iets te horen over een schoonmaakster. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In Morrowind had ik mijn vesting helemaal versierd met skulls :+ Die werden gesaved waar je ze dropte dus ik had alle randen en muren van mn vesting helemaal vol met skulls gezet..

Dat mistte ik wel een klein beetje in Oblivion, die huizen zijn wel mooi maar niet zo mooi als je eigen fort met personeel zoals je dat in Morrowind had

dat is me gelukkig nog nooit gebeurd , zou ook niet erg zijn als het een keer gebeurde want ik heb meerdere in TES spellen 3 saves die ik rouleer sinds ik in Daggerfall een keer al mn voortgang kwijt ben geraakt :+

Daarbij zie ik ook niet in hoe die schoonmaakster er met al mijn spullen vandoor zou moeten gaan, alleen de verzameling wijn moet ze al 20 keer lopen :+

Het is me al wel een keer gebeurd dat een paar zeldzame items die ik op de kast in de slaapkamer had liggen ineens door de vloer zakten, gelukkig had ik het door anders had ik mooi door ge-saved.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik had 100% melee resistant en 67% magic resistant dus ging sowieos makkelijk

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Houden zo. Ik kies zelf altijd de makkelijkste weg door gewoon alles op makkelijk te zetten. Dan hoor ik mensen zeggen: Wat heb je dan nog aan de game? Ik noem het dan maar Casual bevredigend. :+ Bovendien is zelfs Umbra dan nog een lastig kreng met een Menstruatieprobleem. Zo! :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina