De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dr uit.... Het is de Panasonic TX42S20 geworden. Enne ik ben dr blij mee! \o/

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je hem al gekocht? Hij was zaterdag namelijk bij de Wehkamp nog 30,- goedkoper dan bij plasmadiscounter.nl (al weet ik niet of Wehkamp ook gratis bezorgd)

3. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb em gekocht bij Correct, gezamelijk met mn vader. Dus gelijk meegenomen. Daar was ie €579 euro :)
    En de Wehkamp bezorgt niet gratis, dacht ik ieg te hebben gelezen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    goeie deal lijkt me :) En meteen meenemen is altijd beter natuurlijk :)

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De verzendkosten bij Wehkamp zijn € 29,95

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar als hij niet bevalt en je stuurt hem terug kost dan niks extra's ;) En benzine/parkeren kost ook geld :p

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Bol.com zijn de verzendkosten maar € 1,95 ;)
    Er zijn online shops die een vermogen vragen voor de verzendkosten :mad:

Was jij niet bezig met het ombouwen van jouw kamer }:]

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Bij HD moet scherpte heel laag. Dat zal al schelen als je die oo max 10% zet.

Foto's en een eerste indruk van het gamen ;)

Oh ja, gebruik n hdmi als je in 1080p wilt gamen op de Panasonic.
    Veel plezier!

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat klopt, had ff pauze genomen, haha :D Wat een bende is het hier, al die apparatuur en kabels eruit en erin.

Ben net in de stad geweest om HDMI-kabels te kopen. Alle audio-speciaalzaken zijn dicht op maandag, dus was op de electronicaketens aangewezen. Expert heb ik sowieso geen vertrouwen in. Daar krijg je een HDMI-kabel zonder doos en bescherming vanuit het magazijn :lol: Bij Megamax en Scheer en Foppen hadden ze nog nooit van een keurmerk gehoord en moest ik vooral dure kabels kopen, bij Dixons hadden ze een redelijk advies, kabels met keurmerk (zonder dat ze het zelf wisten) maar beetje duur.

Dus uiteindelijk toch weer bij de It's uitgekomen en weer wint deze het qua advies en prijs van de andere grote ketens. Hier hadden ze Bandridge kabels met het keurmerk van HDMI, High Speed with ethernet, degelijk, zlefs nog 24k gouden koppen :D (nou, het buitenste laagje neem ik aan :9) voor een beetje redelijke prijs. En die verkoper zei zelf ook dat het niet zoveel uitmaakte en dat ze bij andere winkels en merken gewoon veel geld willen verdienen, maar dat het bij digitaal gewoon een kwestie van 1en en 0en is en dat je geen signaalverlies of ruis kan krijgen in tegenstelling tot de analoge kabels. Hij had namelijk ook hele dure HDMI-kabels van Profigold, maar hij zei dat het enige echte verschil was dat die kabels wat soepeler zijn, dus minder snel kapot zijn, maar je verplaatst ze toch bijna nooit. Dat is nou advies waar je wat aan hebt.

Heb net de Plasma op zn plaats gezet, men wat een gevaarte :eek: Ik heb echt het gevoel dat dat ding tegen de ene wand moet staan en ik helemaal tegen de andere wand gedrukt moet zitten voor de juiste kijkafstand, maar dat zal een kwestie van wennen zijn. van 26" naar 42" is nogal een stap :D Mn oude tv lijkt een babytje naast een reus :D Dat systeem met die doos waar mensen het over hadden ben ik niet tegengekomen. Je kon niet de doos optillen en dat dan de onderkant bleef staan, gewoon kwestie van plakband lossnijden en eruit tillen.

BTW, dat zilver ziet er mooi uit op de zilverkleurige kast, ben blij dat ik geen zwarte gekocht heb ;)

ff snel een kiekje tussendoor, dit is het verschil tussen oud en nieuw, tussen 26" en 42 inch" 8) aan de rechterzijkant staan ze parallel.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2010
  10. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat probleem had ik ook XD alleen dan met een 22" :confused: monitor

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch wel mooi dat zilver, lijkt beter in je interieur te passen dan zwart

12. DENUSH

DENUSH Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha de doos dum dum dum

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bandridge is een Nederlandse fabrikant/leverancier ;)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok ;)

Er zitten bij de tv trouwens 2 van die Ferrietkernen, maar om de stroomkabel zit er al 1 aan de kant van de tv, gewoon in de kabel zelf. Er staat verder niks over in de handleiding. Moet ik daar nog iets mee? Omdat het bepaalde frequenties kan filteren oid.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha nice, hoe ver zat je er nu vanaf? Je zal er sowieso snel genoeg aan wennen. Alleen nu zie je het schilderijtje niet meer! :+

Die ferrietkernen zijn toch ter voorkoming van storing? Dan kan je ze misschien ook om de hdmi of optische kabel die naar je tv loopt doen. Volgens mij kan je ze zo weer losklikken.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook weer een mooie discussie , wel of geen Ferrietkernen.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mja, gewoon proberen. Het zal niet noodzakelijk zijn, maar het kan meestal toch geen kwaad.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Met gamen zat ik nu een meter van mn scherm, met tv kijken zat aan de andere kant van de kamer, op zo'n 3 meter. Nu zal dat ongeveer 3,5 meter zijn en dat kan met gamen ook, maar ik kan ook dichterbij zitten.

Ik had eerst mn bed in de lengterichting voor de tv staan, waardoor ik daar altijd op moest zitten en met gamen op het randje ervan zat zonder rugleuning. Nu draai ik mn bed een kwartslag, (niet het voeteneind, maar de zijkant wijst dan naar de tv) zodat ik of dwars op mn bed kan zitten tegen de achtermuur, of er een stoel voor kan zetten met gamen, als je wat dichterbij wilt zitten. En dan kun je ook wat makkelijker en knusser naast elkaar zitten als je tv kijkt of een filmpje, niet onbelangrijk! ;) En ik zit er dan ten minste echt recht voor, want dat zou anders niet kunnen met dit formaat tv en het is ook makkelijker met mn 5.1 speaker-opstelling :)

Ja, mn wanddecoraties moeten idd ff van plaats veranderen net als wat kasten etc :9

Ok, k klik ze wel ergens omheen ;)

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Al HD beelden bekeken? Ervaar je het beeld nog steeds zo flets vergeleken met in de winkel? Just curious :)

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, nog niks bekeken, was nog niet klaar met alles aan te sluiten en in te richten. Ik wilde eerst de tv helemaal doen, maar in de manual stond dat je beter voor de automatische installatie eerst alle externe apparatuur kon aansluiten en in de home cinema set zit best wat tijd.

Vooral als je bij je speakers 2 universele speakerstandaards meekoopt waarvan de montage niet past op je speakers en je dan de hele avond in de schuur zelf moet gaan knutselen met bouten, moeren, metalen plaatjes en boren omdat er ook op je boxjes weinig mogelijk is met maar 1 soort ophangmethode :emo: En doordat dus die standaards niet op je boxjes passen pleurt een van je boxjes leuk 1 meter omlaag op de tegels =( Maar goed, ze zitten er nu nu wel op, hopelijk doet ie het nog, en anders kan ik twee nieuwe achterspeakers gaan kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina