Xboxworld Zomer Challenge! Launch 12/13 augustus

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 9 aug 2010.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32

[GB]Joinen[/GB]
    Winner's Reward: Frontlines: Fuel of War

Duration: 14 days

Launch: 23:00 12-08-10

TUSSENSTAND
    Aangezien het leaderboard niet is geupdate teld deze challenge NIET mee voor het leaderboard.

Iedereen die Lid is van Xbw en Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op de link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!
    [gb]Uitleg en Regels[/gb]
    Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):

1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

Verder nog drie opmerking:

Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ingeschreven !

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij, of ben ik de enige die geen flauw idee heeft wat nou de bedoeling is?

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idee leuk, alleen zou je in principe toch gewoon Avatar: TBE en andere easy 1000-spellen erbij kunnen halen en zo het toernooi winnen?:confused: Schaamteloze overwinning dan misschien maar ik bedoel maar. Of neem ik dit nu gewoon veel te serieus?:+

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je meld je aan op de website waar je ook de Challenge kan joinen, daarna als je aangemeld bent join je de challenge. En zodra hij Gelauncht is kun je proberen om zoveel mogelijk Gamescore te halen in de 14 dagen.
    En je kunt inderdaad avatar halen enz, maar aangezien je elke game maar 1x kan gebruiken en deze Challenge niet meetelt twijfel ik of mensen dat doen;)

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor het antwoord. Ga alleen niet meedoen want ik wil juist een beetje af van die drang naar achievements.:9

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het is niet verplicht om achievements te halen he, want we hebben ook de Beruchte Schanpaal voor de personen die 0G halen, meestel heeft Sjacco die plaats:+
    Maar ik kan je niet dwingen om te joinen dus the choice is yours.

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ow shit, heb geen Gold... volgende keer beter dan maar :)

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Prijs is toegevoegd

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doe ook mee, zoals altijd.
    Je hoeft niet veel van me te verwachten, zoals het laatste half jaar altijd :+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik doe mee, tof dat je het overneemt van Fiasco. :)

12. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Doet ook weer mee.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb laatst meer dan genoeg games gekocht, hopelijk ook een aantal easy achievements :). Ik doe in ieder geval weer mee.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Jep :)! En daar ga ik deze keer weer voor! Zal wel moeten trouwens, want heb in mn nieuwe appartement nog geen internet :mad:!

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hup mensen joinen, er is een prijs voor de mensen die het nog niet wisten.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond om 11 word hij gelauncht, Dus dit is je laatste kans om te joinen!!!!

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook aangemeld :)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarschijnlijk heb ik geen xbox tijdens de challenge, maar fuck it 8).

WTF?:

Ik ben toch duidelijk nog Gold..

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  19. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zal vanavond nog wel ff registreren :p