Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de hardeschijf staan ook een aantal demo's ;)
     
  2. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Haahahahha ja :p Arcade xD
    Nou ja!
    Ik kan niet wachten totdat ik Crackdown 2 en red dead redemption kan spelen...
    Want de demo van crackdown 2 was echt lijp lol.
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staat Hexic HD er ook op,
    En dat is een volledig arcade spel.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je beter voor 10 euro ergens Crackdown (1) oppikken. Althans, die vind ik een stuk leuker :)
     
  5. Zapata360

    Zapata360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 'gewone' Xbox 360 die ik op de launchdag gekocht heb is kapot gegaan :mad:. Tijd dus voor een Slim :). Bij Consoleshop al een mooie aanbieding gezien voor 349,- met RDR, MW2, Forza 3 en Halo wars en ODST.

    Iemand nog meer goeie bundels gezien voor dat bedrag? Consoleshop lijkt me een betrouwbare winkel btw?
     
  6. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    consolshop is zeker een betrouwbare winkel. ze zijn wel duurder dan de rest. maar hun service is super.
     
  7. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, heb hem gekocht bij mediamarkt, want het was een weekenddeal van dynabyte...
    Teleurstelling en hij was ook nog uitverkocht :mad: vette pech xD
    Nouja!

    Iemand zin om met mij Crackdown 2 demo te spelen onlne xD?
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op de bundel Xbox 360 slim met Kinect er bij. Dan ga ik hem kopen. Mijn huidige Xbox 360 verkoop ik aan een vriend van mij. Ben benieuwd qua prijs. 400 euro is teveel denk ik. Dan gaat de verkoop tegen vallen denk ik voor zo een bundel. Maar we zien wel.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zou je Kinect willen? :+
     
  10. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik idd eerst crackdown 1 ga kopen en daarna crackdown 2 voor een goedkopere prijsje hier xD
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik altijd al een maderfacking tijger als huisdier wou hebben!!
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er ondanks alle negatieve signalen hier op deze hardcore site alsnog hordes mensen in Nederland enorm interesse hebben in Kinect. (Deze site is gelukkig niet representatief voor de nederlands bevolking)

    Elke keer als wij hier Kinect tonen aan partners en media, buiten de game industrie, dan vallen alle bekken open tot op de grond. Iedereen wil het NU hebben!
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    De partners en media die er dus vrijwel geen verstand van hebben. Kinect is inderdaad vrij uniek voor zulk soort publiek, maar er komen gewoon steeds meer zaken naar voren waaruit lijkt dat Kinect gewoon bijna geen succes kán worden bij het miljoenen publiek wat de 360 ondertussen heeft opgebouwd.

    Ook bij vrijwel alle fatsoenlijke gamesites komt naar voren dat de PS Move gewoon veel beter en effectiever werkt. Hopelijk krijgt Kinect snel een software upgrade :9
     
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    19 augustus gaan we het land in met een tweetal vrachtwagens om Kinect te demonsteren. We starten bij MediaMarkt Hengelo (die 19e augustus dus), daarna op 20 augustus bij de MM in groningen, 21 augustus bij MM in rotterdam (kan nog breda worden) en 22 augustus MM amsterdam.

    Er komen nog veel meer demo's aan op verschillende lokaties (stations, winkels, etc.), maar deze staan al vast. Ver voor de launch dus, met beta-materiaal, maar toch goed genoeg om te tonen aan het publiek.

    Ik zou zeggen: overtuig jezelf!
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Ik denk geneens dat de nederlandse bevolking, behalve wij gamers, weten over het bestaan van Kinect..
     
  16. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als je mensen op straat zou vragen of ze weten wat Kinect is zeggen er zoiezo 75 van de 100 mensen; Huh?! nog nooit van gehoord o.i.d. ;)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zet 22 augustus even in mijn agenda. Lijkt me leuk om even mij te maken
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben we gemeten in NL en je komt zelfs op 100 van de 100.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb laatst een presentatie gehouden over Project Natal, en niemand van de 20 leerlingen wist van het bestaan. Niet eens dat Microsoft met een camera-iets was aan het ontwikkelen. Nu is het de laatste tijd wel meer in de publiciteit. Maar als ik mij naasten vrienden vraag was Kinect is, dan weet ik wel zeker dat het geen volle 100% is.

    Hebben jullie die meting op de E3 gehouden ofso :+
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, gewoon in Amsterdam, maar wel toen het nog Project Natal heette, dus al wel weer een half jaartje of zo geleden. Zou nu ietsje anders kunnen zijn, maar voor Massa communicatie moet je venster tussen hype en launch geen maanden zijn, maar slechts weken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina