Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Net de CE besteld :).

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    PC versie vond ik het rijden niet fijn werken, nu eens kijken hoe het op de xbox versie is.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net demo uitgespeeld en ben zeer tevreden.
    de gezichten zien er goed uit en het speelt ook lekker.
    leuke missie maar mocht best wat langer zijn.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vroeger had ik voor de release van een grote game altijd een gevoel van 'ik kan niet wachten!' Vooral bij de release van Halo 2 was het heel erg zo. GTA IV ook nog wel een beetje, maar daarna heb ik dat bijna niet echt meer meegemaakt, Tot nu.
    Er zitten wat foutjes in, inderdaad. Maar de muziek! De dialogen! De Gehele sfeer! Geweldig. Ik kijk gewoon door de framedrops heen. Je ziet ze als je er op let, maar ik wordt al snel weer afgeleid door de game zelf, en dat kan niks meer dan iets goeds betekenen, right? Ooh man, ik heb er zin in.

5. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies. En ik zie framedrops alleen als ik als een gek dingen ga opblazen enz.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Gewoon een dikke auto jatten, opvoeren, en 10 min karren.8)

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik vind het vechten ook wel leuk trouwens. En handig dat je de cops kunt briben. Bij de eerste keer vechten kreeg ik trouwens alleen een waarschuwing van de cops...

Tijdens de missie was er ook een moment dat ik een tegenstander vastgreep met B, maar weet nog niet wat je dan vervolgens allemaal kunt doen.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Toch maar gedownload, en hij is tof. Ging wel paar keer dood in die missie, vind het lopen nog een beetje stroef werken. Voor de rest top, eerst een biertje gepakt uit de koelkast, auto uit de garage gehaald, even een pak gekocht en toen een kopje koffie gedronken en buiten een hotdog gegeten en vervolgens even benzine gaan tanken. Alleen jammer dat Vito niet kan springen volgens mij.

Van de week maar even nog bestellen bij Mediaoffer, gewoon de normale versie maar doen. Had mijn CE stop gezet bij FRS.

9. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ligt misschien aan m'n xbox dan, want vanaf het punt
    dat het gebouw in de fik staat
    was het 1 grote diashow tot ik eruit was.

Edit: zou het helpen als ik mn HDD zo veel mogelijk leeg maak? Er is namelijk nog maar 30GB vrij van de 120.

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: Dat kon in deel 1 wel,.. betekend dit dat we niet meer van die toffe achtervolgingen over de daken krijgen?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je kan wel over muurtjes klimmen, maar niet gewoon springen als je stil staat.

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook wel best jammer dat je niet kan springen zou wel beter zijn geweest.

13. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Hoop dat ie na een kwartier klaar is met downloaden. Hij is al bijna een uur bezig ofzo.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    ik mis eigenlijk nog best veel, bijv: drivebys, uit je auto springen, springen, motoren en bloed als je iemand aanrijd.

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben er ook voornamelijk positief over, enige nadeel is dat je wel ERG makkelijk doodgaat, ik moest door een deur heen en *poef* dood, dat haalt de lol er wel af als het te vaak gebeurd.. Maar graphics & muziek is geweldig.

16. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Dit en waarom kan je niet zwemmen?

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kun je niet schieten vanuit je auto? Dat zou ik erg vreemd vinden aangezien de Mafia daar toch wel vaak gebruik van maakte toch>

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt werd in deel 1 vaak gebruik van gemaakt, verwacht dan ook wel dat dit er in de volledige versie er wel in zit.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer is idd geweldig. Je gaat volgens mij ongeveer even snel dood als in het eerste deel, met het verschil dat je in het eerste deel echt kansloos was als je health halverwege een missie onder de 30 punten zakte.

Had wel wat meer verwacht van de graphics. Veel karteltjes en screentearing. Ben dan ook benieuwd naar de PS3 versie. Als die grafisch beter is koop ik hem voor de PS3.

20. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De blooming effecten zijn iig geweldig, op de xbox. Veel karteltjes alleen, jammer aangezien dat wel een beetje jammer is tegenover bijvoorbeeld GTA IV. Die dat vrij weinig heeft. Binnen ziet het er prachtig uit, het schieten gaat lekker. Lopen gaat soms nog een beetje houterig maar verwacht dat dat bij de release over zal zijn. Kan niet wachten. Cinematics zien er zo fucking goed uit. En ik vind de hoofdpersoon nu al een ongelooflijk coole dude. Jemig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina