Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer hem van xbox.com te downloaden maar er komt telkens bij mijn download schermpje op mijn 360 iets van: This console has been assigned bla bla. Iemand?

2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het is gewoon erg realistisch. Je gaat dood als je geraakt wordt door kogels. Ik ben erg positief. De kleine details zijn gewoon erg vet.

En de bovenstaande dingen (op zwemmen en springen na) zitten denk ik wel in de gewone versie. Ik heb ook nog nooit gezien dat een maffioso springt midden op straat of een baantje trekt dus.. ;)

3. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat terug draaien? Mn driver settings staan nog gewoon normaal, alleen het is nu heel donker.. Edit: ctr alt del en even task manager opstarten en het is gefixed.

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Lees al veel minpunten zeg. Toch jammer dat een game niet helemaal perfect kan zijn ;)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    + punten:
    --------------------
    - Grafisch realistisch netjes
    - autos besturen goed
    - wapens voelen goed aan
    - sfeer is erg goed gedaan

- punten:
    --------------------
    - je gaat op zich wel snel dood
    - auto aim is erg sterk (en niet in te stellen)
    - buiten (licht) kartelig
    - muziek van de radios, tja past bij de tijdm maar niet echt mijn muziek sofar (fallout 3 muziek vind ik dan wel weer leuk!)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je deze co-oppen?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Singleplayer only.

Vechten is trouwens wel erg tof, eerste keer werd ik in elkaar geslagen maar als je steeds A inhoud is het echt easy.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het snelle dood gaan past juist bij de game, aangezien het alles wat "realistischer" maakt.

Schieten uit auto's komt trouwens niet in de game, mensen. Het is ook onrealistisch. Heeft een van jullie ooit weleens geschoten, gestuurd en geschakeld tegelijk? :+

Je mederijders zullen echter wel schieten.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn springen en zwemmen dan ook onrealistisch?

En kunnen mijn mederijders wel zwemmen?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan rij ik toch niet?

En komt bij ik had van die (boeren)vrienden vroeger die blikjes bier gingen overgooien op de snelweg en ja terwijl ze zelf reden. Dan moet schieten ook lukken -_-

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies, ik kan ook tijdens het rijden met redelijke accuracy een peuk uit t raam schieten... Dus met een gun moet dat helemaal een eitje zijn.

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Waarom zou je niet kunnen schieten tijdens het rijden?

je hebt dan toch gewoon je linker hand vrij? (op een recht stuk)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, over dat springen en zwemmen heb je wel gelijk. Vooral springen is wel een gemis, maar zwemmen niet echt. Zo vaak zul je ook wel niet gaan zwemmen.

En ik kan me trouwens niet herinneren ooit een drive-by gezien te hebben waar de bestuurder ook schiet. :+

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de GTA games? Maar je hebt verder wel gelijk, ik heb het ook niet gemist. Het springen is misschien wel een gemis maar het zwemmen verder niet.

Het is gewoon belangrijk om te onthouden dat Mafia geen GTA kloon is met een grote open wereld, maar dat het verhaal echt stukken belangrijker is (en ook een stuk samenhangender dan het gemiddelde verhaal in een GTA game),

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat je niet kan springen heeft te maken dat het spel 50 jaar in het verleden afspeelde. De zwaartekracht was toen veel zwaarder. Je kan dus wel springen maar je komt niet van de grond.

Tegenwoordig is deze wat afgenomen en kunnen we wel springen. Het is wel vervelend maar wel extra realistisch. Dit is ook waarom je in die futuristische schooters altijd hoog kunt springen, want de zwaartekracht neemt verder af en dus kunnen we hoger springen over een paar jaar.

Correct me if I'm wrong!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoe verklaar je dat Ezio en die andere knakker dan wel kunnen springen? :+

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat is gewoon een kwestie van slecht game design. Die hebben het gewoon niet zo realistisch genomen met de natuur wetten. Nog een voorbeeld hiervan is de zogenoemde "Leap of faith" wel vet maar dat overleef je in het echt natuurlijk niet. 250 van een kerk afspringen in een hooiberg van 1 meter hoog en het overleven.

:+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Die landen liggen veel dichter bij de evenaar , door de middelpuntvliedende kracht die ontstaat door het draaien van de aarde lijkt de zwaartekracht veel minder.

Daarnaast klopt de opmerking dat de zwaartekracht 50 jaar gelden minder was ook niet, men had gewoon hele slappe benen in die tijd (van de polio)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nu weer genoeg geluld, ook al was het leuk zo lang het duurde. :+

Ik denk dat nu iedereen het wel eens is dat de sfeer van deze game druipt? ;)

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Je maakt een grap toch? Mag ik hopen in ieder geval....;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina