[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Krogans: You gotta love them or not. :+

    Zou hem inderdaad lager zetten. Krogans noten zijn hard te kraken in dit spel. Dat laatste zonder te geinen. ;)
     
  2. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond krogans goed te doen als je een batterij aan biotics tot je beschikking had
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    En die kon je sneller in ME II gebruiken dan in I. ;)
     
  4. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas net begonnen met ME2, dus dat weet ik nog niet. (ik wilde niet 60+ euro spenderen aan de game, om vervolgens 2 jaar te moeten wachten op ME3, dus heb ik ME2 gekocht toen hij onder de 30 euro dook)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Slimme zet, maar de game is qua vooruitgang op deel I wel 60 euro waard hoor. Aan de andere kant voor een wat lege beurs handig als je hem voor 30 weet te ritselen. Zelf denk ik wel dat het eerste deel meer de 60 euro waard is dan het tweede deel. Beter verhaal, betere RPG mogelijkheden en vooral een betere badguy. ;)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik vind het moelijk om te zeggen welke ik 'beter' vind... Alhoewel ik ook heel erg van de meer RPG achtige insteek van 1 hou was het schieten soms gewoon kut en dat doet ME2 IMO beter.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Klopt en het beste uit I en II word samengevoegd in III is door BioWare bevestigd. Die zeiden eerder al dat ME III weer een echte RPG zou worden, uiteraard met verbeteringen zoals die in ME II te zien waren. ;)
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Ben zelf weer begonnen met deel 1 na deel 2 uitgespeeld te hebben maar is wel weer even wennen hoor. Ik kwam niet meer lekker in het verhaal en combat voelde een stuk slomer en makkelijker aan (ook al stond het op Insanity). Als ze het beste van beide games weten te combineren moet ME III echt het ultieme spel worden!_O_
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Net als de eerste keer Return of the King Extended zien op een Home Theatre setje. Of in de bioscoop zelf.

    Hoop dat er in ME III ook een scene zit die vergelijkbaar is met de aanval van Rohan op Mordor legers bij Minas Tirith. Dan zou ME III dus de kippenvel game van 2011? kunnen worden. ;):9
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord of the Rings!_O_
    Maar de kippenvel game van 2011 wordt het waarschijnlijk sowieso al. :) Slechts enkele games raken mij zo diep dat ik echt kippenvel krijg, zowel ME 1 en ME 2 zitten daarbij. Enorm belangrijk zijn epische muziek, goede game, vette scène en volume lekker hard zetten, zonder overlast van ander geluid.

    Zo blij dat mijn xbox inmiddels op mijn kamer staat en niet meer in de woonkamer.:9
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik hoor Shepard nu al zeggen, met het volume open: Riders of the Allied Species, a sword day, a red day and the sun rises. Fly for ruin and the reapers ending!

    Ik zweer dit: Als er een dergelijke scene zit in ME III, dan mogen ze mij afvoeren naar de IC. ;):+
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Zo'n scène moet er wel inzitten toch, ik bedoel het is wel het afsluitende deel.:eek:
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een zeik. Op Casual is het veel te makkelijk en op normal wordt ik geraped. :emo:
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dat voor elkaar?:eek: Welk level zit je en welke planeet ben je?
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan doe je toch echt of iets goed fout, of je bent niet-normaal slecht.:+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dat laatste. :+
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben Mass Effect weer eens spelen. Een paar dingen vallen me positief op na het spelen van ME2, onder andere dat je veel nieuwe wapens krijgt, en dat je gewoon andere armors kunt aantrekken (en je dat ook bij je sqaudmates doen). Ik ergerde me kapot aan Garrus' armor in ME2, dat er niet uit zag IMO:+
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ik ben vandaag met deel 2 begonnen, maar vind 'm nog niks aan vergeleken met deel 1 =(
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Komt wel, wacht maar tot je de laatste 10 seconden van de game hebt gezien. ;)
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ja, het verhaal is wel meeslepend... Maar ben toch een beetje teleurgesteld =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina