Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik altijd belangrijk vind:

Loopt je character goed trappen en heuveltjes op en af?

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net de kleding winkel overvallen , maar er stond een klant in de winkel die meteen zn pistool uit zijn zak haalde en het vuur opende.
    Ik had nog geen schot gelost , en de politie kwam van alle kanten op hem dus af , omdat hij stond te schieten , en uiteindelijk werd het een dikke shootout tussen die gasten en de police , en ik liep vrolijk met een nieuwe coat weg.
    \o/

3. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Demo gespeeld en ik vind hem echt VET!!!!!

En wat ik hierboven lees klinkt echt heel tof dat de politie niet gelijk op jou afkomt.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor het eerst interessante collectibles, fuck orbs and feathers! :+

5. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rofl, ik kan het bovenstaande bevestigen. Ik duwde tegen een veel te dikke neger aan. "Don't fuck with a brothah!". Hij begon mij te slaan en een politieman zag dat dus. Brothah werd neergehaald_O_.

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    net de demo gespeeld speeld wel tof je kan in cafe's ook eten en drinken kopen wat heeft dat dan voor nut je hebt geen levensmeter
    hoop alleen niet dat je het spel te snel uitspeeld want veder kan je weinig doen zonder de missies of dat moet alleen in de demo zo zijn wacht nog effe de reviews af

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol @ iedereen die serieus op mijn zwaartekracht theorie ingaat :D.

Maar de demo, ik vond hem wel vet. Sfeer was goed, alleen de graphics vielen me wel ietsjes tegen maar het was zeker mooi :D. Ga hem wel kopen dat is een feit. Alleen 10 min cap, waarom? :mad:

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PC is er al een patch uit dat je Unlimited time heb.

Heb net 3 kwartier gespeeld , en vind hem echt gruwelijk.
    Alleen dit is wel een game die het ook echt van zn verhaal moet hebben !

Daarom ga ik denk ik ook niet meer spelen , pas wanneer ik de full game heb :)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :x nou nou, grootheids waanzin, maar 3 reacties en twee daarvan vinden 't leuk om iets grappigs met iets grappigs te beantwoorden.

10. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had 12 min 30 sec toen ik een tijdschrift in zijn huis had gevonden.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik mis toch nog wel wat dingen. Blindfire bijvoorbeeld.. dat is toch wel een must voor een cover shooter.

Moet wel zeggen dat de wapens lekker aanvoelen en de omgeving ook mooi kapot geschoten kan worden. Maar al met al ben ik niet echt super enthousiast over de demo. Het is allemaal wel mooi en sfeervol maar voelt wat incompleet en ouderwets aan.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, wat een details. Kom net dit tegen van iemand op Fok:

Ga een diner in, jat daar al het geld en een hamburger :'). Kom ik 4 minuten later terug, zitten 2 cops met die vrouw te praten, schreeuwt ze hard, THERE HE IS, ARREST HIM. politie arresteert mij O+.

Een pompstation overvallen en iedereen daar neerknallen, 5 minuten later terugkomen, is het afgezet met lint en is politie ter plaatse

Toooof! _O_

En inderdaad Delphiki, blindfire vind ik wel echt een gemis. Gebruik ik echt vaak. :mad:

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    WTF man? :+
    Die muziek is zoo cool. Little Richard is baas! :D

EDIT: Iemand een (groot) verschil gemerkt tussen de PS3 en X360 versie?

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de demo op steam gedownload, daarna 'play demo' gekozen en nu duurt het wel heel lang. Er staat nu 'performing first time setup...installing : launcher.exe step 1 of 4.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt me dan wel weer stoer :) Morgen nog maar een keertje spelen en de missie negeren

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de demo op de laptop nu, maar man oh man, ik mis een 360 controller. Dit is niks voor muis en keyboard, qua performance draait ie verbazingwekkend nice op de laptop echter, holy cow. Met bijna alles op hoog/aan.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik kan één Playboy niet vinden.

Wie kan me helpen en heeft ze allemaal al?

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Wauw, wat wanhopig klinkt mijn vorige post zeg.

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor de volgende keer:

Ctrl + Alt + Esc.

Dan krijg je meteen de Task Manager zonder door dat keuze menu heen te moeten.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    anyways ik was erg onder de indruk van de demo, true de graphics laten de beperkingen zien van deze gen, maar voor een open wereld vond ik het er super uitzien, de karakters waren gaaf, de dialogen erg cool en het geluid echt super! Verder veel kleine details zoals verschillende animaties bij verschillende soorten dekking of de animaties bij het schieten van een shotgun, of de manier waarop mensen door een deur heen lopen die je net intrapt ed, het ziet er allemaal super vloeiend uit in plaats van de horkerige stijl van GTA

Niks van verwacht, maar ik hoop nu op een goty

ow ja: die playboymodellen zijn een erg leuke toevoeging, gewoon mooie dames ipv plastic :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina