Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    SOTN is playstation 1. Er is wel een laagje overheen gegoten dat het iets minder pixelig is. Dit kun je overigens ook uitzetten
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    IGN heeft een review voor Scott Pilgrim. PSN versie uiteraard, want wij mogen nog even wachten, maar de game scored een 8
    http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1111280p1.html
    Minpunten zijn geen drop-in co-op, en geen online co-op, en een beetje een wisselvallige moeilijksgraad wanneer je het in je eentje speelt.

    Speelduur wordt geschat op een paar uur (wat eigenlijk vrij normaal is voor beat'm ups, geloof ik... want volgens mij duurde SoR en Final Fight niet echt veel langer...

    Anyway, goede game dus, maar geen absolute must-have, zoals het er nu naar uitziet.
     
  3. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
  4. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, truc werkt al niet meer...
     
  6. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij wel...
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Welke games worden vanavond released?

    *hoopt op might and magic DS game*
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom wel in de spellen als full version, maar zodra ja het spel weer verlaat is het weer een trial. Je hebt het dus niet echt, je kunt het alleen proberen als full game (waarschijnlijk zonder iets aan achievements te hebben).
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt achievements halen maar aangezien de game niet onder je game history komt te staan tellen deze dus enkel mee voor je total score. Lijkt erop dat ik dus nu een hele berg spook-achievements heb :+
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb overigens de Glitch aan de praat gekregen maar vind het allemaal teveel moeite en geen zin in spook achievements
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil em wel. Ik ben helemaal weg van beat-em-ups. Al vind ik de strip echt helemaal niks.
    Korte speelduur is juist fijn. Als ie vet is speel je hem zo vaker uit. SoR2 heb ik ook binnen 45 minuten uit hoor. SoR3 is dan wel weer wat langer en moeilijker. Kort maar wel de beste in zijn soort imho.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook wel zin in M&M.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ow, mij persoonlijk lijkt het ook een erg toffe game. Is zo'n beetje DE arcadegame waar ik dit jaar het meeste naar uitkeek, samen met IloMilo. Ik gaf alleen de minpunten uit die review even aan ;)

    Weet alleen nog niet of ik hem voor 1200 punten zal kopen, of zal wachten tot ie wat goedkoper is, gezien de relatief korte speelduur en het feit dat ik nog vrij veel games heb liggen die ik ook nog moet spelen...

    edit: de game kost 10 dollar op PSN, dus zal straks hopelijk 'maar' 800 puntjes kosten op XBLA, wat het al een stuk minder erg maakt dat de game zo kort is en geen online en drop-in co-op heeft...
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Geldt dit voor alle Arcade Games of alleen de aangegeven spellen?
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Monday Night Combat gekocht. Leuke game. Turrets, skills, robots werkt allemaal goed samen.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Monday Night Combat is echt geweldig _O__O__O_

    Na 10 minuten al gekocht, wat een geniale opzet en leuk stijltje.


    Het is zeg maar een soort Horde/Survival arena maar dan met veel verschillende klasses en je kunt turrets neerzetten en upgraden, beetje ala een TowerDefense game maar dan ligt er geen nadruk op.

    Dit ga ik heel veel spelen, dus als je hem ook vaak gaat doen, inv maar.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou laat je het wel verkeerd klinken. Je hebt ook versus mode wat ik eerder als hoofdonderdeel van de game zie waar je met 6 vs 6 tegen elkaar speelt met behulp van robots en wat torentjes.
    Daarnaast heb je een survival/defense mode waar je met een groep alleen tegen inkomende robots speelt.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm idd nu ik het zo nalees :p mja het is iig tof.

    Net al een lekker potje gehad met Support, denk dat die toch wel m'n favo is. (44kills9D, 6500g)
    Wel jammer dat ik continue geheadshot word als ik een turret van hun aan het hacken ben maarja :+ blijf het proberen.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Alleen die vijf spellen van SNK.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister de hele avond/nacht Monday Night Combat gespeeld, zeker 4 uur lang in de dezelfde server gezeten zonder lag of andere bullshit, heerlijk.

    Ben nu level 30 na 8 uur spelen, geen idee wat de max is maar ik ben er hard op weg naartoe :+

    Het matchmaking werkt vrij goed ze letten niet enkel op niet op rank maar echt op je stats, heb vaak zat met een paar lage levels tegen hogere gezeten en nog gewonnen.

    Denk dat BF1943 toch echt onttroond is als beste arcade game :b: iig in mijn boekje.

    Wel vreemd dat er weinig intresse voor is, voor een simple (doch creatieve) game als Limbo staan paginas vol en over zo'n fakking toppert zegt niemand zeg iets :)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina