Snap je opmerking niet helemaal, hoe bedoel je grootheidswaanzin? Hoe kom je daar bij? Kan je dat even uitleggen, of reageer je gewoon weer zonder eerst na te denken en gewoon probeert te bashen?
Zal het ook even voor je uitleggen, snap eigenlijk niet eens waarom ik deze moeite doe maar goed. Ik heb het niet over mensen die er positief of komisch op reageren maar op mensen die zich afvragen of ik het serieus meen of niet. Dus met "iedereen" bedoel ik iedereen die er serieus op ingaat (wat ik ook letterlijk schrijf) en niet de mensen die er niet op reageren (lijkt mij best simpel om dat met begrijpend lezen hieruit op te kunnen maken). Beetje raar dat je dat niet kunt begrijpen.
Ik vind dat wel om te lachen dat mensen zich dat afvragen, en dan doel ik nogmaals niet op iedereen maar alleen de mensen die daarop reageerde. Klinkt logisch maar denk zal het even zeggen omdat je het anders niet begrijpt denk ik. Just to make sure.
En om extra duidelijk zijn met "iedereen" bedoelde ik dus de volgende drie personen.
Mocht je het nog niet kunnen bevatten, ik ben in een goede mood dus ik verduidelijk het graag nog verder mocht je dat nodig hebben. En kun je trouwens even aangeven hoe jij mijn zin zo krom op vat en hoe je er bij je opmerking over grootheidswaanzin komt. Ow en nog iets, al mocht ik bedoelen wat jij aangeeft, wat dan nog? Mag ik dat niet grappig vinden? Waarom moet jij daar zo negatief op reageren, ik snap het niet helemaal (is echt niet stoer hoor, of heb je last van grootheidswaanzin?). Alvast bedankt MetalSonic.
Ontopic: De demo is goed alleen vinden meer mensen de graphics buiten tegenvallen? Daarmee doel ik op kartelig?
Laatst bewerkt: 10 aug 2010