Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Snap je opmerking niet helemaal, hoe bedoel je grootheidswaanzin? Hoe kom je daar bij? Kan je dat even uitleggen, of reageer je gewoon weer zonder eerst na te denken en gewoon probeert te bashen?

Zal het ook even voor je uitleggen, snap eigenlijk niet eens waarom ik deze moeite doe maar goed. Ik heb het niet over mensen die er positief of komisch op reageren maar op mensen die zich afvragen of ik het serieus meen of niet. Dus met "iedereen" bedoel ik iedereen die er serieus op ingaat (wat ik ook letterlijk schrijf) en niet de mensen die er niet op reageren (lijkt mij best simpel om dat met begrijpend lezen hieruit op te kunnen maken). Beetje raar dat je dat niet kunt begrijpen.

Ik vind dat wel om te lachen dat mensen zich dat afvragen, en dan doel ik nogmaals niet op iedereen maar alleen de mensen die daarop reageerde. Klinkt logisch maar denk zal het even zeggen omdat je het anders niet begrijpt denk ik. Just to make sure.

En om extra duidelijk zijn met "iedereen" bedoelde ik dus de volgende drie personen.

Mocht je het nog niet kunnen bevatten, ik ben in een goede mood dus ik verduidelijk het graag nog verder mocht je dat nodig hebben. En kun je trouwens even aangeven hoe jij mijn zin zo krom op vat en hoe je er bij je opmerking over grootheidswaanzin komt. Ow en nog iets, al mocht ik bedoelen wat jij aangeeft, wat dan nog? Mag ik dat niet grappig vinden? Waarom moet jij daar zo negatief op reageren, ik snap het niet helemaal (is echt niet stoer hoor, of heb je last van grootheidswaanzin?). Alvast bedankt MetalSonic.

Ontopic: De demo is goed alleen vinden meer mensen de graphics buiten tegenvallen? Daarmee doel ik op kartelig?

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  2. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boris van Gamekings zegt dat de framedrops en AA issues verholpen zijn in de full versie (die hij sinds dit weekend speelt).

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ook voor de xbox versie, Boris had namelijk de PS3 versie, weet niet of dat nog wat uitmaakt?

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En dan een reactie van een half kantje:F:...
    90% zal wel meteen hebben geweten dat het onzin was en ergens grappig, het is echt niet zo dat een hele groep mensen hier even lang ging nadenken over jouw opmerking. Jouw post doet dat lijken, vandaar "grootheidswaanzin" ;)

Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Hij plaatst een comment over mensen die serieus reageren op zijn overduidelijk grappig bedoelde stukje. Dat heeft echt helemaal niks met grootheidswaanzin te maken.

Help me nou maar met die laatste playboy in plaats van dit slappe gelul.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vanavond toch even de demo gedownload, maar met die 10 minuten kun je niet veel imo. Leuke missie, beetje kort. Het spel ziet er goed uit in mijn ogen, zo'n last heb ik niet van de kartels. Het voelt wel een beetje FPS laggy aan, maar niet super erg zeg maar.

Net ook maar even de PC versie gedownload omdat ik toch wat langer dan 10 minuten wou spelen (met die patch dus, bedankt voor de tip :+). Het ziet er natuurlijk beter uit dan op de Xbox (vooral met AA aan). Ik denk dat ik me wel kan vermaken in Mafia 2, de sfeer, de muziek, heerlijk gewoon! Dat deze game er zeker gaat komen wist ik voor de tijd al, maar de demo heeft het nog even bevestigd :).

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Op de Gametrailers forum lees ik berichten dat de demo op de 360 er belabberd uitziet,maar die video van Gamespot gisterochtend zag er alles behalve belabberd uit. Ik heb de demo op mijn laptop gespeeld, en het ziet er prima uit. Maar het zal toch niet zo zijn dat ik me kapot ga schrikken wanneer ik weer thuiskom en de demo op mijn 360 ga checken?

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, misschien dat ik gewoon niet goed kan vergelijken, of gewoon niet goed opgelet heb... Maar ik had ze naast elkaar aan staan en ik zag geen schrikwekkende verschillen? Als het zo erg was had ik het toch ook moeten zien? Ik denk dat je gewoon zelf moet oordelen, sommige mensen overdrijven gewoon graag :9

Ik ga er ook niet vanuit dat iedereen daar op dat forum op oude sd tv's speelt(ik ook niet), maar als dat wel zo is dan zal het daar aan liggen :+

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gisteren heel even (10min) die demo gespeeld, en WOW! Het is gewoon precies de sfeer die Mafia 1 ook had, wat een geniale game _O_

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Splinter cell demo zag er ook belabberd uit, full game was top. Denk dat dit hetzelfde is met Mafia II.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het is dan ook al een oude demo, he ;)

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik heb er 2 ik weet nog dat er een in de kleding winkel lag.(vraag me niet welke maar op de toonbank.)

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat erom dat die demo er ook niet uitzag en de full game wel, ongeacht hoe oud i is. En zo heel oud is hij ook al weer niet.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Damn wat een vette game, toch maar even snel preorderen.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar dat de demo van Mafia 2 oud is draagt aan dat feit alleen maar bij. ;)

Hij is al een paar maanden oud, hoor. Al van voor de E3.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Van de E3 2009 als ik me niet vergis.
    Maar het is wel een polished versie van die demo. Dus of er grafisch nog verbeteringen komen in de full game weet ik niet...

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ooh je bedoeld de demo van Mafia, dacht dat je het over SC had. O-)

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik kan echt niet wachten totdat ik mijn CE in huis heb. Wat een gruwelijke sfeer zit er in deze game.

Het is ook tof dat de politie echt met een bonnenboekje een boete uitschrijft wanneer je te hard rijdt.

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Heb je hem al gespeeld Dulle? Wanneer je de demo opstart geeft hij namelijk aan dat wat je gaat doen niet in de echt game voor gaat komen.. dus dan zou je hem kunnen spelen eventueel.

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik zat dus de demo te spelen en je moest dus naar dat grote pakhuis toe, maar je moest eerst over die brug en god wat zag dat er VERSCHRIKKELIJK uit. Alles was verschrikkelijk rafelig en pixelig en bluh! Was ik de enige die dat had?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina