Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ^^ lol :p

Ik bedacht me vanmorgen dat ik met mijn 2e iPhone 4 ook nog een extra hoesje kan bestellen }:]. Krijg als het goed is nog de Apple Bumper, kga denk ik voor de clear incase. Alleen jammer dat daar geen rubberen covers bij zitten voor de aansluitingen.

Dat is bij mijn Switcheasy Nude wel het geval. Die case is echt super nice, 2 screenprotectors (geen achterkant helaas) en 2*2 rubberen afdeksels voor headphone jack en dockconnector. Kost ook slechts 19,95 adviesprijs.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zou voor de Smoke gaan ipv de Clear, die wil ik ook gaan bestellen zodra ik mn iPhone 4 heb! Was sowieso al van plan om een case van Incase te nemen, ben al tijdje bekend met dat merk, erg mooie en fijne producten! Mooi meegenomen dus dat je nou dus gratis de Snap Case kunt krijgen :)!

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb die lelijke zwarte bumper besteld van Apple.
    Ga 'm er toch niet omheen.. maar hij is gratis dus toch maar besteld vorige week.
    Wordt pas 2 september verzonden.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Waarom niet een van de andere hoesjes als je m zo lelijk vind?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat ik toch geen hoesje ga gebruiken. :+

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Omdat er geen mooie hoesjes zijn?

De telefoon is zo mooi, dat verpest je alleen maar door een hoesje eromheen te doen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Heb m'n iPod touch wel in een hoesje zitten. Maar m'n iPhone niet. Had ik bij de 3G ook niet. Dat is alleen maar irritant en verschrikkelijk lelijk.

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar gevaarlijk, iPhone 4 zonder hoesje.. heb al 1 heel klein krasje in mn scherm terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben en hem nooit in een broekzak met sleutels ofzo heb zitten.. Had er een InvisibleShield op maar dat zag er niet uit en heb ik er weer afgehaald, prompt 1 dag erna meteen al een klein krasje op t scherm :mad:

Heb nu een zwarte bumper erop maar eigenlijk vind ik dat nog te weinig bescherming, heb via Apple Case Program een Belkin Shield Micra besteld, maar eens kijken of dat wat is.. Liever heb ik geen case of shield maarja dat is vragen om problemen.. Helemaal omdat ik een buitenlandse iPhone heb en hem dus niet heb kunnen verzekeren..

9. HydruzZ

HydruzZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er volgend jaar wéér een nieuwe iphone aankomt? Is dat echt zo, kunnen jullie dit bevestigen?

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon geen bumper omheen doen. Heb na 2 jaar nog geen 1 krasje om mn 3G zitten. Heb em meestal gewoon in mn Foof hoesje zitten. Haal je er makkelijk even uit en nooit krassen erop en je zit niet met een lelijke bumper om je telefoon. Is echt zonde, heb je een mooie telefoon en dan ga je er een lelijke stootrand omheen doen. Je gaat toch ook niet een stootrand om een ferari zetten omdat ie wel eens geraakt kan worden :+

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte vergelijking :emo: ;)

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is, als je ferrari geraakt wordt krijg je het wel weer vergoedt (als dat al uitmaakt voor een ferrari eigenaar :p ), als ik mn iphone 4 zonder bumper een keer laat vallen of op een tafel leg waar iets van zand of zout (noem maar wat) op ligt heb ik barsten of een acherkant vol krassen en is ie meteen zoveel euro minder waard.. misschien is dit overdreven maar ik vertrouw niet zo in dat zogenaamde 'Gorilla Glass', volgens mij krast het toch echt wel vrij snel..

Bedoeling is dat ik hem zo netjes mogelijk hou om hem volgend jaar nog goed te kunnen verkopen voor de volgende iPhone..

Ik heb ook nog een Fabrix Sleeve liggen maar dat vond ik ook niet echt ideaal, om hem uit een sleeve te moeten halen elke keer als je hem wilt gebruiken (en dat is nogal vaak..) plus je moet opletten want de iphone 4 is behoorlijk glad en als je hem verkeerd beet hebt als hij in die sleeve zit, glijdt hij er zo uit.. had ik ook al 1x gehad..

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Niemand kan dit bevestigen, gewoon gerucht. En waarschijnlijk wordt het dan alleen een iPhone 4 zonder de antenne-problemen. Al heb ik nergens last van, en met mij zowat iedereen. Is maar een paar procent die er last van heeft, dus verwacht maar van niet.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Vind ik niet. iPhone is een mooi toestel net zoals een ferari een mooie auto is. Ga je een lelijke bumper om je iPhone zetten, verpest je het hele ontwerp van de iPhone. Precies hetzelfde voor een Ferari. Of euhm mensen die een vette auto hebben en er een lelijke bumper kit op gaan zetten met een vleugel die zo van een 747 zou kunnen afkomen. Dat vindt is ook :F: dat doe je gewoon niet.

Een ferari eigenaar heeft meestal wel een verzekering op zn auto, als je echt bang bent dat je je iPhone kapot gaat maken misschien een verzekering afsluiten?

Heb em nog nooit in 2 jaar laten vallen uit mn sleeve. Valt volgens mij best wel wat mee, tis maar net hoe je ermee omgaat. En sommige mensen kunnen idd maar beter een bumper eromheen doen, maar dat is nog geen garantie. heb genoeg iPhone in bumper gezien die er niet al te best aan toe waren. Sommige mensen denken dat je met een bumper em wel kan laten vallen op de grond en gaan ze er ruiger mee om.

Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  15. HydruzZ

HydruzZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. ik zit er echt over na te denken om een iphone te kopen, maar nu heb ik nog de twijfels over de iphone 3gs of de iphone 4...

De vele negatieve opmerkingen over de iphone 4 doen mij toch meer neigen naar de 3gs...

Wat is jullie ervaring met de 3gs en de 4g?

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Welke vele negatieve opmerkingen?
    Het enige wat ik gehoord of gelezen heb ging over de 'antenne-gate'.
    Al heb ik daar geen last van en ben ik meer dan tevreden over mijn iPhone 4. :)

Ik kan alleen geen vergelijking voor je maken met de iPhone 3GS om de simpele reden dat ik deze zelf niet gehad heb.

17. HydruzZ

HydruzZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke.. Zijn er mensen die wél beide telefoons hebben? En die me even kort kunnen vertellen waar ze tevredener mee waren/zijn?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een iPhone 3G gehad, geen 3GS. Dus kan alleen voor mezelf spreken.
    Als je van de 3G afkomt, is de iPhone 4 een verádeming. Snelheid, camera maar vooral het scherm !!
    Als je van de 3GS afkomt is het verschil minder groot, op de camera en scherm na.

Ik zou je adviseren om voor de iPhone 4 te gaan, anders loop je direct weer achter de feiten aan. Het antenne-probleem is ook een opgeblazen mediahype.

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei: ik heb een buitenlandse iPhone en die kan ik dus niet laten verzekeren, als dat wel kon zou ik ook geen bescherming voor mn iPhone willen..

Die sleeve die ik heb is eigenlijk bedoeld voor de 3G en 3GS.. nou past de 4 er wel in maar die zit niet bepaald goed strak vast ofzo dus die glijd er zo uit als je niet oppast.. en zoals ik ook al zei, een bumper is ook niet alles (lelijk en beperkte bescherming) maarja je moet toch wat als je een iPhone 4 hebt gekocht voor 800 euro en die volgend jaar nog netjes wilt kunnen verkopen..

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle generaties iPhones gehad en er bestaat geen twijfel over dat de 4 logischerwijs de beste van allen is.. ik heb zelf ook nog nooit wegvallende gesprekken o.i.d gehad door die zogenaamde antenneproblemen dus daar hoef je het niet voor te laten als je het mij vraagt.

De 3GS vond ik ook een uitstekend toestel maar de 4 heeft toch wel weer aanmerkelijke verbeteringen waarvan de grootste: Retina Display (enorm verschil), 5mp camera + LED flits met 720p HD video recording en de snelheid die nog iets beter is in vergelijking met de 3GS. En het design vind ik vele malen mooier dan voorgaande iPhones.. En natuurlijk de front camera met Facetime is een toegevoegde waarde

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina