Madden NFL 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 11 aug 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

[gb]Madden NFL 11[/gb]

Ontwikkelaar: EA Sports
    Uitgever: EA Sports
    Genre: Sport
    Platform(s):Xbox360, Wii, PS3, PS2, PSP, Later wellicht Ipod Touch
    Spelers: 1-4
    Releasedatum: 12-08-2010
    Officiƫle Website:http://maddennfl.easports.com/home.action

[gb]Informatie=(/gb]

En zoals we ondertussen gewend zijn, gaat de start van het nieuwe NFL seizoen gepaard met een nieuwe Madden.

Wat we voor vernieuwingen kunnen verwachten;
    [gb]Team ratings[/gb]
    [gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

Trailer:

[yt]I-v_eNOd-yI&feature=player_embedded[/yt]

Gameplay:

[yt]VuTg9IpD518&feature=player_embedded[/yt]
    [yt]qwECQ5ogM_A[/yt]
    Superbowl celebration:

[yt]fjUh5GbqMxI&feature=player_embedded[/yt]

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

[gt]702629[/gt]
    Video review Gamespot:
    http://www.gamespot.com/xbox360/sports/maddennfl11/video/6272997/madden-nfl-11-video-review

[gb]Demo[/gb]

Vandaag 27 juli is de demo beschikbaar voor zowel de Xbox360 als de PS3.

Demo details:
    Teams: Indianapolis Colts vs. New York Jets
    Stadium: Jets Stadium, East Rutherford, NJ
    Time/Weather: 1:00 p.m./clear
    Skill Levels: Rookie, Pro, All-Pro, All-Madden, Five-minute quarters

Te downloaden voor de xbox op:

Madden - Demo [EN]
    Bestandsgrootte: 1 GB

[gb]Verder=(/gb]

Het American Football thread Daar kan je alles over football kwijt. Dan word het hier wat meer Madden.​

2. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo heel erg vet. Twijfel nog of ik de game halen ga.

3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flix, zet jij een franchise op?

Wat houdt dat online scouting in, kan je live online games van anderen bekijken? Dat zou wel vet zijn!

*Hmzz, een review over gelezen maar dat ziet er wel bout uit.
    Opzich wel realistisch, alleen gastjes die het er voor over hebben om geld uit te geven hebben wel echt een groot voordeel..

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb pas Madden 09 gekocht voor 5 pond volgens mij. Om nu eindelijk is zo'n game te leren spelen en sowieso de regels te leren. Misschien koop ik deze game ook wel als 09 mij erg bevalt.

5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die cheats alleen golden in single player?

Ik ben wat minder enthousiast over het feit dat volgens reviews de game eerder voor de casual football fan is en dat de hordcore football fan wat teleurgesteld kan zijn....

6. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelden juist alleen in multiplayer...

Naja weetje wat het is, ze bedoelen denk ik meer de hardcore Madden spelers.
    De gameplay is juist wel iets beter uitgediept (de blockers doen nu eindelijk eens wat tijdens de run)
    De franchises etc zijn alleen niet aangepakt, daarom krijgen de hardcore gamers geen vernieuwing.
    Er is iets meer aandacht voor de new guys door het Gameflow gedeelte.

Wat ik trouwens het meest negatief vindt tot nu toe is dat de diepe pass ontzettend slecht te verdedigen is.
    Je kan de ene na de andere scoren.
    Dit gaat online 1 grote frustratie worden.
    Vorig jaar was de balans imo precies goed op dat gebied!
    Ik hoop dat EA dit snel aanpakt met een patch.

(Ooh ja en de D-Pad voor strategy, maar dit wordt GELUKKIG!! aangepakt binnenkort)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat voor mij het Gameflow gebeuren wel goed uitkomt. Het tempo mag er van mij altijd wel in blijven en ben ik het er niet mee eens met wat de pick dan verander ik het alsnog. Maar ik vind wel dat het erg makkelijk is allemaal... Ik heb nou niet heel erg veel Madden ervaring maar na een uurtje weer er in komen was het touchdown na td... Een keer leuk rennen, een keertje spinnen en je bent weg. Een 9 van de 10 passes komen gewoon goed aan, zelfs met verdediger ernaast...

Verder wel erg vet spel hoor. Kan het zelfs met een chickie spelen :+

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sure, ik zet dat ding wel ff op. Zie nu dat mijn exemplaar is verzonden, dus zal 'm vandaag of morgen wel krijgen.

En dat online scouting is denk ik meer dat je stats van andere spelers kan zien.
    Dus hoeveel % ze passen op bv 2 'nd 9.
    Dit deel is nog beter om inzicht te krijgen in hoe het spelltje in elkaar zit dmv die gameflow mode.

Dat ze de blockers hebben aangepakt ben ik wel heel blij mee. Wat was dat soms dramatisch zeg.
    Over dramatisch gesproken, ik heb in die demo geloof ik 2 games gespeeld, en wat werkt dat shiften van je lb/db/dl en ze nieuwe opdrachten geven slecht zeg via die d-pad:emo:
    Hopelijk kan je het instellen dat je het ook op de oude manier kunnen doen via je rechter thumbstick.
    Ook ben ik wel blij dat ze de lengte van zo'n game hebben aangepakt.
    Ik ben niet iemand die 2/3 uur achter z'n xbox kan zitten. Dan raak ik verveeld en moet ik ff wat actiefs gaan doen(nee heb geen ADHD:+).
    Nu zeggen ze dat je een potje in 15/20 min kan spelen. Dat vind ik wel een positieve verbetering.

9. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je m een keer op all madden zetten en kijken of je dan ook TD na TD gooit. misschien word het dan wel INT na INT.

ik moet m nog steeds halen is ie al in de winkels??

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja heb je gelijk in, speel nu op Pro. Viel me op dat het makkelijk leek dan in 10. Maar ga inderdaad maar is richting All-pro of All-madden.

11. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er weer vet uit Flix!! mijn complimenten. Ik ben zelf niet zo te spreken over de demo (strategy pad + geen turbo... persoonlijke mening hoor), maar ik heb de full versie toch maar besteld, morgen komt die binnen waarschijnlijk...

de demo op all-madden spelen lukt mij echt niet, terwijl het op all-pro weer te makkelijk is. Op all-madden word ik echt vermoord door die manning en die addai, en op de moment dat ik goed pass laten mijn receivers die ballen steeds spontaan vallen... om gek van te worden.... het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, maar welke ervaringen hebben jullie met all-madden?

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    op het begin werd ik ook afgemaakt maar mijn laatste potje was 42-20 ik begin het nu te snappen. en wat jeast zei klopt ik werd door een vriend ook afgemaakt terwijl hij het nooit speelt hij drukte maar wat en er kwamen alleen maar diepe fly ballen en hij ving ze bijna allemaal zelfs in double coverage. en ik denk niet dat revis in het echt 5 x geburned word.

ik ga m dalijk halen.

13. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha kan je zelf ook veel beter worden!!

Ik doe weer mee met de franshine.

zitten de spelers die met hold outs bezig zijn gewoon nog bij hun team?? en zit Favre er nog in??

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het verschil tussen all pro en all madden ook echt achterlijk groot.

Op all-pro win je gewoon 40-10 oid, en als je op all-madden gaat spelen, dan word je idd redelijk afgemaakt door dropped passes, Fumbles en Dlinemen die 10meter de lucht in springen en one handed INT's maken. Nogal achterlijk8)

Verwacht mijn exemplaar morgen.
    Voor mensen die 'm nog moeten kopen;
    http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/734 44,95 en als je addiscount erbij doet heb je 'm voor 40 euro!

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook bij mediaoffer.nl besteld (met addiscount)... hopelijk dat die morgen op mijn mat valt...

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel beetje apart.
    Gister stond er nog bij hun release date 13-08.
    Gisteravond stond ie daar nog steeds op. Toen keek ik vanochtend staat m'n status op verzonden:)
    Weet dus niet of ie gister avond, of vanochtend verzonden is.

17. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja id, opeens stond die op 12-8 en vervolgens op "op voorraad".

ik had m vandaag rond 12 uur besteld en een uur later was hij verzonden..

18. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die D-Pad wordt aangepast in de eerstvolgende patch.
    Die wordt ongeveer de 1e week vh seizoen verwacht geloof ik.
    Dan kan je weer oude vertrouwde controlls kiezen.

Het schijn dat je online nu ook nog ongestraft kan leaven bij achterstand. Je tegenstander kan dan niet continueen vs cpu. Wat een slechte zaak ook!

Eigenlijk is dit nu een belabberde build en ik hoop dan ook dat ze snel met patches komen om al deze onzin op te lossen.

19. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    werkelijk waar dit slaat helemaal nergens op, als ik alles op 9 zet dan win ik ontzettend simpel maar zodra ik alles op 10 zet wat automatisch dan all-Pro word dan verlies ik zo dik.

zo is er echt geen reet aan =(

20. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar*

Laatst bewerkt: 12 aug 2010

Deel Deze Pagina