Als je helemaal dat bergpad oploopt (talltrees) en langs de rivier aan de rechterkant blijft kom je bevers tegen. Deers lopen vaak in de wat dikkere stukken bossen vooral aan de linkerkant.
Ik denk dat ik alleen nog een slang moet vermoorden voor die achievement dat je alle beesten moet killen. Ik heb nu gezien waar ze moeten zitten, maar ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen Ook echt al meer dan 20-30 uur gespeelt...... Lees ik ook nog dat ze heel dodelijk zijn haha
Slangen vind je volgens mij overal. Gewoon door de wildernis rijden en goed op het ratelgeluid letten Bevers vind je in het noordelijke gebied, vlak bij die boot die een stukje onder Blackwater ligt, kom even niet op de naam.
ik vond de bevers bij de tall trees en dan dat stukje helemaal links dat uitsteekt, daar zitten ook skunks en racoons. die slangetjes dacht ik ook van dat ik die nog moest maar toen keer ik bij de stats en toen bleek dat ik er al 10 had vermoord, allemaal overgereden met de pferd
Ik zit vast in een van de eerste missies op het zuidelijk deel van de kaart: Spoiler Iemand tips voor de missie waarbij je de rijdende trein moet beschermen? Blijf elke keer dood gaan. Lastige dat ik geen Medicine meer heb en heb ook nog geen plek gevonden waar ik die kan halen...
Yep, dat kan. Wel snel erop stappen, gelijk als je bij de trein bent voordat hij vertrekt. Anders kom je er niet makkelijk meer op, naast de trein rijden en erop springen werkt niet gedurende de missie dacht ik.
Is er een manier om sneller en meer beren op je af te laten komen? voor die achievement? werkt dat soms met bait?
vraagje..stel je heb alle outfits gehaald. en je begint opnieuw..kan je dan gelijk die outfits gebruiken? of moet je die weer opnieuw halen.
ik heb een vraag ik ben vandaag begonnen met RDR. en als ik in me huisje ben en ga slapen dan wordt er niet gesaved. want als ik het spel weer opstart dan moet ik helemaal opnieuw beginnen. is dit probleem bekend of niet en weet iemand wat ik fout doe of juist moet doen. alvast bedankt mike
kan iemand me helpen ik krijg steeds you were removed from your session and returned to free roam due to connection issues als ik online ga spelen maar terwijl ik elke andere game vlekeloos online kan spelen! Groetje,
Zooooo vet spel, maar jongens in hoeverre is multiplayer mogelijk...heb ff geen live ivm cash probleempje maar de stufie komt volgende week weer