Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intel Xtreme II

    Intel Xtreme II Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een slim :p maar is het wel goed dat de discs er behoorlijk heet uitkomen en dat de console zelf ook aan de bovenkant aardig heet is?

    krijg geen errors ofzo en speelt gewoon normaal :p maar wie weet, want heb de xbox net 1 dag :p
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Welkom!
    Dit is heel normaal, lees maar eens een paar pagina's terug. Niks om je zorgen over te maken. Volgens mij komt het omdat de ventilator nu direct onder de bovenzijde van de case zit.
     
  3. Intel Xtreme II

    Intel Xtreme II Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :b:

    Dan is het goed :thumbs: heb aleen niks te doen op de xbox :p speel nu Counterstrike voor de xbox 1 :D

    Heb al wel :

    Halo ODST.
    Modern Warfare 2.
    Bioshock 2.
    Red alert 3.
    Call of duty 1.
    Rockstar tabletennis.
    En ofcourse Counterstrike :D

    Maargoed OT :p
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ga maar snel Bioshock 2 spelen dan, heb je wat te doen ;)
     
  5. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me ook zorgen over warmte. Toen ik spel op HDD installeerde, neemt de warmte flink af. Misschien wel tot 50% :) DVD is dan ook niet meer warm.

    Voorstaan ga ik de spel op HDD installeren, en dat is beter voor xbox en dvd. Je heb de ruimte toch zat }:]
     
  6. Intel Xtreme II

    Intel Xtreme II Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb idd alles ook op de hdd gezet en de discs blijven gewoon koel en de console word ook een stuk minder warm :thumbs: en hij maakt ook geen geluid meer nu van het cd lezen :D
     
  7. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de week mijn power adapter van mijn 360 S type verloren in de trein, en ik gebruik er nu tijdelijk eentje van een vriend die toch op vakantie is ;). Kan ik hiervoor het beste MS Xbox Suport bellen, of zijn die dingen ook al los te koop in Nederland?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan support bellen, mogelijk kan je er daar 1 bestellen
     
  9. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik al, thx.
     
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu al een tijdje een Xbox 360 met 20 GB HD (2 jaar) Zit erover te denken om deze Xbox 360 te verkopen en wat geld erbij dat ik een SLIM haal. is dit wel 'slim'? en graag zou ik willen weten waar deze het goedkoopste is, alvast BEDANKT!
     
  11. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem sinds maandag en hij bevalt me super.
    Hij is ook inderdaad slim, en ook erg licht.
    Verbruikt minder stroom, 250gb :p
    Wat wil je nog meer?
    WiFi natuurlijk is super handig als je niet meer met die draden wil kloten!!

    Ik heb geen nadeel tot zover! Bevalt me super!

    *Kheb hem gekocht bij media markt voor 244, en ik denk dat dat het goedkoopste is op dit moment... tenzij je hem 2de hands wil ophalen via marktplaats of hier!*
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oké bedankt voor de informatie! :)
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik even wachten tot er wat leuke bundels bij de slim zijn. Dat doe ik nu ook ;)
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist de Slim besteld als extra console om samen online te gamen thuis met de vriendin. Morgen komt ie binnen! Ben benieuwd! :b:
     
  15. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel veel plezier van op dit moment!
    Nog even wachten op geld en dan RDR+Mafia II :D
     
  16. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Bioshock 2 gespeeld, en plotseling springt LCD-TV naar zwarte beeld |:- Geen idee wat aan de hand is. Ik krijg geen mogelijkheid om xbox beeld te krijgen :mad: Ik gebruik HDMI-kabel, maar als ik meegeleverde kabel van MS gebruik, dan krijg ik wel beeld te zien. Heel vreemd.

    Maar de beeldkwaliteit van meegeleverde kabel is schande. Ik snap niet waarom MS dat doet. Straks denkt gamer: is dat topkwaliteit?

    Enige idee hoe het kwam :confused: Ik ga morgen problemen isoleren door:
    - kabel bij mijn broertje testen;
    - xbox slim bij mijn broertje testen;

    Als bovenstaande oplossing gewoon goed werkt, dan is mijn LCD-TV iets kapot. Mijn TV doet soms een beetje raar. Als ik de stekker van TV in stopcontact doe, dan gaat ie soms spontaan aan :confused:

    Ik vraag me af of de kans bestaat dat de HDMI-aansluiting van Slim kapot is?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De HDMI port van de slim kan kapot zijn of de HDMi port aan de kant van de tv kan kapot zijn
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En wat als je 'm in een andere HDMI poort doet in je TV?
    Bij mijn 3e HDMI poort flikkert het beeld heel af en toe, maar als ik 'm in 1 doe, heb ik geen problemen.
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 1 HDMI aansluiting op mijn TV. Ik heb mijn TV 4 jaar geleden gekocht. Ik gebruikt deze poort nooit, tot ik Slim kocht. Toen ik voor 1e keer spel, kreeg ik al meteen blauwe streepje op mijn TV, en daarna niet meer.

    Ik gebruik niet-originele HDMI-kabel. Het gaat om HQ-cable van 8 euro, en het werkt prima. Het kan toch niet zijn dat allemaal ineens niet meer doen 8)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik heb ook gewoon een kabeltje van 7/8 euro en werkt ook gewoon prima,behalve in die ene slot dan:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina