[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Met een LMG met lightweight loop je alsnog heel sloom, dus rushen gaat niet echt lukken. :+
     
  2. Forty

    Forty Guest

    LMG's zijn noob.
    behalve RPD en AUG.
    lol.
     
  3. boosterhuntermike

    boosterhuntermike Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    LMG

    LMG, Gaat echt super wel traag maar ze vallen bij de bosjes. lol.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wapens zijn noob? :F:
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan kan je ook marathon, cold blooded, ninja gebruiken en een silencer kom je niet op de radar en moet je nog veel schieten.
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik gaf het gister ff een try met scar-h met scavanger, coldblood, ninja en silencer.
    ik dacht 20 kogels doe ik ff, maar dat valt tegen hoor, je loopt dan sneaky om en dan staat er een mannetje stil ok, 3-4 kogels gedaan en dan zie je er nog een, je schiet rustig en dan opeen maakt hij een leipe beweging, kogel gemist. of je schiet er eerst 2 dat moet je nog 1 en dan druk je heel kort en schiet je er toch 2, hey ik bedenk nu dat fal waarschijnlijk het best is hiervoor, doet aleen wel veel schade.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    FAL gebruiken voor de AR challenge.
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik vind dat mensen die 4 keer achter elkaar doodgaan niet geholpen mogen worden door deathstreaks, want je help iemand die het slecht doet en benadeeld iemand die het goed doet. Bijvoorbeel painkiller je moet heel lang op iemand schieten voordat diegene dood is.
     
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is leuk bedacht om mensen spawnprotection te geven, maar als je zon beetje de zelfde spawnplek hebt dan slaat het nergens op.
     
  10. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook tegen de deathstreaks, je wilt niet weten hoe vaak ik de neiging heb om me xbox uit te zetten als je op een 10 of 24 kill streak zit en je iemand ziet lopen, pompt hem helemaal vol, PAINKILLER en dan word jij door hem op de meest belachelijke manier gekillt. o.a. noobtube/commando en noem het maar op =/
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik hoop zeker dat ze geen deathstreaks in Black Ops doen.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL fail. Dat zijn eigenlijk de 'makkelijkste' LMG's, samen met de MG4.

    Respect als je met een L85 bovenaan staat. Heb het een paar keer gedaan, maar dat wapen heeft zulke zieke terugslag :+
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad respect, maar ik probeer met elk wapen de 500 kill title te halen maar de die LMG wordt dat nog behoorlijk moeilijk. Ook M240 heeft een enorme recoil dus daar ben ik maar gestopt het te proberen.:+
     
  14. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, de l86 lsw en de m240 zijn toch niet zo moeilijk om onder controle te houden.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Jawel hoor, voor hardcore zijn ze wel makkelijk maar voor core bewegen ze echt te veel.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Pff echt niet. Alle LMG's zijn makkelijk, vooral de RPD, de LSW en de AUG HBAR. Het is alleen zo kut dat ze zo'n slechte mobility hebben.
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Gewoon ff een weekje bad company 2 spelen en dan mw2. Dan zul je geen moeite meer hebben met 'recoil' bij cod ;)
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Weet niet of dat nou zou goeie tip is, na het spelen van BC2, raak je des te meer geïrriteerd aan de trieste spelwijze van veel CoD spelers. Lees het topic maar even door, er gaat geen pagina voorbij zonder noobs en speelvreugde lijkt ver te zoeken. Ik zou zeggen, gewoon bij CoD blijven dan weet je niet beter ;)
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja bij BC2 campen ze veel minder omdat het geen nut heeft om te campen. Maar bij MW2 stikt het van de campers.
    En ik vind MW2 een top spel hoor, daar niet van maar zoals elk spel heeft het ook minpunten.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dus ze zijn toch niet zo heel makkelijk?
     

Deel Deze Pagina