Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hardened koop, al is het maar voor het doosje. Steelbook vind ik gewoon veel mooier 8)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig!!!!


    :F:

    Volgens mij echt gewoon typisch Activision die zoveel geld mogelijk uit dit soort spellen wilt halen.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    No shit.

    Alhoewel ik een RC auto vetter vind dan een NVG goggle. Maar ik ga voor allebei geen 70 euro betalen:emo:
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je koopt dan toch gewoon de normale? :+ Hoe dan ook ... leuk dat je een RC wagen erbij krijgt.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :+

    Vraag me eigenlijk af of er echt veel mensen dat gaan kopen en dan ook vooral waarom.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel die vraag maar eens over de MW2 Prestige edition:9
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf er bijna geld op te zetten dat die race auto na 2x rijden kapot is=(
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het moet niet gekker worden...
    Denken ze nu echt dat wij daarop zitten te wachten? Ze moeten eens een voorbeeld nemen aan Bungie met de reach legendary edition, dat is tenminste een mooi collecters item waar wij gamers graag naar kijken.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT.

    Maar 2 dingen die ik me afvraag: wat voor een camera zit erop en wat is z'n topsnelheid? :+
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En kan ie ook exploderen in het echt?



    :+
     
  12. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij kan ontploffen ga ik hem zeker halen:emo::lol:
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik dat wagentje in het spel niet zo gek vind. Is gewoon leuk tegen campers, hoef je er niet helemaal naartoe maar je stuurt ff je wagentje.

    verder is mijn eerste indruk van de MP goed, het is inderdaad chaos en het lijkt veel op MW2 en er zullen vast wel dingen inzitten die tegenvallen omdat je weet dat mensen het misbruiken.
    ik vind dat mes wat kan schieten een ramp, van wat ik zie is het gelijk one shot one kill, het is nog erger dan commando.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nu je het over commando hebt: ik hoop dat ze die melee kills van 20 meter afstand eruit halen. Dat slaat werkelijk alles in MW2. :lol:
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mwa niet helemaal waar toch, die balistic knife is net als het schieten met een single shot wapen. Je schiet van een afstand, gaat rechtdoor en als de target niet beweegt raak je.

    Met stabben i.c.m. Commando pro kan je invloed uitoefenen op de richting en kan je makkelijk iemand omleggen, je kan immers de koers aanpassen.

    Ik vind die knife erg vet, het is naar mijn idee gewoon het zelfde effect als nu in MW2 het gooien van een mes.
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die balastic is gewoon hetzelfde als throwing knife, nou das wel een van de wapens waarbij ik denk, oh netjes, als ik erdoor doodga.
     
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    throwing knife vereist skill. dit is niet hetzelfde en zeker niet hetzelfde als een single shot wapen. hiermee kan je gewoon recht vooruit mikken alsof je een handgun hebt en dan heb je gelijk je kill. commando moet je dichterbij staan dan met de balistic knife.
    geloof me, hier wordt misbruik van gemaakt.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol, hoe kan je dat nou al weten?
    Je weet niet eens van hoe ver je maximaal iemand kan raken, of die niet ondertussen daalt, enz.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ...

    en of de enemy blijft zitten op één plek. Als hij beweegt kan je wel rechtdoor schieten, hier heb je alleen geen zak aan :+
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja inderdaad als je op iemand gooit met een throwing knife heeft dat hetzelfde effect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina