[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Main Quest met Broken Steel.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Wat kan je daar vinden?:)

3. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    De 'Prototype Medic Power Armor'

Dat is een quest uit Broken Steel. De enige Deathclaws die je daarmee kan 'mind-controllen' zijn de Enclave Deathclaws (met die machine's op hun hoofd). Hierdoor vallen ze enemies aan die in je buurt zijn. Na een bepaalde afstand gaan ze dood.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fallout 3 heel even gespeeld gisteren. Ik ga lekker slecht doen, ook tegen Amada. Die trut verdiend het omdat ik
    niet in haar holletje mag komen wonen later.
    :+

Wat baalde ik daar van. Een keer mag ik dan nog langskomen, maar dan die wending. Kan dan zo pissed worden op Bethesda. 8)

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Rustig he, het is maar een spelletje :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar toch. Iedereen die de game heeft uitgespeeld wil dat volgens mij graag, maar dan kan het in eens niet. Ik heb in mijn game save tijd wel eens een save gehad waarbij het wel kon, maar dat is voorbij. Had graag gezien dat ik de kamer van mijn pa terug kreeg. ;):'-(

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Vault 101 open laten hé.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als die voor het eerst weer dichtgaat, gaat die pas open als je die quest kan doen. Trouble on the Homefront. Of je daarna alsnog de deur open kan houden is mij niet bekend. Voor zover ik weet gaat die weer dicht en blijft die dicht.

Ik ga vanaf nu aardig zijn tegen Amanda, maar voor de rest Wipe ik de hele zooi uit als ik de keuze krijg.

Heeft dat trouwens nog gevolgen voor side quests? Dat moet ik even weten. :confused:

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Na Trouble on the Homefront kan je hem open laten.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Haha, ik heb net een quest gedaan en kreeg daarvoor de Ghoul mask. Nu kan ik lekker tussen die Feral Ghouls lopen zonder problemen. :+

11. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooohhh kan je hem daarvoor gebruiken :D.

Ga ik duidelijk ook nog even halen, is wel handig hahahaha. Ze worden echt steeds sterker hoe verder je komt. Niet de laffe eenschots, maar die feral nog iets dingen.

Nog een ding, de liedjes in Fallout 3. Heeft iedereen er ook maar een stuk of 4-5? Want ik merkte veel herhaling. Als je zo even bezig bent en voor de derde keer hoort over ' the world on fire' zette ik de radio vaak uit. Ging op een gegeven moment zelfs naar president Eden luisteren, totdat ik dat radiostation sloopte.

Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Radio? Ik heb nooit de radio aan. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan iemand mij misschien helpen met de volgende vraag:

Als ik er voor kies om het virus van The Enclave te gebruiken aan het einde van het verhaal, kan ik dan erna nog wel side quests doen??? Heb alle DLC, maar wil graag weten of ik nog side quests en dergelijke kan doen als ik het virus in dat apparaat stop. ;)

14. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf niet gedaan maar wel wat dingen over opgezocht omdat ik bang was dat ik daardoor heel veel dingen zou veranderen. Eigenlijk gebeurt er niks, alleen karma verlies. Ook gaan geen dingen
    dood

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap het, op een klein puntje na.

Betekent dat dat er soms helemaal niks veranderd? Wat heb je er dan in wezen aan. :cool:

16. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen flauw idee...

Maar voor die reden die jij nou noemde ging ook het een en ander opzoeken. Misschien dat het minder heelt ofzo. Maar volgens mij ook niet...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan is het dus wel het proberen waard. ;)

18. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar weten, ben benieuwd *)

19. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat virus gebruikt wordt het "schone" water dodelijk na, ik dacht, 3 keer het te hebben gedronken = instant death

20. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is het instant death voor jezelf. Dat kan toch niet... Hmmm toch weer ff google of de wiki bekijken

Je hebt gelijk!!

# Though the player is told it will only infect mutants, ghouls and the "unclean," there are very few "pure" humans without any mutations or chromosomal damage left in the Wasteland, due to long-term exposure to radiation over many generations.
    # This includes the Lone Wanderer. Even though Eden said that he/she would be spared by the virus due to being born in a Vault and thus, being "pure", Eden doesn't know that the Lone Wanderer was actually born in the Wasteland before being taken to a Vault shortly afterward, and is therefore as vulnerable to the Modified FEV as any other Wastelander (another possibility is that because all it is a water soluble version of the FEV which would still kill 'pure' humans, but much slower as it takes three FEV laced Aqua Puras to kill the player).
    # It is also worth considering that Eden said the FEV 'likely' wouldn't affect him/her. This could mean that Eden knew that he/she was born outside of Vault 101, but was not sure if that alone was enough to mean he/she would be affected, or Eden simply didn't care either way.
    # You can send Sarah Lyons in and still infect the water, this is done by putting the virus in before closing the airlock with her ready to activate it.

Laatst bewerkt: 16 aug 2010

Deel Deze Pagina